Inderdaad, het lijkt wel of mensen aan het werk zijn, of op school zittenquote:

Jaquote:

Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaen niemand zei meer iets, dus dan zeg ik ook niets
Bovendien ben ik aan het puinruimen hiero... heb al een week of 4 ipv echt op te ruimen alleen maar dingen verplaatst richting studeerkamerCHAOS dus
![]()

quote:

Tering, dat lukt mij zelfs nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben normaal
![]()
En het begon nu zo erg te worden, dat een glas naast het toetsenbord neerzetten bijna onmogelijk was

quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan

Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan

quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben niet normaal
![]()
![]()
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?!

quote:

Lief van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()

wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatiequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()

hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wijquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()

Hallo, Zwolle wil een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()

quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wij![]()
dank jequote:

quote:

nou dan zitten wij toch goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Da's wel een beetje waar![]()

ik ben een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Oooooh, jij wil ook een echte man

Ik bedoel dat het juist altijd dermate opgeruimd is dat ik er wel dingen neer kan zettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?

1985 beter?quote:

In welk jaar was jij ook alweer geboren, Kuukel bink van me?quote:

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |