Links heb je de Appie, rechts heb je de Vomar (achter de apotheek).quote:
Dus we hebben wel eens samen tomaten staan afwegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef lynda het volgende:
Dat de AH de AH is weet ik! Bij de Vomar ook binnen geweest.. dacht alleen dat het een Deka was.. 1 pot nat allemaal
Ook goed, scheelt me weer boodschappen doen! Adres?quote:
En dan, moet ik verder maar ruiken waar het is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef lynda het volgende:
Tien minuten naar de andere kant van Alkmaar! Richting friese brug
Ik moet om 5 uur wel een boodschappie doen, aangezien lynda niet gaat vertellen waar we vanavond kunnen dinerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
Dus om 5 uur bij de weegschaal van de appie met tomaten zit er niet in vandaag?
Is goedquote:
Ik moet ook nog die kant op. Moet voer+bodembedekking voor de konijnen halen, kan daar mooi de discus met de appie combinerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur wel een boodschappie doen, aangezien lynda niet gaat vertellen waar we vanavond kunnen dineren
Bij ons? Dat kan niet.. niemand mag voor 12 uur het huis in! Uitslapenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed![]()
Maar niet in de ochtend, dan ben ik aan het klussen
Winkelcentrum is echt briljant, je hebt gewoon echt precies wat je nodig hebt, zelfs een dierenwinkelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog die kant op. Moet voer+bodembedekking voor de konijnen halen, kan daar mooi de discus met de appie combineren.
Uitslapen? Wat is datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij ons? Dat kan niet.. niemand mag voor 12 uur het huis in! Uitslapen
Klussen aan de motorquote:
Je bent gauw tevreden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Winkelcentrum is echt briljant, je hebt gewoon echt precies wat je nodig hebt, zelfs een dierenwinkel
Dat is lastig dat klopt. Ik fiets me ook een slag in de rondte om iedere week de beste spullen te kopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
Nou janjan.. Bedenk jij eens een winkelcentrum die alle winkels heeft die je nodig hebt en die allemaal van uitstekende kwaliteit zijn
Ik ben tevreden omdat ik het in ieder geval in de buurt hebquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent gauw tevreden.![]()
AH = matig
Vomar = slecht
bakker = matig
slager = redelijk
kaaswinkel = matig
poelier = afzetter
snackbar = OK (als je de tijd hebt, anders naar snackbar Danny)
wijnwinkel / slijterij = top, verstand van wijn, waar zie je dat nog? Bij Kraakman in ieder geval wel.
Heb ook in De Hoef gewoond maar ik vond het een verzameling ouwe wijven.
Goed punt van die poelierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben tevreden omdat ik het in ieder geval in de buurt heb
Appie is aan de kleine kant, voor grote boodschap ga ik dan ook naar de XL. Slager is gewoon goed, bakker, tja, gaat wel, niet echt bijzonder. Kaaswinkel kom ik zelden tot nooit. Poelier, komt daar überhaupt ooit iemand
Maar als je een keer wat nodig hebt, dan is het er wel, daar gaat het mij om
Ik heb daar serieus laatst een keer een klant binnen gezien. In de 4 jaar dat ik er woon!quote:
Nou en ik fiets wel makkelijk naar dat winkelcentrum, haal de belangrijkste dingen en de rest 5 minuten verder op in de stadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat is lastig dat klopt. Ik fiets me ook een slag in de rondte om iedere week de beste spullen te kopen
De belangrijkste dingen haal ik altijd bij Buona Seraquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou en ik fiets wel makkelijk naar dat winkelcentrum, haal de belangrijkste dingen en de rest 5 minuten verder op in de stad
Ook 1 keer gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus laatst een keer een klant binnen gezien. In de 4 jaar dat ik er woon!
Hij roept ook regelmatig mensen naar binnen, echt waar, om dingen te proeven, die geeft ie dan ook gewoon gratis kip mee![]()
Hij zal er wel vanaf moeten ofzo
Ik loop dan ook altijd terloops langs die toko, terwijl ik zogenaamd bij de slager naar binnen kijk, ik heb geen zin om door die mafketel geroepen te worden
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen haal ik altijd bij Buona Sera
Ja, die laat ik ook nog wel eens bezorgenquote:
Daar durf ik niet naar binnenquote:
Kleffe patatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef lynda het volgende:
De snackbar hebben we wel uitgetest.. Zijn patat is klef
Nou, dan kom je maar de patat bij mij halen. Ik bak altijd krokant. Ik wil altijd klef, maar het lukt me nooitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef lynda het volgende:
Hehe voor mij is het iets meer dan 100 meter..Heerlijk lui!
Kleffe patat is niet lekker..
Is goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef lynda het volgende:
Zal je de volgende keer een PM sturen dat we patat komen halen bij je
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameralandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent gauw tevreden.![]()
AH = matig
Vomar = slecht
bakker = matig
slager = redelijk
kaaswinkel = matig
poelier = afzetter
snackbar = OK (als je de tijd hebt, anders naar snackbar Danny)
wijnwinkel / slijterij = top, verstand van wijn, waar zie je dat nog? Bij Kraakman in ieder geval wel.
Heb ook in De Hoef gewoond maar ik vond het een verzameling ouwe wijven.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameraland![]()
![]()
Niet bij de witlofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was om vijf uur bij de witlof, waar was jij nou?
Ik me speciaal haasten om van lynda op tijd bij de appie te zijn, was het voor nietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet bij de witlofBedacht me ineens dat ik de komende 2 dagen niet thuis eet en dus ook geen boodschappen nodig had.
Awh....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik me speciaal haasten om van lynda op tijd bij de appie te zijn, was het voor niets
De volgende keer krijg ik een tomaat van jequote:
Prima!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
De volgende keer krijg ik een tomaat van je
quote:
Nee, ik wil een rode.quote:
Nee woensdag ben ik er niet, zit ik bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
Komt in orde. Woensdag bij de Appie?
Sorryquote:
De Mare!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
Nou janjan.. Bedenk jij eens een winkelcentrum die alle winkels heeft die je nodig hebt en die allemaal van uitstekende kwaliteit zijn
Kom je ook naar de appiemeet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De Mare!
Ohnee toch niet, zelfs de patat is er niet altijd lekker
![]()
Leuke date-postst gelezen hierboven
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepenquote:
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm die ken ik dan (nog) niet.
Hij geeft toch geen licht hoop ik?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
Ik kom nooit op de nucleairequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
ja en nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameraland![]()
![]()
Jeroen de Vries, die is pas vies!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef maffemaniak het volgende:
Sorry, maar hij kan niet tippen aan die van Jeroen de Vries...
De ware fijnproever slacht zijn eigen koeienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef JanJanJan het volgende:
Jeroen de Vries is een goede slagerij, maar de ware fijnproever gaat naar Eeken op de Oudegracht
Om 5 uur stond ik op de squashbaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef lynda het volgende:
Waar was jij gister om 5 uur meneer ik sta bij de tomaten!
Het is een schande!quote:
Je gaat dit weekend weer om 1700 bij de tomaten staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef lynda het volgende:
Heel erg! Hopelijk komt er dit weekend verandering in.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik denk dat ik eerder bij de thee, honing en tissues te vinden ben.
Oh, vervelendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik weet niet wat voor andere dingen ik dan met thee, tissues en honing zou moeten doen. Zo creatief ben ik nou ook weer niet.
Je stijgt in mijn achtingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bier is voor mietjes. Dan giet ik liever gelijk whisky naar binnen. Veel effectiever.
Goeie vriendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, goed kan natuurlijk altijd nog subjectief zijn he. Goede vriend van mij heeft een uitgebreide collectie, die heeft het mij leren drinken. Is tot nu toe ook de enige plek waar ik het drink.
Dan kom ik incognito langsquote:Ben morgen ook op de open dag (als ik het de hele dag volhoud). Rondleidingen doen op mijn eigen afdeling.
Oh, maar jij weet mijn naam niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef douche-eendje het volgende:
Gaat je niet lukken, je moet je inschrijven voor een rondleiding met voor en achternaam. Ga ik zo even tomaten halen....
Oh, lijken onderzoeken! Dat zijn toch pathaloog-anatomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ken geen douche-eendje! Pathologie, de afdeling waar je altijd al een kijkje had willen nemen.
Maar ga je dan tegen iedere Bart fluisteren: "pssst, ik ben douche-eendje"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Kijk, dat vooroordeel ga ik morgen eens eventjes wegwerken. Het zijn gewoon pathologen en ze doen meer dan alleen maar lijken snijden. Ja, ik ga gewoon wachten tot een Bart zich inschrijft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |