quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Xilantof het volgende:
Heeft er iemand wat proberen in te zenden waarbij je een foutmelding kreeg vanuit mij?
Ik vind de wolken eigenlijk niet zo'n 'probleem', zo te zien wįren er gewoon wat grijze wolken.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:42 schreef Milanees het volgende:
Ynske,
Ik heb hier niet de luxe dat ik makkelijk mijn beeldscherm kan calibreren.. Ik zal de uitenidelijke keuze (op jou aanraden) lichter maken. En die dan insturen. Dan hoop ik kwa grauwigheid er het beste van. Hier vind ik ze ok, maar ja...
Milanees
Ik zit hier niet meer op mijn computer een ook tot aan het eind van de inzendtermijn ook niet meer. Volgens mij heb ik wel ingeflitst maar zou thuis de exif data moeten checken. Inmiddels is mijn inzending al gedaan dus jullie zullen wel merken wat het geworden is en ik zal kwa calibratie maar het beste hopen...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vind de wolken eigenlijk niet zo'n 'probleem', zo te zien wįren er gewoon wat grijze wolken.
Wel vind ik de paraglider onderbelicht. Heb je wel ingeflitst?
Ik zou trouwens voor #3 gaan, vanwege de compositie en omdat de foto meer impact heeft bij 610px
Hier hetzelfde. Een anders gecropte versie van een van m'n cyclocross Heerlen foto's.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef HMaster-II het volgende:
Ook weer eens eentje ingestuurd..
Volgens mij ook de eerste dit jaar
Hehehe, die voetjes vind ik leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar die ingestuurd bij gebrek aan beter
Bedankt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Spvdb, ik vind hem best cool! Ik zou alleen zelf wat van de ruimte links weghalen, maar dat is maar een kleinigheid.
Moderators, gaan jullie binnenkort uploaden? Ben benieuwd of mijn foto is aangekomen.
Same here, ff over het hoofd gezien... of kan het nog?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef Chanty het volgende:
Vandaag al de dealine, ik sla overHad vanavond een foto kunnen maken maar die kan ik niet meer op tijd insturen
Benieuwd naar de inzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |