Ik vind het wel lekker, strakjes in het donker door de miezerregen naar huis fietsen en daar is mijn moeder in de keuken in de weer om boerenkool te maken voor haar dochter die nooit een keukenprinses zal worden. Als ik d'r nu ook nog zo ver krijg mijn afwas te doen ... en de strijk ... en ...en ...en ... Maar dat zal wel weer niet. Egoïstisch kreng dat het isquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Ach sneu nou. Soms loont het zich dan toch hier in Groningen te wonen. Ik kijk te vaak met een scheef oog naar het weer in Limburg.
Owjah...de afwasquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, strakjes in het donker door de miezerregen naar huis fietsen en daar is mijn moeder in de keuken in de weer om boerenkool te maken voor haar dochter die nooit een keukenprinses zal worden. Als ik d'r nu ook nog zo ver krijg mijn afwas te doen ... en de strijk ... en ...en ...en ... Maar dat zal wel weer niet. Egoïstisch kreng dat het is.
Nee hoor! Mijnmamma
is de lievste van de hele wereld.
Ze heeft niet voor niets die nickname. Is vast haar stopwoord. Zo van jeetjuh, wat praten ze nu toch zo over huub. Of, jeetjuh wat doet claire nu. Jeetjuh claire moet zich gewoon laten slaan, dat vind jeetjuh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hiernaast.... Beef tussen JEEtjuh en mij (hoewel ze geen biefstuk waard is, varkensvlees is goed genoeg) zeikopmerking van JEEtjuh, reactie van mij terug (nog heel beschaafd enzo) mijn reactie wel geëdit en zeikopmerking van JEEtjuh niet...
Met Pietje gePM'd die heeft gewoon een grens aangegeven en toevallig ben ik daar het slachtoffer van, ook nog gevraagd of ik het dan in de SC mocht afmaken, maar op die vraag geen reactie gekregen.
Ik word zo ziek van dat domme humorloze gezeik van dat mens, en ja, dat gaat om meerdere topics.
En dat is al jaren zo.
Als ik dit lees mis ik mijn moeder zo ontzettend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor! Mijnmamma
is de lievste van de hele wereld.
Nou maar toch, je hebt flink wat gescoord zo te lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
Nee...want ik ging eigenlijk voor een zilveren Hotpants voor een feestje....
...
Ja en ik had me juist voorgenomen om niets anders te kopenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou maar toch, je hebt flink wat gescoord zo te lezen.
Cc, wat heb jij een lieve moeder.
Ja. Maar nu heeft ze ook wel een erg lieve dochterquote:
word je moeder??quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, kom ik je daar toch gezelschap houden.
Dat klinkt dan weer zeer uncool als je het zo zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
De twee braafsten van de klas zijn bang dat ze te emo zijn.
Ik geef je neefje groot gelijk, de generatie van onze moeders maakt sommige dingen onnavolgbaar goed. Zoals ook jus van 'rafeltjesvlees'.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar nu heeft ze ook wel een erg lieve dochter.
Het kwam eigenlijk doordat mijn neefje bij mij boerenkool wilde komen eten maar mijn kookkunsten -terecht- niet vertrouwt en toen opperde mijn moeder dat zij zou komen koken. En dat vertrouwt dat rotjoch dan weer wel.
LOL.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan komt mijn moeder uit een andere generatie
Hij heeft me niet eens een kans gegeven, maar gaat er al bij voorbaat van uit dat ik 'vreemde dingen erin gooi' en 'raar kook'. De jeugd van tegenwoordig: geen vertrouwen in hun tantes, maar een verdomd goed ontwikkelde mensenkennisquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
Ik geef je neefje groot gelijk, de generatie van onze moeders maakt sommige dingen onnavolgbaar goed.
ze heeft mij gebaardquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Misschien deed ze wel andere mooie dingen met haar leven.
Oh, das wel nieuws dan, Jaap en Anita danquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
Via via ook weer gehoord dat ze mediums zoeken via hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |