Dat hadden we toch een keer afgesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
hoaxquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef L.no het volgende:
Dit wilde ik trouwens typen, maar de lapo-ninja was weer aan de slag:
Mijn Duitse docente was Italiaans én kon Limburgse dialect spreken.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we toch een keer afgesproken?Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het vergeten of ik weet er niets van af."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Volgens mij is 90 % van de NEderlanders het daar over eens.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Dequote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.![]()
Tevens groot gelijk over de rest.
Limburgs is geen dialect.quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
hmm.. was dialect overbodig te plaatsen?
kleine dingen kunnen ook groots zijn.quote:
Dat kan je héél fout lezen hè.quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kleine dingen kunnen ook groots zijn.
Heel scherpquote:
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, als je geen Duits kan, heb je vast de zelfde effect.
Maar na drie weken vakantie ben je al lang verzadigdquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor. En je krijgt te eten.
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier isquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |