SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en dat Karev irl een hele zwik aan kinderen heeft! Kun je je niet bedenken in de serie!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Xurk het volgende:
En dan te bedenken dat irl Sloan [1972] jonger is dan Karev [1970]...
Sommige mensen vinden het niet leuk om te weten wat ze kunnen verwachten in die aflevering, dus zette t voor zekerheid in spoilersquote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef rena het volgende:
Dat is toch geen spoiler? Het staat ook op teletekst, en het zegt niks over het verhaal.
Izzy? Vertel, vertel! Heb het 2 weken gemist.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vond Karev echt zielig, Izzy was onredelijk![]()
Verder voorzie ik natuurlijk dat het tussen Yang en Owen niet goed blijft gaan.
Idd. geen interessante verhaallijn. Het maakt die Sloan ook zo oud en little Grey nog littleler.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Koningin het volgende:
Vind die verhaallijn van Mark echt vreemd, hij heeft ineens een kind, dat kind is alweer in verwachting.
Vind er niets aan.
Ik had het hetzelfde gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lexie, die meteen met Alex ging vond ik niet al te slim maar oke...
en als ik het vervolg nu net NIET wilde weten?????quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef Flurrie het volgende:
Voor degene die geinteresseerd zijn in het verhaal Sloan en Mark, deze aflevering is een cross over met Private practice.
In aflevering 11 van serie 3 van Private Practice gaan Sloan en Mark mee met Addison naar LA. En daar gaat het hele verhaal van Sloan en de baby verder.
Hij vertelt toch helemaal niks bijzondersquote:Op maandag 12 april 2010 23:22 schreef candygirl het volgende:
[..]
en als ik het vervolg nu net NIET wilde weten?????
Ik ook!!quote:
En in deze aflevering hebben de makers het zelf al voor je bedorvenquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:54 schreef rena het volgende:
[..]
Hij vertelt toch helemaal niks bijzonders? Niks wat je niet al kon weten iig, het is zelfs gezegd in deze aflevering
Alsof hij haar op gaat eten ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
Mark deed erg lullig hoor!! Vond hem even niet meer McSteamy
Alex is goed bezig, ik vond er ook niet meer de vonken vanaf vliegen zoals voor heen.
Verder prima aflevering: Arizona is zo leuk!
Waarom gaat het bij Owen en Christina er altijd zo 'hard' aan toe???
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Alsof hij haar op gaat eten ofzo![]()
.
Oh ja, Georgequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef roos85 het volgende:
wat was Izzy ontzettend irritant gister!![]()
Ze verdwijnt van de een op de andere dag, laat tijden niks van zichzelf horen, en als ze dan terugkomt is ze nog verbaasd dat iedereen verder gegaan is..
ben blij dat ze nu weer weg is, ze hadden beter haar dood kunnen laten gaan ipv George
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |