abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74444622
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

want ik verkoop nederland al jaren in de hoop dat ik sociaal lijk te zijn?
Je hebt een warm hart voor NL net zoals marokkanen, turken of welk nationaliteit dan ook voor zijn of haar vaderland heeft en dát zou eigenlijk verboden moeten worden voor nederlanders. Vieze kaalkop, populist tot nazi ben je dan als nationalistische nederlander.
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:12:32 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74449063
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt een warm hart voor NL net zoals marokkanen, turken of welk nationaliteit dan ook voor zijn of haar vaderland heeft en dát zou eigenlijk verboden moeten worden voor nederlanders. Vieze kaalkop, populist tot nazi ben je dan als nationalistische nederlander.
doet me denken aan de discussie die er was over de nederlandse vlaggetjes op schooltassen en jacks. die mochten niet. maar de marokkaanse vlag was geen probleem.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_74449546
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doet me denken aan de discussie die er was over de nederlandse vlaggetjes op schooltassen en jacks. die mochten niet. maar de marokkaanse vlag was geen probleem.
Is dat nog steeds zo?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74450458
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Precies. Vriend Balkenende schuwt zelfs niet eens voor om onze allochtoonse Màxima in te zetten als joker om de Nederlandse identiteit de grond in te trappen ten bravoure van en om de multiculturele drama te bagataliseren.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2009 @ 13:00:03 #125
230491 Zith
pls tip
pi_74450520
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Idd het volk dom houden en max cashen over de ruggen van de hardwerkende mensen.
Het lijken wel werkgevens
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74450699
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is dat nog steeds zo?
Moet je maar eens met een NL vlaggetje zwaaien als er geen voetbalwedstrijd is. Bij wijze van spreken ben je al gebombardeerd tot nazi.

Ik meen mij zelfs "opvoedkundige" postbus 51 spotjes te herinneren die propageerden om vooral niet landslievend zijn. Die jarenlange staatsindoctrinatie heeft wel gewerkt als ik de jeugdigen hier hoor blaten.
pi_74461842
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet je maar eens met een NL vlaggetje zwaaien als er geen voetbalwedstrijd is. Bij wijze van spreken ben je al gebombardeerd tot nazi.

Ik meen mij zelfs "opvoedkundige" postbus 51 spotjes te herinneren die propageerden om vooral niet landslievend zijn. Die jarenlange staatsindoctrinatie heeft wel gewerkt als ik de jeugdigen hier hoor blaten.
Wij zijn inderdaad extreem bang voor nationalisme in dit land. Ook om kritiek te uiten op een minderheid.

Dat is toch wat een democratie aan hoort te kunnen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:49:55 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74472812
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Wij zijn inderdaad extreem bang voor nationalisme in dit land. Ook om kritiek te uiten op een minderheid.

blijkbaar zijn we vergeten wat democratie en nationalisme inhoudt, met die linkse stinkhonden die ons land verkopen met de dag.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:17:03 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74473451
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

vind jij dat nederland de minderheden aankan? vind jij dat de nederlandse democratie die minderheden aankan? nee, gek, links stemt en werkt naar een minder nederland. gelukkig is links straks in de minderheid en komt 'rechts' (mensen die alles naar de klote zien gaan door links is rechts) eens vertellen hoe het wel moet. godzijdank.

het is afgelopen. schoon schip. ophoeren met die criminelen opzouten met families die van ineelt aan elkaar hangen. en nee, de autochtone gekken krijgen gevangenisstraf. de allochtone gekken worden weggestuurd. en niet meer dan logisch. elk land zou dat al decennia geleden gedaan hebben.
pi_74474304
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Volgens mij spoor jij ook niet want wat hij ook zegt of doet, het is nóóit goed in jouw beperkte tunnelvisie.
Hypocriete achterwaartse "gister was het dit morgen is het dat" "vrijheid wanneer het me uitkomt" uitspraken doen het inderdaad nooit goed nee, ga me nou niet vertellen dat je dat hypocrite 2 maten gedrag van hem niet ziet. Dat druipt van hem af als een roze verfvlek op een witte muur.

Pechthold demoniseert maar hij mag hem wel een handlanger noemen van mohammed b, pechthold demoniserert maar hij mag wel roepen dat moslims de koran kapot moeten maken, pechthold demoniseert maar hij mag wel keer op keer hele bevolkingsgroepen door het slijk sleuren.
En dan zeg ik, iemand met een argwaan naar alles met een accent en een bontkraag, krijg maar mooi de tyfus met je Wilders, die vent is nog minder betrouwbaar dan Wouter Bos.

En tunnelvisie, ik geloof gewoon niet dat je mij daar van beticht. Ik ben niet diegene die in (zo goed als) iedere politieke discussie over Marokkanen en de shaira wetgeving begint.

[ Bericht 4% gewijzigd door McKillem op 07-11-2009 01:11:31 ]
pi_74474377
Fakkeloptochten hebben geen zin. Wat mij een goed idee lijkt, is mensen die op Geert Wilders willen stemmen een loyaliteitsverklaring laten afleggen, een loyaliteitsverklaring aan de vrijheid en de rechtsstaat. Als zij of iets door hun politiek gedrag leidt tot inperking van die vrijheid of een aanval op die rechtsstaat is, dan dient hun nationaliteit te worden afgenomen, en die van hun familie, en moeten ze ergens in de woestijn gedropt worden.

Stukken effectiever dan een fakkeloptocht, me dunkt.
pi_74474398
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:10 schreef Monidique het volgende:
Fakkeloptochten hebben geen zin. Wat mij een goed idee lijkt, is mensen die op Geert Wilders willen stemmen een loyaliteitsverklaring laten afleggen, een loyaliteitsverklaring aan de vrijheid en de rechtsstaat. Als zij of iets door hun politiek gedrag leidt tot inperking van die vrijheid of een aanval op die rechtsstaat is, dan dient hun nationaliteit te worden afgenomen, en die van hun familie, en moeten ze ergens in de woestijn gedropt worden.

Maar natuurlijk. Dat kan ook zo maar even.
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:29:29 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74476774
quote:

Zie hier de mening van monidique over democratie...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:26:43 #134
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74477284
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie hier de mening van monidique over democratie...
Ik zie iets anders, maar dat zal mijn Gigaintelligentie wel zijn.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:02:48 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74488547
quote:

ik zie liever een loyaliteitsverklaring voor mensen die op pvda stemmen. lijkt me wat eerlijker na al die jaren ellende.
  zondag 8 november 2009 @ 06:53:34 #136
225540 Pugg
Friends forever
pi_74499986
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

blijkbaar zijn we vergeten wat democratie en nationalisme inhoudt, met die linkse stinkhonden die ons land verkopen met de dag.

Je neus zit te dicht bij je nek
en je raaskalt ook nog.
Dombo
  zondag 8 november 2009 @ 13:10:35 #137
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74504110
Fakkeloptocht tegen Wilders ?
Dat is goed voor minstens 3 extra zetels!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_74504160
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef SeLang het volgende:
Fakkeloptocht tegen Wilders ?
Dat is goed voor minstens 3 extra zetels!

Houd je mond over Wilders hoor, anders krijgt hij nog meer zetels.

Die kennen we wel inmiddels.
  zondag 8 november 2009 @ 13:26:23 #139
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74504505
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 09-11-2009 01:16:15 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 8 november 2009 @ 16:25:22 #140
3542 Gia
User under construction
pi_74510031
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 08-11-2009 18:08:49 ]
pi_74511163
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Wilders een ziek ventje is.

- knip -

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 08-11-2009 18:09:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')