Ik zag pas aan de reacties dat het hem niet was,quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je dit topic nog gezien?
Decadente WO'ers
Hij is nu heeeeeeeeeeel boos op mij. Hij heeft me (zijn eigen woorden) geprobeerd in het Pieter Baan Centrum te krijgen door mijn UI en ondertitel te kapen, maar hij moest het van Bio terugveranderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag pas aan de reacties dat het hem niet was,
Nou enquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan dat echt heel makkelijk recht zetten met lightroom.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is nu heeeeeeeeeeel boos op mij. Hij heeft me (zijn eigen woorden) geprobeerd in het Pieter Baan Centrum te krijgen door mijn UI en ondertitel te kapen, maar hij moest het van Bio terugveranderen..
Hou jezelf niet voor de domme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag pas aan de reacties dat het hem niet was,
Ik moest lachen, tyfus.quote:
Iscool.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we vanavond even ergens iets gaan drinken?
Watquote:
ECHT? Ik heb namelijk trek in Baileys en m'n boy is niet in town en m'n vriendinnen wonen 120 km verderop of zijn aan het leren.quote:
quote:
Vast een nieuwe aflevering dan.quote:
Heb toch niets te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ECHT? Ik heb namelijk trek in Baileys en m'n boy is niet in town en m'n vriendinnen wonen 120 km verderop of zijn aan het leren.
Kom naar Amsterdam dannquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ECHT? Ik heb namelijk trek in Baileys en m'n boy is niet in town en m'n vriendinnen wonen 120 km verderop of zijn aan het leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |