Alleen Duits blijft een issue voor me, voor de rest eitje!quote:
Ik heb hem voor me liggenquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
tip: pak je boek erbij en zet fok uit, misschien steek je er nog wat van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Als je Duitser bent jaquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef celineetjuh het volgende:
Duits is juist makkelijker dan de Nederlandse taal
quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
tip: pak je boek erbij en zet fok uit, misschien steek je er nog wat van op
Daarom, ik ga geen minuut verspillen van mijn tijd aan school, mensen op FOK! het bloed onder de nagels vandaan halen blijft veel interessanter.quote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Lano het volgende:
[..]
TS gewoon je boek onder je kussen leggen als je gaat slapen, morgen weet je het gegarandeert
nu fok nog uitquote:
Nederlands is ook niet je sterkste kant, kennelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
Serieus, je moest is weten wat ik soms in me pm heb
Ik ben verslaafd, ik ben bijna geneigd om Bio te mailen om mij 1 week te bannen zodat ik mijn studie weer kan inhalenquote:
En constructief wezen behoort ook niet tot jou vaardigheden.quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet je sterkste kant, kennelijk.
Maak daar maar een jaar vanquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd, ik ben bijna geneigd om Bio te mailen om mij 1 week te bannen zodat ik mijn studie weer kan inhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |