Wat vind jij wel leuk dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Jij moet maar niet meer denken, dat gaat je beter af.
Ik vind het geen zeikplaat, ik vind het geen hoogstaand nummer. Helemaal niet om er lyrisch over te gaan doen en als een zwakzinnige erover te gaan twitteren.
Of ze heeft geen zin in een discussie. Misschien moet jij eens iets méér denken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
[Witteman mode] Sorry, ik bedoelde het niet zo [/Witteman mode]quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat vinnik nie lief wat je zegt![]()
Die smiley.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat vinnik nie lief wat je zegt![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
[Witteman mode] Sorry, ik bedoelde het niet zo [/Witteman mode]
Als je geen zin hebt in discussie , ga er dan niet op inquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of ze heeft geen zin in een discussie. Misschien moet jij eens iets méér denken.
Meeste nummers bij de Arbeidsvitaminen en 3 voor 12 , Classic Rock, 80'squote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat vind jij wel leuk dan?
Vind je iets leuk?
#Daddycool vertel het ons.
In een discussie val je elkaar ook niet persoonlijk aan, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in discussie , ga er dan niet op in
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Ik vind het geen zeikplaat, ik vind het geen hoogstaand nummer. Helemaal niet om er lyrisch over te gaan doen en als een zwakzinnige erover te gaan twitteren.
waar is de persoonlijke aanval ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In een discussie val je elkaar ook niet persoonlijk aan, dus wat is je punt?
lukt je geloof nog niet echtquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
Heerlijk om tegen iedereen in te gaan.
quote:michielveenstra
Nog even naar @EricCorton luisteren... Ik vermoed een leuk momentje, iets met een hashtag en een chocoladereep
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar is de persoonlijke aanval ?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Don Henley, Queen, The Eagles, zoiets?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Meeste nummers bij de Arbeidsvitaminen en 3 voor 12 , Classic Rock, 80's
Inderdaad die namen, A-HA , Bruce Springsteen, Crowded House, Duran Duran, Dire Straitsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Don Henley, Queen, The Eagles, zoiets?
Vooruit dan, goedgekeurd![]()
(stiekum hoopte ik dat je 'Lange Frans', 'Di-Rect' en 'Nickelback' zou zeggen zodat ik lekker er tegenin kon gaan maar helaas)
Kan daar prima mee leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Inderdaad die namen, A-HA , Bruce Springsteen, Crowded House, Duran Duran, Dire Straits
Mooie plaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Wat doet ie nu?"
lief plaatje, er stond zeker veel wind.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Wat doet ie nu?"
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lief plaatje, er stond zeker veel wind.
Awwquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Wat doet ie nu?"
Flesje wijn van Mama Borisz meegenomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef borisz het volgende:
Druk druk druk en vanavond bij oma wezen eten, was te lui om zelf te koken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh...ff stiekem die mooie Muse nog meepikken![]()
Volgens de stats is dat deze: [3FM#1653] Scorebordjournalistiek met Kickenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben onze 500.000ste 3fm post gehad vandaag
En de winnaar is Elizaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens de stats is dat deze: [3FM#1653] Scorebordjournalistiek met Kicken
Erg fijn iddquote:
#JAquote:Op woensdag 4 november 2009 08:43 schreef JDude het volgende:
#MOETDATNOUECHTELKEKEERMETEENHEKJEENHOOFDLETTERS?
Ja, geen enkel ander programma wil die josti hebben. Kan ook niks anders dan twee eigen kutnummer maken en covers zingen.quote:
Ow, misschien moet ik dat dan es doenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:03 schreef on_air het volgende:
Als je nog lam bent, dan is Giel best okay. Een stroom van gebrabbel. Hoor je niet wat 'ie zegt.
Ik zal je laten weten hoe het dan is om op kantoor te zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, misschien moet ik dat dan es doen.
Naatje?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
ik moet vanmiddag naar de tandarts![]()
EN ik heb op twitter een discussie met een jongetje van 17, die wil graag mn msn en mn 06
Dacht dat je daar wel voor zou gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
ik moet vanmiddag naar de tandarts![]()
EN ik heb op twitter een discussie met een jongetje van 17, die wil graag mn msn en mn 06
wil jij m?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dacht dat je daar wel voor zou gaan.
nou zal ik even?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef 3FMaster het volgende:
Ik moet zeggen: Toen dat ongeluk met de bouwvakker afgelopen maandag in Den Bosch, keek ik ook even op Twitter om te kijken wat er precies was gebeurd, maar dit is weer niveau mensen! :
[..]
[..]
Aldus TyzzyT.
quote:TyzzyT hee, mag ik maybe je 06 of je msn? kuskus
quote:TyzzyT het leuke is dat jij geen 31 bent xD hooguit 25
Je moet op Twitter dan ook de juiste personen volgen, om te voorkomen dat je alleen maar zulke berichten krijgt...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef 3FMaster het volgende:
Ik moet zeggen: Toen dat ongeluk met de bouwvakker afgelopen maandag in Den Bosch, keek ik ook even op Twitter om te kijken wat er precies was gebeurd, maar dit is weer niveau mensen! :
[..]
[..]
Aldus TyzzyT.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dacht dat je daar wel voor zou gaan.
Ik ben inmiddels ff bij KX buurten. Reach Out en Cold As Ice... en Henk W. op de radio.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef 3FMaster het volgende:
Ach, daar hebben we onze rockers Kane weer.
Over half uur AV. Kan ik ook weer eens een keer luisterenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ff bij KX buurten. Reach Out en Cold As Ice... en Henk W. op de radio.
Dan zap ik weer terugquote:Op woensdag 4 november 2009 09:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over half uur AV. Kan ik ook weer eens een keer luisteren
He, damn.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar nu mis je trouwens wel Jan Steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |