Heerenveen. Maar ik ben nu nog in Grunn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar woon jij ook alweer trouwens?
Take it or leave itquote:
WAT DOE JE IN GRUNN DAN?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heerenveen. Maar ik ben nu nog in Grunn.
Ik heb C_N al jaquote:
Uni?quote:
Neem 'm meequote:
Ze is van mij ja.quote:
Ja maar moet je dan niet eens terug naar Heerenveen ofzo?quote:
Over 5 min ben ik weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar moet je dan niet eens terug naar Heerenveen ofzo?
Je spreekt toch niet met een raar Fries accent he want dan weet ik nu al dat ik me ga ergeren.
Ohmyquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Over 5 min ben ik weg.Nee totaal niet, ik heb eerder een straattaal accent.
Misschien nog wel erger.
Omdat ik te lui ben om te zoekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmyen waarom ga je niet in Groningen wonen? En ben je op de faculteit in de kleine Kruisstraat dan?
Pff sukkelquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om te zoeken. En ik wacht tot ik eindelijk een studie heb waar ik bij blijf
. Nee nu ben ik op een andere locatie.
Maar ik ben klaar en pak zo de boes naar het CS
Tentames? Succes ermeequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't think so! En nu ga ik echt leren, tabeee
![]()
!
Voor hetzelfde geld is Zotheid nu aan het typenquote:
Nein, ik heb toch gisteren zo een foto gepost met een briefje waarop stond "blote kut" want dat moest van Bp!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is Zotheid nu aan het typen
Doe je goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi zo grappig, dit tentamen is ons laatste tentamen voor dit vak.. We hadden een paar weken geleden een deeltentamen..
Had ik het gisteren zo over het leren voor dit tentamen met mensen van m'n studie, iedereen zo: 'Ja ik had een 3,5 voor het deeltentamen dus er staat echt druk op..' 'Ik had ook maar een 4,5 dus dat is best wel kut
!'
'Wat had jij dan Ilse?' Ik: 'Een 7. MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!'
Zij: '![]()
'
Reserveer ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff sukkelhier komt begin volgend jaar een kamer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |