ROFLMAOquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dit wordt 'm denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dit wordt 'm denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:30 schreef Milanees het volgende:
Inderdaad geweldige foto...
Ik zou dit ook graag in competitie verband zien/doen!
ieuw die baard *ril*quote:Op woensdag 11 november 2009 07:56 schreef Soohr het volgende:
Ik dacht nog even om deze foto in te sturen
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk is ie alleen echt leuk voor mijn eigen herinnering,
en de achtergrond is nogal overbelicht.
Het was een marinebioloog,quote:
kan wel zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
Het was een marinebioloog,
die de helft van het jaar met de toeristen ging snorkelen voor uitleg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dit wordt 'm denk ik:
[ afbeelding ]
En je weet meteen dat je kansloos bent...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dit wordt 'm denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
1 gemaakt tijdens het voorstellen van de lijnrechters bij de Daviscup wedstrijd.
[ afbeelding ]
Toch knap he, zoveel kuiltjes om uit te kiezen en dan precies deze in het midden... Anders let ik de volgende keer wat beter op.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
behalve dan die krater in het midden onderin![]()
voor de rest mooie foto!!!
wie weetquote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef P_B het volgende:
[..]
Toch knap he, zoveel kuiltjes om uit te kiezen en dan precies deze in het midden... Anders let ik de volgende keer wat beter op.Eigenlijk zou die nog een keer overnieuw moeten. Misschien is de 3e keer wel scheepsrecht?
Niet deze keer,quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Heeft er iemand wat proberen in te zenden waarbij je een foutmelding kreeg vanuit mij?
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Heeft er iemand wat proberen in te zenden waarbij je een foutmelding kreeg vanuit mij?
Ik vind de wolken eigenlijk niet zo'n 'probleem', zo te zien wáren er gewoon wat grijze wolken.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:42 schreef Milanees het volgende:
Ynske,
Ik heb hier niet de luxe dat ik makkelijk mijn beeldscherm kan calibreren.. Ik zal de uitenidelijke keuze (op jou aanraden) lichter maken. En die dan insturen. Dan hoop ik kwa grauwigheid er het beste van. Hier vind ik ze ok, maar ja...
Milanees
Ik zit hier niet meer op mijn computer een ook tot aan het eind van de inzendtermijn ook niet meer. Volgens mij heb ik wel ingeflitst maar zou thuis de exif data moeten checken. Inmiddels is mijn inzending al gedaan dus jullie zullen wel merken wat het geworden is en ik zal kwa calibratie maar het beste hopen...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vind de wolken eigenlijk niet zo'n 'probleem', zo te zien wáren er gewoon wat grijze wolken.
Wel vind ik de paraglider onderbelicht. Heb je wel ingeflitst?
Ik zou trouwens voor #3 gaan, vanwege de compositie en omdat de foto meer impact heeft bij 610px
Hier hetzelfde. Een anders gecropte versie van een van m'n cyclocross Heerlen foto's.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
Ook weer eens eentje ingestuurd..
Volgens mij ook de eerste dit jaar
Hehehe, die voetjes vind ik leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar die ingestuurd bij gebrek aan beter
Bedankt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Spvdb, ik vind hem best cool! Ik zou alleen zelf wat van de ruimte links weghalen, maar dat is maar een kleinigheid.
Moderators, gaan jullie binnenkort uploaden? Ben benieuwd of mijn foto is aangekomen.
Same here, ff over het hoofd gezien... of kan het nog?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef Chanty het volgende:
Vandaag al de dealine, ik sla overHad vanavond een foto kunnen maken maar die kan ik niet meer op tijd insturen
Benieuwd naar de inzendingen
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Marc H het volgende:
op de valreep 21:59 toch nog een foto opgestuurd.
En die mail is verstuurd wo 25-11-2009 22:00 naar 'Fotowedstrijd@fok.nl'quote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
Ook weer eens eentje ingestuurd..
Volgens mij ook de eerste dit jaar
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Foto's staat er.
Stem topic gaat later vanavond open.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef OA het volgende:
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
quote:
Ik zat even te zoeken op de FP, maar kon het zo vlug nog niet vinden. KIjk ik eroverheen of komt dat nog erop?quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef OA het volgende:
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
Op de FP is deze maand geen bericht gekomen van de wedstrijd (aankondiging) maar een stem-oproep kan er zeker nog komen hoewel dat misschien wat raar is zonder een aankondiging.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zat even te zoeken op de FP, maar kon het zo vlug nog niet vinden. KIjk ik eroverheen of komt dat nog erop?
Jammer van die valreep. Je had veel meer uit die foto kunnen halen. De rijder staat veel te veel rechtop. Nu gaat ie als een oud wijf door de bocht.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Marc H het volgende:
op de valreep 21:59 toch nog een foto opgestuurd.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Die laatste inzending is groter dan 610 pixels. Betekent het dat men volgende keer die regel ook gewoon met de voeten mag treden?
Ja, hij had nog even terug moeten gaan om 21:59uquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jammer van die valreep. Je had veel meer uit die foto kunnen halen. De rijder staat veel te veel rechtop. Nu gaat ie als een oud wijf door de bocht.
Bedankt voor de reactie en voor je puntquote:Op woensdag 2 december 2009 17:51 schreef didotcicero het volgende:
Kamermans 1 punt
Voor mij te statisch: hier moet het spel nog beginnen. Mogelijk dat het moment waarbij het ene stuk het andere 'slaat' een mooie actiefoto opgeleverd.
Lekker licht en kleuren!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie en voor je punt, ik wou juist de stilte voor de storm op de foto proberen vast te leggen. Een actie foto heb ik ook, alleen dat is wel een archiefje:
actie schaak foto
Jammer dat je die actiefoto niet ingezonden hebt... Vind deze echt een heel stuk toffer dan de schaakfoto die je ingezonden hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie en voor je punt, ik wou juist de stilte voor de storm op de foto proberen vast te leggen. Een actie foto heb ik ook, alleen dat is wel een archiefje:
actie schaak foto
Eens.quote:
Ik gok op sneeuw,quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
En het nieuwe onderwerp is al bekend???
Wow!! Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik gok op sneeuw,
die gaat over 2 weken vallen
Daar kun jij nog wel eens gelijk in hebben ookquote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef Omniej het volgende:
Als sneeuw het nieuwe onderwerp wordt, ben ik bang dat we net zoiets gaan krijgen als met het herfstonderwerp van laatst...
De meeste bomen begonnen pas te verkleuren in de maand ná de herfstwedstrijd. Zul je zien dat we nu een sneeuwwedstrijd krijgen en het pas in januari echt winter wordt.
Ik ook niet hoor, maar ik blijf wel lekker in FOT posten. Constructief en positief commentaar geven op foto's is erg leuk namelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef k_man het volgende:
Ik doe niet meer mee aan de wedstrijden. Voor je het weet staat je foto (zonder toestemming) in een magazine, of op een kalender.
Wat een trollpost, je weet zelf dat dat ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef k_man het volgende:
Ik doe niet meer mee aan de wedstrijden. Voor je het weet staat je foto (zonder toestemming) in een magazine, of op een kalender.
Dank voor alle felicitaties.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Milanees het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Robbedoes ga je ons nu eindelijk vertellen bij welke sport jou foto is genomen? Ik vermoed dat et iets van scheidsrechters/lijnrechters bij een tennis toernooi zijn...
Milanees
Mijn held!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Milanees het volgende:
5. P_B Lekker veel actie hier in de foto, verdient in mijn ogen zeker een punt! 1 punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |