Dat is ook wel goed, ik bedoel , dat maakt de serie alleen maar geloofwaardiger want echte mensen veranderen ook. Bedoel alleen maar, dat ze het zo overdreven doet, veels te overdreven waardoor ik me dood erger aan haar.quote:Op maandag 9 november 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Ik vond Bailey die de robot zag wel prachtig eigenlijkHet is juist leuk dat ze Bailey wat menselijker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.bttf.com
I hate mornings
Alleen als het niet op primetime is ja, anders is het gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef Djeez het volgende:
In de Veronica-gids staat dat volgende week weer GA op tv komt. Ik ben bang dat het dan weer een herhaling is.
Na de aflevering staat die voor volgende week er nog niet nee, de volgende ochtend al welquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:05 schreef Quincy5 het volgende:
Heb ik mazzel gehad; ik ging direct na de aflevering kijken op Net5.nl voor de volgende aflevering en ik heb die spoiler niet gezien. Niet goed gekeken of het stond er nog niet dat ze doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |