Gezien het feit wat allemaal van mij bekend is en hoe sommige daar over denken heeft mij ook aan het denken gezet. Dus eigen schuld dikke bult zeg maar, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef nokwanda het volgende:
Jammer hoor. Laat je je nou zo kennen?
Je moet je niet zo aanstellen vent!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gezien het feit wat allemaal van mij bekend is en hoe sommige daar over denken heeft mij ook aan het denken gezet. Dus eigen schuld dikke bult zeg maar, eigenlijk.
Tja ik zou natuurlijk een masker op kunnen zetten en een stem vervormer kunnen gebruiken, maar dat maakt het ook weer zo onpersoonlijk.
Ik meen vanaf een uur of 1900quote:Op woensdag 4 november 2009 07:59 schreef Spellmeista het volgende:
goedemorgen, ik zou graag willen weten hoelaat de meeting is. Ik zit er namelijk over na te denken om een middag vrij te vragen en me aan te sluiten als dat mogelijk is.
Je mag mij ook in het lijstje zetten Bastard. Ik vraag de hele middag wel vrij kan ik me geestelijk voorbereidenquote:
Je maakt er meteen een dagje uit vanquote:Op woensdag 4 november 2009 08:12 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Je mag mij ook in het lijstje zetten Bastard. Ik vraag de hele middag wel vrij kan ik me geestelijk voorbereiden
Maar bevoordelijk voor mijn gemak en misschien de algehele sfeer niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:02 schreef Bastard het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen vent!Als ik me zou druk maken over hoe andere mensen naar mij kijken.. nou dan kan ik wel vast een kist gaan bestellen en gaan liggen!
Ja.. dat heb ik toch ook? Ik ken helemaal niemand.. niet van gezicht iig, alleen van FOK. Nou ik gewoon lekker naar een kroeg, biertje drinken en neem aan dat de conversatie wel zal gaan lopen, net als dat hier ook gebeurt.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het is meer dat je dan live met die personen face to face zit. Of juist compleet genegeerd word. Of... wat anders...
Ik weet het niet!
ORLY?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ja.. dat heb ik toch ook? Ik ken helemaal niemand.. niet van gezicht iig, alleen van FOK. Nou ik gewoon lekker naar een kroeg, biertje drinken en neem aan dat de conversatie wel zal gaan lopen, net als dat hier ook gebeurt.
Nou ik denk dat iig niet.. ik denk hooguit.. OMG wat een internetnerds hier!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik inderdaad moeite zou hebben om niet voortdurend "holy fuck, die dude n**kt gewoon paarden! ...PAARDEN !!!" te denken als ik DW zou zien.
Maar ik zou het niet voortdurend daarover hebben hoor.
Biertje erbij, bakje studentenhaver op tafel, gezellig.
Dat komt al in de buurt, maar ook weer niet helemaalquote:
"It's fun to stay at the Y-M-C-A" ?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat komt al in de buurt, maar ook weer niet helemaal
Zo klopt iequote:Op woensdag 4 november 2009 10:06 schreef _Led_ het volgende:
"Ik hoop dat ik kan scoren bij Lavenderr vanavond ?"
Dat bedoel ik dus. Liever helemaal niet eigenlijk. Wat je verder denkt in je hoofd ter plekke moet je helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
Maar ik zou het niet voortdurend daarover hebben hoor.
Biertje erbij, bakje studentenhaver op tafel, gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |