Je kon niet fucking een halve minuut wachten tot ik een geschikt jailbaitplaatje had gevonden?quote:
Ik heb 120 seconden gewacht, voor je het weet is het 2012quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kon niet fucking een halve minuut wachten tot ik een geschikt jailbaitplaatje had gevonden?![]()
!
Geen Duits graag, heb al een dikke onvoldoendequote:
Sowieso, terecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef Biogarde het volgende:
Andere is geslussen.
Immer.quote:
Moet jij niet werken trouwens?quote:
Gerade aus?quote:
Nee. Vrij vandaag.quote:
Ik vroeg mij het namelijk af omdat jij zei dat je 50 a 60 uur pweek werkte. Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor werk dan..quote:
Ik werk in de horeca. Maar wisseldiensten, dus kan er op iedere moment van de dag zijn. Kan als in; het is mogelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vroeg mij het namelijk af omdat jij zei dat je 50 a 60 uur pweek werkte. Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor werk dan..
No offense verder.
Zat jij onlangs met je knopjes te spelen?quote:
Waar? Wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat jij onlangs met je knopjes te spelen?
Dat dat kan op FOK! Iedereen hoort te studeren of een neven functie te hebben. Ach ze zullen je vast niet bashen aangezien je nu FA bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca. Maar wisseldiensten, dus kan er op iedere moment van de dag zijn. Kan als in; het is mogelijk.
Ja, mijn postrechten ontbraken voor luttele seconden van de week.quote:
Serieus? Dat was ik niet danquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn postrechten ontbraken voor luttele seconden van de week.
Que? Bashen, wie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dat kan op FOK! Iedereen hoort te studeren of een neven functie te hebben. Ach ze zullen je vast niet bashen aangezien je nu FA bent.
Was die weg dan?quote:
Ah, dan was de pagina misschien voor de helft geladen. Het was net na mijn laatste note en shmoopy was het ook niet.quote:
Je weet toch hoe Fokkers denken over MBO baantjes. Niet dat ik er wat op tegen heb, iedereen moet doen wat ie zelf wil. Maar er zijn mensen die daar klaarblijkelijk anders over denken.quote:
Oh. Heb ik een MBO baan dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Fokkers denken over MBO baantjes. Niet dat ik er wat op tegen heb, iedereen moet doen wat ie zelf wil. Maar er zijn mensen die daar klaarblijkelijk anders over denken.
Of je bent manager van een grote club, dat kan ook natuurlijkquote:
Bio zegt toch nergens dat hij barman is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Fokkers denken over MBO baantjes. Niet dat ik er wat op tegen heb, iedereen moet doen wat ie zelf wil. Maar er zijn mensen die daar klaarblijkelijk anders over denken.
Wat stel jij je voor bij hereca dan? Schoonmaker? Dat lijkt me ook weer zo'n open deur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bio zegt toch nergens dat hij barman is?
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dat kan op FOK! Iedereen hoort te studeren of een neven functie te hebben. Ach ze zullen je vast niet bashen aangezien je nu FA bent.
Ja, EN ik spoel ze af. En zodra de TL's weer aangaan, veeg ik de rommel bij elkaar en drink nog even een biertje met de bouncers. Niet teveel bier, want ik moet nog 42 KM naar huis fietsen.quote:
kan jij niet de inside man zijn om er voor te zorgen dat ik chicks regel met behulp van ghbquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, EN ik spoel ze af. En zodra de TL's weer aangaan, veeg ik de rommel bij elkaar en drink nog even een biertje met de bouncers. Niet teveel bier, want ik moet nog 42 KM naar huis fietsen.
Soms weet ik gewoon niet wanneer je trollt of serieus bent. Zo kunnen we nooit normaal met elkaar converseren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, EN ik spoel ze af. En zodra de TL's weer aangaan, veeg ik de rommel bij elkaar en drink nog even een biertje met de bouncers. Niet teveel bier, want ik moet nog 42 KM naar huis fietsen.
Kom op. Ik ben niet echt serieus nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms weet ik gewoon niet wanneer je trollt of serieus bent. Zo kunnen we nooit normaal met elkaar converseren.
Kon ik onmogelijk uit je post opmaken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom op. Ik ben niet echt serieus nee.
Is dat symbolisch voor je user bestaan of>?quote:
Ga ergens anders bitchen, joh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat symbolisch voor je user bestaan of>?
Ik was alleen maar aan het (d)ollen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ergens anders bitchen, joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |