Hondjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Waar is Cooooooooooooooor,
altijd als ik Cor nodig heb, is ie er niet,,,
Mijn elektrische poort gaat niet open.en we kunnen er niet uit .
Coos, bijna klaar (gekomen)![]()
Je laatste dag met bouwvakkers
http://cor.waarbenjij.nu/?page=profile&intTravelId=6132quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Waar is Cooooooooooooooor,
altijd als ik Cor nodig heb, is ie er niet,,,
Graag,quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes![]()
![]()
Wie is Cor? Misschien heb ik er nog één voor je
het is hem nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://cor.waarbenjij.nu/?page=profile&intTravelId=6132
Mayonaise?quote:
Ik mis van alles volgens mijquote:
LOL.... Tsja, dat heb je soms zo hè...... soms komen dingen er wat rottiger uit dan ze bedoeld zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
Kut, ik heb net een heel boos e-mailtje verstuurd naar een bedrijf en nu heb ik spijt van mijn toon. (cry-emo die ik ben) Vroeger kon je nog ergens de postbode opwachten. Ik kan ook niet opeens voor hun computer gaan liggen hè.
Je kunt een mailtje (als het nog niet aangekomen is) toch terugtrekken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
Kut, ik heb net een heel boos e-mailtje verstuurd naar een bedrijf en nu heb ik spijt van mijn toon. (cry-emo die ik ben) Vroeger kon je nog ergens de postbode opwachten. Ik kan ook niet opeens voor hun computer gaan liggen hè.
Bedrijf van mijn eetkamerstoelen die nu al 6 weken te laat zijn en toen waren ze er eindelijk, waren ze in de verkeerde kleur maar of ik ze dan toch geleverd wilde hebben? Als de goede kleur er zou zijn dan gaan ze die omwisselen. Ik was er niet zo blij mee natuurlijk maar lever ze dan maar. Week verder en nog steeds geen stoel te zien, ook niet in de verkeerde kleur en opeens was ik het zat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
Welk bedrijf, wat was je klacht en hoe heb je die verwoord?
En waarom heb je spijt?
Het was mijn zusje schrijf ik dan. Jasper heet ze!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Morgen een mailtje sturen dat je mailaccount gekraakt was, en dat je gezien hebt wat voor walgelijke aantijgingen de kraker naar hen gestuurd had gaat ook niet echt werken natuurlijk
Hoe DAn??? Snel!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt een mailtje (als het nog niet aangekomen is) toch terugtrekken?
Jasperina is altijd al een grofgebekt gemeen mens geweest..... het was karakter, opvoeding had er niets mee te maken, je ouders hebben zich ook de haren uit het hoofd getrokken hoe een kind van hen zo kon wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was mijn zusje schrijf ik dan. Jasper heet ze!
Zijn het kleine stoeltjes, of van die grote fauteuil-achtigen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
Maar daar kan zo'n meissie waarschijnlijk ook niks aan doen en die probeert nu een stoel in haar hol te duwen.
Hele grote met wieltjes. Tolt het nog fijn na.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn het kleine stoeltjes, of van die grote fauteuil-achtigen?
Oh.... van die "we houden een actie op NoLife zodat Sly een supergeweldige bureaustoel kan kopen om zijn rug te ontzien" natollende stoelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Hele grote met wieltjes. Tolt het nog fijn na.
OMG heb je gemaild dat ze alles daar kon stoppen waar de zon niet schijnt??quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
En een bankje. Oooh, dat past echt nooit. Arm kind.
Dus je hebt echt gezegd dat ze ze ergens in kan steken waar de zon niet schijnt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
En een bankje. Oooh, dat past echt nooit. Arm kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |