abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 02:19:12 #76
236264 crew  capricia
pi_74338394
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:10 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat hij tegen de arts heeft gezegd: dokter, ik heb geen last meer van mijn slaapprobleem, maar ik krijg altijd een heerlijke roes van die pillen van u, dus geef me nog maar een doos?
Nou ja, afgaand op de OP (en dat is de enige bron, helaas) heeft die huisarts gezegd dat TS het maar eens minimaal twee maanden moest gaan slikken...dus zo vaak zal TS niet terug hebben hoeven komen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:25:29 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_74338443
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:

Inderdaad ligt verslavingsgevaar voor TS op de loer.
Dat ligt niet op de loer, hij is al zwaar verslaafd.
Misschien dat we de gevolgen kunnen lezen als hij de kracht heeft om hier te blijven posten, hoewel ik vrees dat hij binnen twee dagen weer dezelfde pillen slikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:26:53 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_74338455
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:19 schreef capricia het volgende:

Nou ja, afgaand op de OP (en dat is de enige bron, helaas) heeft die huisarts gezegd dat TS het maar eens minimaal twee maanden moest gaan slikken...dus zo vaak zal TS niet terug hebben hoeven komen...
Hij is inmiddels twee jaar verder.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 02:28:52 #79
236264 crew  capricia
pi_74338474
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:26 schreef APK het volgende:

[..]

Hij is inmiddels twee jaar verder.
Twee jaar is idd idioot lang zeg. Dat kun je die dokter echt wel aanrekenen hoor. Vind dat schandalig zelfs.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:34:34 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74338522
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Twee jaar is idd idioot lang zeg. Dat kun je die dokter echt wel aanrekenen hoor. Vind dat schandalig zelfs.
Ik vind het ook op zijn minst vreemd te noemen. Het lijkt ook totaal niet in overeenstemming met de geldende richtlijnen voor benzodiazepinen (kort behandelen, geen herhaalrecepten zonder te zien, voorkeur voor andere opties). Al kan daarvan afwijken in sommige gevallen nodig zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 02:42:28 #81
236264 crew  capricia
pi_74338596
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik vind het ook op zijn minst vreemd te noemen. Het lijkt ook totaal niet in overeenstemming met de geldende richtlijnen voor benzodiazepinen (kort behandelen, geen herhaalrecepten zonder te zien, voorkeur voor andere opties). Al kan daarvan afwijken in sommige gevallen nodig zijn.
Sterker nog: Volgens mij worden ze ook al een tijdje niet meer zomaar vergoed...omdat de richtlijnen er juist op hameren dat je het maar kort mag gebruiken.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:51:14 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_74338650
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef capricia het volgende:

Ik ook.
Zoals ik al eerder gepost heb ken ik iemand die 7 x 2mg Lormetazepam per dag slikt.

Om af te kicken -hetgeen die persoon niet wil- zou Diazepam gebruikt moeten worden, 140mg is het equivalent.

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=7236

Geen idee hoe sterk dat Dormicum is, maar ik denk dat er naast een lichamelijke verslaving ook een geestelijke verslaving aanwezig is bij de TS.
pi_74338701
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:51 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ook.
Zoals ik al eerder gepost heb ken ik iemand die 7 x 2mg Lormetazepam per dag slikt.

Om af te kicken -hetgeen die persoon niet wil- zou Diazepam gebruikt moeten worden, 140mg is het equivalent.

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=7236

Geen idee hoe sterk dat Dormicum is, maar ik denk dat er naast een lichamelijke verslaving ook een geestelijke verslaving aanwezig is bij de TS.
Dat die geestelijke verslaving er is, lijkt me wel duidelijk.
Anders zou je toch al eerder moeten beseffen dat je moet stoppen met die pillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')