Dat is het zeker, als je niet zo veel met sport hebtquote:
quote:
Waar is "ons"?quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]je mag 7 november wel bij een wedstrijd van ons komen fotograferen hoor
Kampongquote:
Niet ver, zal eens even kijken of ik kanquote:
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Chemiu het volgende:
Oh leuk onderwerp! Volgende sportwedstrijd in mijn planning ... 19 dec. Eens kijken of ik in de tussentijd nog wat kan bedenken. Vind het wel een leuke uitdaging
.
Het woord roept bij mij achterbuurten in Jakarta op, waar de mensen zo arm zijn dat ze allemaal zichzelf en hun kleren in dezelfde rivier wassen waar ze ook hun behoefte in doen. Hopelijk spelen jullie beterquote:
Ik had toch eerder een paar schaatsfoto's erbij verwacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn archiefwerk is ernstig bewogen pre-spiegelreflexwerk op iso ruisquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige regel die ik daar over tegen kom is dat de foto nog niet eerder gewonnen mag hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ik heb nog wel foto's van de paasraces van 2008 liggenIs niet echt recent genoeg he?
Bij dit onderwerp zijn archieffoto's onvermijdbaar. November is nou niet echt de maand dat er veel goed fotografeerbare sportmanifestaties zijn die ook nog eens goed licht hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ik heb nog wel foto's van de paasraces van 2008 liggenIs niet echt recent genoeg he?
Dat gevoel had ik ook al. Ik ben wel van plan om wat nieuws te fotograferen, maar november is niet bepaald de meest ideale maand voor sportfotografie. Juli/augustus was fijner geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij dit onderwerp zijn archieffoto's onvermijdbaar. November is nou niet echt de maand dat er veel goed fotografeerbare sportmanifestaties zijn die ook nog eens goed licht hebben.
[Wedstrijddiscussietopic] Augustus - I feel like dancingquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:36 schreef P_B het volgende:
Oeh, sport als onderwerp heb ik wel erg zin in. Even een tvp met alvast wat archief.
Erg scherp!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
[Wedstrijddiscussietopic] Augustus - I feel like dancing
Komen ze misschien toch nog van pas?![]()
* Timmos vindt cheerleading een sportquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef P_B het volgende:
[..]
Erg scherp!![]()
Al ben ik bang dat "dans-sport" weer zo vergezocht gaat zijn maar wie weet een van de volleybal-dames.
* P_B droomt alweer weg naar die zanderige dag in september...
Jouw tvp beats de mijne. Anyhow, als ik de uitslag van oktober bekijk maakt het sowieso niet zoveel uit wat je inzendtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef Marc H het volgende:
* Marc H denkt creatief
Is archiefduiken ook een sport?
Deze is tofquote:
quote:
Jouw ideeėn zijn vaak erg creatief! Ben erg benieuwd waar je mee komtquote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb al een idee
Nu de attributen nog...
Waar surf je dan? Tis mijn vriend op die 1e fotoquote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef mikayla het volgende:
heeee kitsurfen... dat doe ik ook vaak!!
heb ooit een kite sponsor gehad, in de tijd dat ik er veel mee deed..
Ik krijg kruisjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef miss-piggy het volgende:
Spvdb: de 1e is echt heel mooi! De grote schepen en dan zie je in het klein de kitesurfer. (Lijkt het zo of staat de horizon iets scheef?)
1.
[ afbeelding ]
![]()
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
?
Graag commentaar
(en nu nog mijn andere ideeėn uitwerken ergens deze maand)
Ow, dat schept hoge verwachtingen. Ik hoop dat ik ze waar kan maken...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jouw ideeėn zijn vaak erg creatief! Ben erg benieuwd waar je mee komt
Ik vind die 2e foto erg sterk!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef miss-piggy het volgende:
@Spvdb: de 1e is echt heel mooi! De grote schepen en dan zie je in het klein de kitesurfer. (Lijkt het zo of staat de horizon iets scheef?)
1.
[ afbeelding ]
![]()
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
?
Graag commentaar
(en nu nog mijn andere ideeėn uitwerken ergens deze maand)
Die 1e,quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik twijfel nog tussen welke ik ga gebruiken
1 gemaakt tijdens het voorstellen van de lijnrechters bij de Daviscup wedstrijd.
[ afbeelding ]
2 lenige turnster met goede buikspieren
[ afbeelding ]
3 valt dit ook onder sport ?/
[ afbeelding ]
Vind je? Overigens vind ik dat dat niet echt onder sport valt, maar dat is aan ieder voor zich om te bepalen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
1e is vooral lollig, 3e vooral mooi.
Gezien je definitie is dit dus een sport, waarvoor dankquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:02 schreef Milanees het volgende:
Robbedoes die eerste is inderdaad geweldig! Ik vind hem overigens wel onder sport vallen. Het thema is sport en niet sporters...
Die van "hondensport" vindt ik overigens niet niet echt onder sport vallen (hoewel ik het wel een prachtige foto vind). Althans het ziet eruit als een herder met schapen en hond. Voor mij geld iets als een sport als er op een of andere manier wedstrijden mee mogelijkzijn. Bijvoorbeeld zoals die stuntvliegtuigen, vind ik dus wel sport. Als iemand hier weet heeft van herders wedstrijden dan vind ik die foto absoluut onder sport vallen...
Anyway, ik denk nog even na en waarschijnlijk heb ik deze maand wel weer een inzending. De cubaanse herfs was niet echt iets om over naar huis te fotograferen...
Hijo
Das in de Uithof dan denk ik?quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor degenen die dit weekend wat sport willen schieten, vanavond is in Den Haag de residentiecup een kwalificatiewedstrijd voor diverse schaatskampioenschappen.
Die eerste foto is echt briljant! Schitterende buik.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik twijfel nog tussen welke ik ga gebruiken
1 gemaakt tijdens het voorstellen van de lijnrechters bij de Daviscup wedstrijd.
[ afbeelding ]
Archiefmateriaal is geen probleem, je foto hoeft dus niet per se deze maand genomen te zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Frano het volgende:
Hoi,
Klopt het dat je voor de wedstrijd alleen inzendingen mag inleveren die in die maand genomen zijn of ook foto's van eerder?
Heel tof! Lekker contrast, warme bruintinten en fijne toning overal en mooie onscherpte aan de achterkant maar wel dat onheilspellende gevoel van "er staat een tegenstander". Gevoelsmatig mis ik een beetje ruimte aan de onderkant, hij lijkt wat krap. En de middelste rij vlakken lijkt bol te lopen?quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Kamermans het volgende:
Schaken: de meest populaire denksport:
[ afbeelding ]
Hcc doet sinds vannacht verhuizen van servers: geen mail, geen webspace. Volgens hun planning zou morgen, in de loop van de ochtend, je nieuwsgierigheid bevredigd moeten worden.quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef manda-rijn het volgende:
@P_B: het is bij jou nu een soort kruisboogschieten geworden, ik zie een rood kruis. Ben wel benieuwd wat er stond!
Wat mij betrefd mag die dus ook gewoon meedoen... (Ik vind het ook nog een mooie fotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:29 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Gezien je definitie is dit dus een sport, waarvoor dank.
http://www.google.com/search?q=wedstrijd+schapendrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |