Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Waar jullie al niet op letten bij de appie. Mja, er zitten nou ook nooit leuke mannen achter de kassa...
Vroeger, toen zaten er tenminste nog wel leuke jongens mannen achter de kassa! Toen ik 16 t/m 18 was bijvoorbeeldquote:
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snaptquote:
Deen Anna Paulownaquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snapt. Is er ergens nog een winkel met veel leuke mannen?
Lekker in de buurtquote:
Nee, dat is inderdaad niet realistischquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zit ook wel achter de kassa, maar om mijzelf nou zo op te hemelen als megaknapperd
Soepie met stokbroodje en beetje konijnenvoer denk ik.quote:
Nou, ik zie je wel lopen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef lynda het volgende:
ik ga gewoon om 5 uur rondjes in de winkel lopen en kijken wat jullie kopen
Al een keuken vol onderhand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Bart het volgende:
Ik stond om 16.57 tomaten te wegen, waar was je nou?
Nee, we eten ook wel eens tomatenquote:
Vast niet elke dagquote:
Om tien over stond mijn auto er nog! En die van een collega ook, die twee keer zo groot is, dus je had ze niet kunnen missenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik was er om tien over!
Zag je auto ook al niet
Ostadelaan toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
De appie MDMA
Nou ik heb je serieus niet gezien en ik heb nog gekeken naar je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |