Ook van mij gefeliciteerd....en je moet toch ergens beginnen met op hakken te lopenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Dupje het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb op mijn 22e verjaardag mijn eerste hakken gekocht
En van je vriendjes heb je een EHBO trommel gekregen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Dupje het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb op mijn 22e verjaardag mijn eerste hakken gekocht
Ik loop ook veel op hakken...heb nergens problemen meequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Sander het volgende:
Je eindigt nog als een kennis van mij. Die loopt, als ze op blote voeten loopt, steevast op haar tenen. Anders gaat het na een tijdje pijn doen aan haar voeten. Die loopt echt alleen maar op hakken.
dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik loop nooit op hakken, ook nergens problemen mee
Zij wel. Maar ze "mindert" nuquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik loop ook veel op hakken...heb nergens problemen mee
Haha, naja niks moet, maar ik vind t wel mooi.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook van mij gefeliciteerd....en je moet toch ergens beginnen met op hakken te lopen
Haha ik had ooit idd een klasgenootje die ook niet meer op platte schoenen kon lopen. Heel slecht voor je achilles. Naja platte schoenen vind ik toch nog altijd fijner, dus zo snel zal het mij niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Sander het volgende:
Je eindigt nog als een kennis van mij. Die loopt, als ze op blote voeten loopt, steevast op haar tenen. Anders gaat het na een tijdje pijn doen aan haar voeten. Die loopt echt alleen maar op hakken.
Ik ook niet, heb stokbrood, kruidenkaas en soep gehaaldquote:
Stokbrood heb ik nog, van die kruidenboterunits. Maar ook nog champignons voor bij de pasta, nogal zonde als ik die moet weggooien anders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb stokbrood, kruidenkaas en soep gehaald
maak je toch een soepje? niet veel werk, selderie champies kipje en bouillon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stokbrood heb ik nog, van die kruidenboterunits. Maar ook nog champignons voor bij de pasta, nogal zonde als ik die moet weggooien anders.
Heb geen kip en geen selderie. En boodschappen doen is al helemaal geen optie. Ik ga gewoon koken nu, anders komt het niet meer goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
maak je toch een soepje? niet veel werk, selderie champies kipje en bouillon.
Ik had al heerlijke pasta. Zit ramvol nu. Gevolg is een after-dinner-dip, waardoor ik niet meer naar de uni wilquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, wil je mijn rijst? Waarom moet mijn zusje altijd die standaard dingen koken... Gekookte piepers of rijst.
want dat is makkelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, wil je mijn rijst? Waarom moet mijn zusje altijd die standaard dingen koken... Gekookte piepers of rijst.
En duurt lang als zij kookt... alles op een klein gas, dus totaal geen smaak doordat het uren opstaatquote:
en jij hebt niet gekookt omdatquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En duurt lang als zij kookt... alles op een klein gas, dus totaal geen smaak doordat het uren opstaat![]()
Ik kook in een half uur max een complete maaltijd met gebakken aardappelen, vlees en groente, en dan ligt het heet op mijn bordMoet bijna standaard mijn bord in de magnetron zetten als zij klaar zijn met opscheppen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef SLP_ het volgende:
Brr wat een kutweer zeg, ben net thuis gekomen als een bezopen katOh en op mn werk mochten 8 mensen van kassa zondag naar de efteling. Ik ben er een van, maar dan heb ik net toetsweek
Balen zeg
In Wijchen is iedereen bezopenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Wijchen is iedereen bezopenDan vergeten ze een beetje dat ze daar wonen!
Dus dat was wat er mis was toen ik daar woondequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Wijchen is iedereen bezopenDan vergeten ze een beetje dat ze daar wonen!
Ach je hebt een stap in de goede richting gezet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus dat was wat er mis was toen ik daar woonde
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach je hebt een stap in de goede richting gezet!
Nee ik vraag het me ook wel afquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef appelsjap het volgende:
ik vraag me al kei lang van SLP af hoe ze eruit ziet, ben ik de enige?
ik voel me vereerd....geloof ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietjepuk is verbannen uit mijn onderschrift, een nieuwe is geboren![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Laysa eruit ziet.
epicquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Pietje...wel opletten dan....mn Fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |