Haha ja, maar het is wel zo, ben wel beetje trots op mijn hardloop doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
verkapte 'ik ben jarig' post!
Gefeliciteerd!
Dat zal ik in 2011 zeker gaan oppakkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Sander, kan jij trouwens op de mobiele layout de Repliquemeuk aanpassen?
Er staat nu nog 1999-2007dat moet bijna 2010 zijn
sinds gisteravondquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
gefeli dup
En sinds wanneer is moblo bluaw?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef Dupje het volgende:
Net een goed rondje met mama hardgelopen. Ben ik mijn 23e levensjaar goed begonnen!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
gefeli dup
En sinds wanneer is moblo bluaw?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
hoi uit italië! via mobiel op een wifi ding, nou werkt 't welben half ziek, dat dan weer wel
gefeliciteerd dupje!
Hoe is het met d_k?
Danku danku!quote:
remlof zn kwastquote:
ik vind jou wel iets voor UVTquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme zeg, zitten her dadelijk meer mods dan gewone users
de drugs kantquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind jou wel iets voor UVT
Daar zitten toch allemaal die werkeloze junks?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind jou wel iets voor UVT
ik heb in mijn hele leven nog nooit drugs genomenquote:
mietje..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele leven nog nooit drugs genomen
Ik ook niet! Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik heb in mijn hele leven nog nooit drugs genomen
jij??quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
jointje op z'n tijd vind ik best puik
ja ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jij??
Nee maar UVT zou wel wat zijn, ik heb zo'n beetje alles gebruikt behalve heroine, ervaringsdeskundig enzo
alles een keer proberen hequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik.
Nou, Hosti for Mod dan maar
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ook hoi van mij. en feli dupje! xxx yasha
Ik wil niet onder het nazi regime van Driek Oplopers dienen. Bovendien vind ik FOK! niet het geschikte platform om op te staan met mijn schrijfseltjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
sander wanneer ga je je columns submitten op fok? ik vind ze leuk om te lezen iig
uiteraard, stuur maar opquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik wil niet onder het nazi regime van Driek Oplopers dienen. Bovendien vind ik FOK! niet het geschikte platform om op te staan met mijn schrijfseltjes.
Misschien heeft de Thabloid nog wat aan mijn laatste stukje. Moblo?
wat houdt het nazi regime in ? en van t platform kan ik inkomen, desondanks vind ik ze alsnog leuk om te lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik wil niet onder het nazi regime van Driek Oplopers dienen. Bovendien vind ik FOK! niet het geschikte platform om op te staan met mijn schrijfseltjes.
Misschien heeft de Thabloid nog wat aan mijn laatste stukje. Moblo?
Komt eraanquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraard, stuur maar opKomen dan in Thabloid 2!
Je mag altijd wat je schrijft en wat leuk is gewoon mailen
Hij flikkerde laatst een columnist uit de crew die het niet met hem eens was uit de crew, èn liet hem uit de index op de frontpage verwijderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat houdt het nazi regime in ? en van t platform kan ik inkomen, desondanks vind ik ze alsnog leuk om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |