Maar maar maar wat dan? Red Bull ofzo? Damn, volgende keer maar een druivensuikertje dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:58 schreef Noek het volgende:
Oooh, ik was toch ook zooo *spreidt armen* wakker!
Voor het eerst in mijn miezerige bestaan heb ik een energydrankje gehad, ook nog eens verdund met water.
Ik moest 3 uur fietsen en ergens werd ik wat duizelig dus ik deed eens flink en vulde mijn bidon voor de helft met die shit. De hele nacht met grote ogen in het donker gekeken. Geen paranormal activity in mijn slaapkamer iig. Dat had ik anders echt moeten zien. Ik knipperde niet eens meer man!
Wat een onbedorven ziel ben ik toch ook.
Nee, geen Red Bull, een sportdrankje uit zo'n machine. Was wel lekker!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar maar maar wat dan? Red Bull ofzo? Damn, volgende keer maar een druivensuikertje dan.
Nou, nu eigenlijk nergens meer mee. Maar was natuurlijk pas nog bij mijn enkeltjes afgebroken (had ik niet zo uitgebreid over verteldquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, geen Red Bull, een sportdrankje uit zo'n machine. Was wel lekker!![]()
Waar heb je het zo druk mee, oh goede buur?
Oh ja! daar heb ik dan een kont vol van, dus dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, geen Red Bull, een sportdrankje uit zo'n machine. Was wel lekker!![]()
Huppakee, goed zo. Lastig hè, nee zeggen? Goed voor jezelf zorgen, meissie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, nu eigenlijk nergens meer mee. Maar was natuurlijk pas nog bij mijn enkeltjes afgebroken (had ik niet zo uitgebreid over verteld) en daardoor dus eigenlijk niet zo belastbaar als ik zou willen. Dus als ik dan weer geen nee zeg ga ik gelijk weer slecht slapen.
dus, weer ff de rem erop.
Vorige week had ik iig nee moeten zeggen ja. Maar goed, ik val dan al gauw weer in mijn oude valkuil van: ach, het is maar even, dat kan dan ook wel. Het is namelijk nooit "even" nou ja, learning it the hard way. Het gaat beter. Veel sporten, gewoon weg gaan. ik ben al weer op de goede weg. (maar ben er nog niet en dat had ik stiekem wel gehooptquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Huppakee, goed zo. Lastig hè, nee zeggen? Goed voor jezelf zorgen, meissie.
Maar je had dus geen nee gezegd en had dat eigenlijk wel moeten doen?
Het klotige was, ik was wél moe. Mijn lichaam iig wel. Op het moment dat ik ging snuggelen en mijn oogjes toe deed. *bats Wakker!
Joh! Je bent echt wel diep gegaan hè. Ik weet er wel iets van maar dit wist ik niet. Dat heeft wel zijn tijd weer nodig hè. Wel goed dat je er dan juist uitgaat ipv dat je binnen blijft zitten. Dat is dan veel makkelijker dan, lijkt mij. Sterk wief!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vorige week had ik iig nee moeten zeggen ja. Maar goed, ik val dan al gauw weer in mijn oude valkuil van: ach, het is maar even, dat kan dan ook wel. Het is namelijk nooit "even" nou ja, learning it the hard way. Het gaat beter. Veel sporten, gewoon weg gaan. ik ben al weer op de goede weg. (maar ben er nog niet en dat had ik stiekem wel gehoopt)
Ja irritant is dat hè? Ik heb dus maanden slecht geslapen.dat je gewoon van de adrenaline niet in slaap komt (zegt de dokter dan) en dat je wel moe bent maar gewoon wat ligt te koekeloeren. en hou dan je gedachten maar eens op het rechte pad.
Maar geen sportdrankjes dan maar!
tenzij je partyhadry op stap gaan natuurlijk.
Plezier!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, want mietenlichamen kunnen zonder sterven drie uur Spinnen.En ik ga nu ff Zumba-en Tarkan here i come
![]()
ze woont in Ghoutenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Ies Koeltoer!
Je moet wat geduld hebben, ze woont hier pas 15 jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:52 schreef Leandra het volgende:
Ze wil graag maar doet wel Babelonië??
Die spreekt dus nog niet die ene taal die geen woorden nodig heeft
Ik schat haar tussen de 35 en 40 jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Leandra het volgende:
Tsja.... dat is dan toch pas minimaal 1/3de van haar leven gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |