Erg leuk zeg... FAAL!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef 3M1N3M het volgende:
[url]http://http://computer-software.marktplaats.nl/laptops-mini-laptops-en-netbooks/426969292-ik-zoek-gratis-een-laptop.html?return=eJwtjt1KxTAQhN%2FlQHJnmx9iICWIRcHXiE2PLU2bpdnSo%2BK7u9FzNd8Ms8sEJ9337ERXnHpU7lLGsA9TNyGCa9slw7g1a9gXhBQClmZL7X%2BlgQmebslLHovHzPQz0z0cpIIgzgTSCFENwD29FgJNkJDga6a8L9dYU1l7eO%2Bt9WA71nGfh9q%2BkVVSW%2Ft3%2B0nOCC2FJbec5D72gHNhyiiRAmCuf3OpExTHd39i5ACHFxwL7YVccMhx9NYq%2BfbKw8lM%2FyCZeSEVJF5eup9fBgpS0Q%3D%3D&df=1&fta=eNpNkMFu2zAMhl9lEDDfAkiWU9cUfNiwoisw9NJil6IIZEtOhSq2YNGJ28DvPlpJgd1%2Bkj%2FJj9RQwjnCLbBp9Luj9pGpCGJ7A2z2tchMrHEAFSbgyjgqcM5VCBR1EaTyCJ8uqNgZalIBKX8I0E8HO7pW%2BRlyIcuSfB%2Bw5VLwUr2fYD9qdPF7zr0OOAQ1RAd5hk19QpOFMNU8w0i7wxCxHYytyzIXv%2B8yfXrZiNcX%2FlqLFbIAFvTeMkVYFEpgziT6LUnZVKYr%2BM18FfJLFLOQeVfJoplFVUp%2B27YkRFl1VZFOp2aC0ibuvO33%2BLbOL6hQATvoebeupC0m7cyB6RNTGgScHWwEqfROyj%2F8Whs3q2sL7I9urE%2Fj6bHPH8F%2B0%2BZoR7Q9OpvyAthP3b7b3jzqA6Ueryw%2FEEfXTGjXrq9bieVpGPGhN3a%2BWGnsX%2B2nFe1Kw5N3uYxOtQTxvyESLbu3n0P7hkwty3K56LhaOJyX5R8yraZs&fta_ind=5&fs=[/url]
HAHAHAHAH geniaal
Wachtend op antwoord!quote:Beste Brocantiosa,
Ik zag uw advertentie op marktplaats staan, en ik ben wel geïnteresseerd. Ik hoop dat u mijn verhaal kan begrijpen, maar ik ben zelf nogal sexueel georiënteerd...
Ik probeer op sexueel gebied altijd nieuwe dingen uit, en experimenteer met zoveel mogelijk dingen. Ik vroeg me dus af of u mij de afmetingen en vooral de diameter van de staaf kunt sturen. Dan kan ik het even opmeten e.d. (om maar niet te gedetailleerd te raken) Als het overeen komt dan kunnen we wel tot een overeenkomst komen.
30 euro inclusief verzenden lijkt me een redelijk bedrag? Dan wel graag aangetekend, want ik heb niet zo graag dat de buren het dan zien...
Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke Groeten,
Chiel van Straaten
Dit kan erg leuk worden wanneer ik, de undercover politie agent, ingrijp bij meneer/mevrouw Hoekman welke een gestolen laptop aanneemt en dus zichzelf schuldig maakt aan heling.quote:Geachte Heer/Mevrouw Hoekman,
Ik heb zojuist gezien dat u op zoek bent naar een gratis te verkrijgen laptop. Ik heb een groot scala aan laptops waarvan het merendeel nog nieuw in verpakking is. Normaal doe ik dit nooit, maar wanneer er zo expliciet naar gevraagd wordt vind ik het toch fijn om eens iemand een groot plezier te doen. Hoe deze verkregen zijn wijd ik verder niet over uit, maar ik kan u er wel een aanbieden. Waar zat u aan te denken? Ik heb een aantal mooie Dell laptops staan waar ik eigenlijk niet van af kom, maar ik heb ook een MacBook Air en een wat duurdere Asus laptop in de aanbieding.
Graag zou ik van u horen waar de laptop voor gebruikt gaat worden. Op basis hiervan kan ik een afweging maken welke laptop de beste keus is voor u. Wel wordt het lastig om de laptop thuis af te leveren, dus zou het een probleem zijn wanneer ik hem naar u verzend? Dit is voor mij vele malen makkelijker, aangezien ik me alleen 's nachts op de openbare wegen bevind.
Met vriendelijke groet,
Mike
Ook echt op Tweedehands.nl.....quote:Op zondag 20 maart 2011 00:34 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.tweedehands.nl(...)gigolo-84932465.html
Dat dit can in the Netherlandsquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Uchiha1911 het volgende:
Moi:
[..]
Dit kan erg leuk worden wanneer ik, de undercover politie agent, ingrijp bij meneer/mevrouw Hoekman welke een gestolen laptop aanneemt en dus zichzelf schuldig maakt aan heling.
quote:Beste Fleuris Jan,
U heeft een reactie ontvangen op uw advertentie 'Gratis xbox360 spellen alleen ophalen!'.
Deze reactie is afkomstig van nokia:
Beste Fleuris Jan,
ik wil spelen op halen
U heeft een reactie ontvangen op uw advertentie 'Gratis xbox360 spellen alleen ophalen!'.
Deze reactie is afkomstig van van Zanten:
Beste Fleuris Jan,
ik zou de spellen graag komen ophalen! Ik hoor graag of dat mogelijk is.
Mvg, Esther
weer dezelfde gozer?quote:Beste Fleuris Jan,
Beste Fleuris Jan,
ik wil spelen op halen
quote:Deze reactie is afkomstig van kamphuis:
Beste Fleuris Jan,
hoi heb er wel interesse bij kom morgen in de haag
weet niet of je ze voor mij vast kunt houden
als het door gaat kan ik ze dan morgenvroeg afhalen
moet je me wel anders even het adres doen
alvast bedankt
mvg bert
Beste Fleuris Jan,
ik wil x box spelen op halen ik hoor van u
Binnen een paar minuten tijd zoveel reacties.quote:Beste Fleuris Jan,
Deze reactie is afkomstig van simon:
Beste Fleuris Jan,
graag wil ik die spellen ophalen bij u alvast bedankt
Deze reactie is afkomstig van yigi:
Beste Fleuris Jan,
Ik zou hem graag zsm met papa willen ophalen.
groetjes Yigi
Minimaal!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
jij moet als de wiedeweerga op een podium gaan staan, carré?
Welke fokker is dit?quote:Beste Fleuris Jan,
Deze reactie is afkomstig van yigi:
Beste Fleuris Jan,
Ik zou hem graag zsm met papa willen ophalen.
groetjes Yigi
lolquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef gamezz het volgende:
Bedankt! Uw advertentie is gewijzigd.
Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat uw advertentie overal op de site zichtbaar is.
hehe, iedereen kan hem wijzigen.
Mag je hebben xDquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt voor je inloggegevens trouwens! Beestig e-mail adres heb je.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
Laat ze allemaal morgenochtend om 10 uur naar Den Haag CS komen. En dan ga jij foto's voor ons maken vanaf een afstandje. Spreek overigens wel af bij een bepaald punt zodat je echt 10 mensen om zich heen ziet kijken.
quote:Beste Pleuris Jan,
Deze reactie is afkomstig van Johan:
Beste Pleuris Jan,
hallo mijn dogtertje heeft kanker en ik heb geen geld meer door de ziekenhuiskosten en de verzekering vergoed het ook niet
nu die ik een beroep op je naastenliefde en hoop ik dat je ook je xbox weggeeft zodat zei nog een paar dagen vrolijkheid en vermaak heeft voordat mijn lieve Marloes dood gaat
graag hoor ik van je
gr gr Johan
Deze reactie is afkomstig van david:
Beste Pleuris Jan,
ik zou grag ene spel van u overnemen
kan ik ze deze week op halen
mijn x box is kapot maar ik wil e aan anderen door verkopen
groetjes david vermeer
Deze reactie is afkomstig van leon88:
Goeiendag,
Als u hem/ze nog heeft wil ik het wel graag ophalen!
Wat is uw adres? En kan ik het binnenkort al ophalen?
Ik hoor graag van u.
Met de vriendelijke groetjes,
Leon
benieuwtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef dralion13 het volgende:
Ben benieuwt hoe lang de advertentie blijft staan
quote:Beste *******,
Bij deze was ik zeer geïnteresseerd in deze verzameling, dit aangezien mijn huidige verzameling pas geleden in de as is gelegd doordat mijn strips-bibliotheek in vlammen opging door een kortsluiting in mijn kamer. Mijn collectie betrof de jaargangen
1985 t/m heden, en was getaxeerd op 7.250 euro.
Nu was ik opzoek naar een nieuwe collectie om de boekenkast weer mee te vullen.
Echter gezien dit grote bedrag wat u vraagt (wat erg begrijpelijk is) was ik benieuwd of er een taxatie-rapport aanwezig is. Dit is zoals u waarschijnlijk wel weet een belangrijk onderdeel voor de verkoop van strips.
Zonder dit rapport is de collectie maar enkele honderden euro's waard.
Graag was ik benieuwd of u hierover beschikt zodat ik de collectie op kan komen halen.
Mocht het rapport aanwezig zijn was ik benieuwd of ik in contanten kan betalen of ofdat ik het geld naar u moet overmaken.
Ik hoor graag uw reactie zodat ik een afspraak van maken.
Met vriendelijke groet,
Maria *****
erg overtuigend, dat taxatierapport, ik zou je zo gelovenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:48 schreef GSMboy het volgende:
Zojuist deze gevonden tijdens een zoektocht naar een album
http://boeken.marktplaats(...)kblad-1952-1990.html
16.000 euro
Daar moet mee te trollen zijn
[..]
is volgens mij al veel gedaan, maar het is de moeite waard, ik ben inquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:44 schreef Haque het volgende:
Ook wel zin om iemand te zoeken en te doen alsof het artikel wat ze aanbied heel veel waard is, met veel mensen op reageren. Zoals met zo'n beeldje van 2 euro gezegt dat het een bekend beeldje van beroemde kunstenaar was en steeds elkaar overbieden
En ik terug:quote:Geachte ******,
Vreselijk om te horen dat de boel in e as is gelegd.
Ja, ik heb er een flinke prijs opgezet, maar er valt altijd over te praten.
Overigens is er bij mij waterschade geweest en ook uit deze reeks zijn 4 jaren verwoest/ aangetast.
ik ontdekte dit toen een belangstellende langskwam en ik de jaren te voorschijn haalde.
Ik kan het echter wel weer aanvullen omdat k nog een schaduwcollectie heb. Maar dit moet ik echt uit gaan zoeken.
Mocht u daar geduld toe hebben, dan kunnen we wellicht tot overeenstemming komen.
Taxeren gaat aan de hand van de catalogus.
Zelf heb ik dit in het verleden ook gedaan.
Toen ik jaren terug een fikse schade had wilde de verzekering daar onderuit.
Ik heb de man toen kunnen overtuigen door hemvoor te stellen dat hij op zoek ging naar vervangende boeken.
Daar had hij geen verstand van en ook niet hoe er aan te geraken.
De schade is toen uitgekeerd (volledig)
Kan ik u bellen om een afspraak te maken en eea door te praten?
Ik ben zelf bereikbaar op **bliep**
Hahaquote:Goedendag ******,
Erg fijn dat we erover zouden kunnen onderhandelen.
Ik was overigens benieuwd welke waarde-catalogus u in bezit hebt, en of u een kopie hebt van het taxatie-rapport.
Zoals vele verzamelaars wel weten (en ik ben daar ook eentje van) is een taxatierapport wel handig bij de verkoop. Naast dat het getaxeerd wordt door aan de hand van een boekje, hoort dat rapport er ook bij, deze geeft de uiteindelijke waarde.
Graag zou ik een kopie van dit rapport willen zien per mail, deze dient ondertekend te zijn door de taxateur. Ook was ik erg benieuwd naar de taxatiedatum van dit rapport.
Groeten,
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | U heeft geen vervoer ... ... en u wilt bijvoorbeeld op familiebezoek of een dagje uit, ... een weekendje weg of op vakantie. Tegen een onkostenvergoeding kunt u meerijden. De auto is uitgerust met een navigatiesysteem. Roken in de auto is niet toegestaan. Ik ben een vroeggepensioeneerde man (51 jaar) |
1 2 3 4 5 6 7 | Dag M, Ik moet binnenkort van Zoetermeer naar Winterswijk. Is het mogelijk dat u mij chauffeurt? De datum is niet belangrijk, als het maar in de avond/nacht kan. Ook heb ik een grote tas bij me die waarschijnlijk in de achterbak moet. Is dit mogelijk? Groet Harry |
1 2 3 4 5 6 7 | Hallo Harry, Dat is geen probleem. Is het de bedoeling dat je ook weer mee terug reist naar Zoetermeer. Met vriendelijke groet, |
1 2 3 | Dat is mooi. Het is inderdaad de bedoeling dat ik ook terug reis naar Zoetermeer. Ik zal echter de tas niet mee terug kunnen nemen. We moeten op een nader te bepalen plaats stoppen, ik zal daar de tas meenemen en daarna weer bij u in de auto stappen om terug te rijden. Wanneer schikt het u? |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Hallo Harry, Dit is toch wel zuivere koffie he? Het klinkt namelijk allemaal nogal duister (avond-/nachtrit, nader te bepalen plaats, tas oppikken) Hmmm, wat moet ik hiervan denken? Groetjes weer, Martin |
1 2 3 4 5 6 7 | Hallo Martin K Ik snap dat het achterdocht opwekt bij u. Het is allemaal zuivere koffie. De tas moet er achtergelaten worden en niet opgepikt. Ook zal ik een schep meenemen om de tas te begraven. Ik stel er een bedrag tegenover van 750 euro vooraf betaald. Ik denk dat dit een schappelijk bedrag is? Groeten, Harry |
1 2 3 4 5 6 7 | Hallo Harry, Of je bent een grappenmaker (ik heb al smakelijk moeten lachen) ... of ... Ik 2 kinderen die beide jurist zijn. Op grond van de door verstrekte informatie zou ik medeplichtig worden. Er is namelijk voldoende reden voor achterdocht. Ik had het namelijk kunnen weten ... Groetjes weer! Martin |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Hallo Marten U hoeft mij niet uit te lachen als ik een te laag bod doe. Mensen moet je in hun waarde laten. Ik dacht dat 750 een redelijk bedrag was. Noemt u maar een prijs en dan komen we wel iets overeen. Is het mogelijk dat we volgend weekend een ritje gaan maken? Dan heb ik verlof en kan ik even mijn dingetjes doen. Bovendien is het in het weekend rustiger op de weg in verband met pottenkijkers. Groeten, Harry PS. Leuk dat u kinderen juryleden zijn. De stiefkinderen van mijn ex hebben ook een keertje mee gedaan aan een talentenjacht. Echter snap ik niet waarom u mij deze informatie geeft...ik ben niet op zoek naar een vriendschap mocht u dat denken. Ik heb net een lange vriendschap moeten beëindigen. |
en nu afwachtenquote:Beste ebogers,
wij zijn voor ons kindje op zoek naar een nieuwe outfit. Na recente gebeurtenissen leek het ons een goed idee om onze Bertrand (Beer) in het nieuw te steken. U vermelde in de advertentie dat het boxpak zo goed als nieuw is, erg fijn, dit zal ons nog beter helpen om het hele voorval beter te kunnen verwerken. Een stoer boxpak zal de herinnering waarschijnlijk nog levendiger houden!
Wat was de prijs die u ongeveer in gedachte had?
We zien uit naar uw spoedige reactie,
Vriendelijke groeten, Ingrid en Henk
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Ingrid en Henk
Ik snap hem eerlijk gezegd niet,welke gebeurtenissen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Maxzter het volgende:
de advertentie: stoer boxpak
mijn reactie:
[..]
en nu afwachten
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef vaagjunior het volgende:
Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om de boete's te betalen die ik dan zeer waarschijnlijk onderweg tegenkom als ik met 180 km/u over de snelweg ga omdat ik deze computer echt heel hard nodig heb.
Groetjes
quote:
Ruim 800 Dennenappels
Beschrijving
Nieuwe dennenappels pas van de boom gevallen, schoon en heel. 3 Grote zakken vol. Ben de tel kwijt geraakt maar op dit moment zitten er zo'n 825 dennenappels in de 3 zakken.
Ideaal voor b.v. workshops.
Alles in één koop 30 euro.
Per 100 stuks 4,00 euro.
Wat!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef vaagjunior het volgende:
Beste Dino,
Ik ben geinteresseerd in u computer, graag wil ik bied ik rond de 230 euro omdat dat het maximale is wat ik aan een computer kan uitgeven op dit moment, mijn oude computer is er laatst mee opgehouden en daarom zoek ik zo snel mogelijk een nieuwe, Ik kan hem komen ophalen in de avond na 11 uur in verband met mijn werk, in het weekend heb ik geen auto dus dat is helaas geen optie.
Ik hoop snel van u te horen.
Vriendelijke groet,
Hans te Groot
------------------------------ 30 min later
Beste Hans te groot,
ik ga akkoord met uw bod. Is het mogelijk om morgen eerder langs te komen. 11 is een beetje te laat
Zou het moelijk zijn o voor 9 :30 te komen
gr,
------------- mijn reactie daarop
Beste Dino,
Ik wil best wel eerder langskomen maar ik werk in groningen, helaas ben ik pas om half 9 klaar met werken. Dus dat ga ik helaas niet redden binnen die tijd.
Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om de boete's te betalen die ik dan zeer waarschijnlijk onderweg tegenkom als ik met 180 km/u over de snelweg ga omdat ik deze computer echt heel hard nodig heb.
Groetjes
quote:Beste Rebecca-Lingerie,
Kun je evt de set zelf dragen en dan bv sporten en vlak daarna opsturen, ik betaal goed
quote:Beste John
Ben je wel goed bij je hoofd?
Met vriendelijke groet,
Rebecca-Lingerie
ik zou het doenquote:ik zal dubbel zoveel betalen, dit is voor ons beide voordelig
quote:Beste John
Zoek op sexsites voor dit. Niet op marktplaats waar nette mensen en bedrijven spullen verkopen.
quote:sexsites doen me niks... al die vrouwen die hun lichaam verkopen, ik wil de geur en aroma van een echte vrouw als U.
Ik zal 200 euro betalen voor het gedragen setje (2/3 dagen gedragen dan).
John
ze reageert helaas niet... ik zou het doen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Zo, lucratief zeg!Even naar zeeman iets halen, dagje dragen, 200 euro rijker
quote:Ik kan mijn aanbod ook verhogen naar 300 euro, wellicht wil je meer, doe een bod, ik ben een welvarend man.
John.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
Laat ze allemaal morgenochtend om 10 uur naar Den Haag CS komen. En dan ga jij foto's voor ons maken vanaf een afstandje. Spreek overigens wel af bij een bepaald punt zodat je echt 10 mensen om zich heen ziet kijken.
Als ik het goed begrijp hebben jullie een advertentie opgezet voor gratis Xbox 360 spellen en jullie laten die mensen echt naar een bepaald punt komen?quote:
Ik word bedreigd door iemand op marktplaatsquote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Mag je echt geen mensen van hot naar her sturen? Dat is best grappig bij tokkie’s!
quote:Gratis: dinky, corgi, tekno, bjorn borg, gstar, prada
Beschrijving
Doe geen zaken met Dhr White uit Zwolle op marktplaats. Na betaling van een dinky a 60 euro heeft deze charlatan niets meer van zich laten horen. Binnenkort plaats ik zijn adres en telgegevens (uiteraard met zijn toestemming) dan kunt u op dat adrres gratis van alles ophalen. Want als je betaalt dan krijg je niets.... DOE OOK GEEN ZAKEN MET OPLICHTERS DIE EEN DAG ACTIEF ZIJN OP MP ZOALS ENE COR, ALFRED, ADRIAAN ETC.
een verontruste verzamelaar
quote:Hallo `Boyd,
Dat treft zeg, ik heb bijna alle GoGo's die je nog nodig hebt voor in je verzameling.
Ik was even benieuwd wat je er tegen over te bieden hebt? Ikzelf rijd vaak naar de supermarkt 50 kilometer verderop met de auto, omdat daar de dichtbijzijnde supermarkt zit die ik gewoon goed vind. Nu is het zo dat ik ook benzinekosten moet betalen om naar de supermarkt te gaan, ik stel voor om de koop voor 50 euro + 10 c.t per gogo de zaak af te ronden?
Zou je hiermee accoord willen gaan?
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Haifisch het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)0&bidsOwner=15537701
Domme vrouw zet slangenhouders neer als slechterikken
Gelukkig kun je er ook nog op bieden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheen
Ik ben benieuwd.quote:Beste haags hopje,
Ik zie deze advertentie helaas nu pas, helaas heb ik te maken gekregen met een aantal oplichters welke mijn kittens op kwamen halen en vervolgens te vinden waren bij de plaatselijke Chinees! Zelfs mijn adres stond bij het afhaalmenu en dit vind ik totaal onacceptabel!
Heeft u wellicht zelf ook schokkende dingen meegemaakt? Hopelijk stoppen deze mensen heel snel!
Met vriendelijke groet,
Anton Nus
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheen
quote:Uw bod van ¤ 9.999.999,00 is ingetrokken
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Haifisch het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)0&bidsOwner=15537701
Domme vrouw zet slangenhouders neer als slechterikken
Nee, dies niet grappig meer... das eerder irritant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef dr.h.c.MJC het volgende:
Uw bod van 9999999 euro op de advertentie 'Foto s van o.a Justin Bieber/Zack&Cody e.a ¤0,25 p.stuk' op Marktplaats is verwijderd door de adverteerder.
Voor vragen over deze verwijdering kunt u contact opnemen met de adverteerder via de knop 'E-mail deze adverteerder' in de advertentie.
Zijn vrouw is dood aan een hartaanval,hoe zielig ben je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |