Ik word bedreigd door iemand op marktplaatsquote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Mag je echt geen mensen van hot naar her sturen? Dat is best grappig bij tokkie’s!
quote:Gratis: dinky, corgi, tekno, bjorn borg, gstar, prada
Beschrijving
Doe geen zaken met Dhr White uit Zwolle op marktplaats. Na betaling van een dinky a 60 euro heeft deze charlatan niets meer van zich laten horen. Binnenkort plaats ik zijn adres en telgegevens (uiteraard met zijn toestemming) dan kunt u op dat adrres gratis van alles ophalen. Want als je betaalt dan krijg je niets.... DOE OOK GEEN ZAKEN MET OPLICHTERS DIE EEN DAG ACTIEF ZIJN OP MP ZOALS ENE COR, ALFRED, ADRIAAN ETC.
een verontruste verzamelaar
quote:Hallo `Boyd,
Dat treft zeg, ik heb bijna alle GoGo's die je nog nodig hebt voor in je verzameling.
Ik was even benieuwd wat je er tegen over te bieden hebt? Ikzelf rijd vaak naar de supermarkt 50 kilometer verderop met de auto, omdat daar de dichtbijzijnde supermarkt zit die ik gewoon goed vind. Nu is het zo dat ik ook benzinekosten moet betalen om naar de supermarkt te gaan, ik stel voor om de koop voor 50 euro + 10 c.t per gogo de zaak af te ronden?
Zou je hiermee accoord willen gaan?
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Haifisch het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)0&bidsOwner=15537701
Domme vrouw zet slangenhouders neer als slechterikken
Gelukkig kun je er ook nog op bieden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheen
Ik ben benieuwd.quote:Beste haags hopje,
Ik zie deze advertentie helaas nu pas, helaas heb ik te maken gekregen met een aantal oplichters welke mijn kittens op kwamen halen en vervolgens te vinden waren bij de plaatselijke Chinees! Zelfs mijn adres stond bij het afhaalmenu en dit vind ik totaal onacceptabel!
Heeft u wellicht zelf ook schokkende dingen meegemaakt? Hopelijk stoppen deze mensen heel snel!
Met vriendelijke groet,
Anton Nus
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelukkig is alles in capslock underscore bold met uitroeptekens anders las ik er zo overheen
quote:Uw bod van ¤ 9.999.999,00 is ingetrokken
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Haifisch het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)0&bidsOwner=15537701
Domme vrouw zet slangenhouders neer als slechterikken
Nee, dies niet grappig meer... das eerder irritant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef dr.h.c.MJC het volgende:
Uw bod van 9999999 euro op de advertentie 'Foto s van o.a Justin Bieber/Zack&Cody e.a ¤0,25 p.stuk' op Marktplaats is verwijderd door de adverteerder.
Voor vragen over deze verwijdering kunt u contact opnemen met de adverteerder via de knop 'E-mail deze adverteerder' in de advertentie.
Zijn vrouw is dood aan een hartaanval,hoe zielig ben je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |