Je kon niet fucking een halve minuut wachten tot ik een geschikt jailbaitplaatje had gevonden?quote:
Ik heb 120 seconden gewacht, voor je het weet is het 2012quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kon niet fucking een halve minuut wachten tot ik een geschikt jailbaitplaatje had gevonden?![]()
!
Geen Duits graag, heb al een dikke onvoldoendequote:
Sowieso, terecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef Biogarde het volgende:
Andere is geslussen.
Immer.quote:
Moet jij niet werken trouwens?quote:
Gerade aus?quote:
Nee. Vrij vandaag.quote:
Ik vroeg mij het namelijk af omdat jij zei dat je 50 a 60 uur pweek werkte. Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor werk dan..quote:
Ik werk in de horeca. Maar wisseldiensten, dus kan er op iedere moment van de dag zijn. Kan als in; het is mogelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vroeg mij het namelijk af omdat jij zei dat je 50 a 60 uur pweek werkte. Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor werk dan..
No offense verder.
Zat jij onlangs met je knopjes te spelen?quote:
Waar? Wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat jij onlangs met je knopjes te spelen?
Dat dat kan op FOK! Iedereen hoort te studeren of een neven functie te hebben. Ach ze zullen je vast niet bashen aangezien je nu FA bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca. Maar wisseldiensten, dus kan er op iedere moment van de dag zijn. Kan als in; het is mogelijk.
Ja, mijn postrechten ontbraken voor luttele seconden van de week.quote:
Serieus? Dat was ik niet danquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn postrechten ontbraken voor luttele seconden van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |