Het woord roept bij mij achterbuurten in Jakarta op, waar de mensen zo arm zijn dat ze allemaal zichzelf en hun kleren in dezelfde rivier wassen waar ze ook hun behoefte in doen. Hopelijk spelen jullie beterquote:
Ik had toch eerder een paar schaatsfoto's erbij verwacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn archiefwerk is ernstig bewogen pre-spiegelreflexwerk op iso ruisquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige regel die ik daar over tegen kom is dat de foto nog niet eerder gewonnen mag hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ik heb nog wel foto's van de paasraces van 2008 liggenIs niet echt recent genoeg he?
Bij dit onderwerp zijn archieffoto's onvermijdbaar. November is nou niet echt de maand dat er veel goed fotografeerbare sportmanifestaties zijn die ook nog eens goed licht hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ik heb nog wel foto's van de paasraces van 2008 liggenIs niet echt recent genoeg he?
Dat gevoel had ik ook al. Ik ben wel van plan om wat nieuws te fotograferen, maar november is niet bepaald de meest ideale maand voor sportfotografie. Juli/augustus was fijner geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij dit onderwerp zijn archieffoto's onvermijdbaar. November is nou niet echt de maand dat er veel goed fotografeerbare sportmanifestaties zijn die ook nog eens goed licht hebben.
[Wedstrijddiscussietopic] Augustus - I feel like dancingquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:36 schreef P_B het volgende:
Oeh, sport als onderwerp heb ik wel erg zin in. Even een tvp met alvast wat archief.
Erg scherp!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
[Wedstrijddiscussietopic] Augustus - I feel like dancing
Komen ze misschien toch nog van pas?![]()
* Timmos vindt cheerleading een sportquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef P_B het volgende:
[..]
Erg scherp!![]()
Al ben ik bang dat "dans-sport" weer zo vergezocht gaat zijn maar wie weet een van de volleybal-dames.
* P_B droomt alweer weg naar die zanderige dag in september...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |