Alleen Duits blijft een issue voor me, voor de rest eitje!quote:
Ik heb hem voor me liggenquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
tip: pak je boek erbij en zet fok uit, misschien steek je er nog wat van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Als je Duitser bent jaquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef celineetjuh het volgende:
Duits is juist makkelijker dan de Nederlandse taal
quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
tip: pak je boek erbij en zet fok uit, misschien steek je er nog wat van op
Daarom, ik ga geen minuut verspillen van mijn tijd aan school, mensen op FOK! het bloed onder de nagels vandaan halen blijft veel interessanter.quote:Op maandag 2 november 2009 19:58 schreef Lano het volgende:
[..]
TS gewoon je boek onder je kussen leggen als je gaat slapen, morgen weet je het gegarandeert
nu fok nog uitquote:
Nederlands is ook niet je sterkste kant, kennelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
Serieus, je moest is weten wat ik soms in me pm heb
Ik ben verslaafd, ik ben bijna geneigd om Bio te mailen om mij 1 week te bannen zodat ik mijn studie weer kan inhalenquote:
En constructief wezen behoort ook niet tot jou vaardigheden.quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet je sterkste kant, kennelijk.
Maak daar maar een jaar vanquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd, ik ben bijna geneigd om Bio te mailen om mij 1 week te bannen zodat ik mijn studie weer kan inhalen
quote:
Topicreport geplaatst. Hopelijk wordt je verzoek snel ingewilligd!quote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben verslaafd, ik ben bijna geneigd om Bio te mailen om mij 1 week te bannen zodat ik mijn studie weer kan inhalen
Tip, zeik niet over de spelling of Nederlands van iemand anders, dat soort fouten worden niet gemaakt onder de naam phpmystyle.quote:Op maandag 2 november 2009 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Topicreport geplaatst. Hopelijk wordt je verzoek snel ingewilligd!
jouwquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
En constructief wezen behoort ook niet tot jou vaardigheden.
Wat is daar fout aan?quote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
Tip, zeik niet over de spelling of Nederlands van iemand anders, dat soort fouten worden niet gemaakt onder de naam phpmystyle.
Loopt je?quote:
Same. Voor een jaar dan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"je verzoek"quote:
Dan niet johquote:Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"je verzoek"
"jouw verzoek"
Heeft geen fuck met "je" te maken.
LOLquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Het heeft door dat het fout zit, en probeert zich eruit te lullen door cool te lijken.
Fail
Raus!quote:
que?quote:
wegwezen zwijnhondquote:
HRRR, ik doe MBO en snap dat dus nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Und TS, hast du schon etwas gelernt für die Prüfung?
Dat is wel heel onaardig van je!quote:
Gast of je al wat geleerd heb voor je proefwerkquote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HRRR, ik doe MBO en snap dat dus niet
Nächstes Jahr eine neue Chancequote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HRRR, ik doe MBO en snap dat dus niet
Ik heb gvd 4 jaar langs niks gedaan, (weliswaar verzachtende omstandigheden) wat hooguit een verklaring is, geen excuus. Maar alles wat ik wil leren kost me moeite net zoals Nederlands, maar het lukt me wel, maar het heeft me veel moeite gekost.quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast of je al wat geleerd heb voor je proefwerk
Ik heb ook mbo gedaan en zelfs ik snap het
quote:
afkijken is de enige uitweg voor jou dan morgenquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb gvd 4 jaar langs niks gedaan, (weliswaar verzachtende omstandigheden) wat hooguit een verklaring is, geen excuus. Maar alles wat ik wil leren kost me moeite net zoals Nederlands, maar het lukt me wel, maar het heeft me veel moeite gekost.
Nee tot 2 uur doorleren, ik wil niet minder dan een 8 hebben, tis gvd MBO.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
afkijken is de enige uitweg voor jou dan morgen
Ik moest na 4 maanden van het mbo af, ik was moeilijkquote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee tot 2 uur doorleren, ik wil niet minder dan een 8 hebben, tis gvd MBO.
Hmm en wat heb je toen gedaan?quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest na 4 maanden van het mbo af, ik was moeilijk
Werken en het jaar erop zou ik een nieuwe opleiding beginnen, nooit gedaan natuurlijk want dat zou slim zijn en dat ben ik niet echtquote:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige dom oor. Nee ik ga vavo doen, maar overal zitten ze vol, en tot die tijd moet ik ik het maar uit houden op het MBO.quote:Op maandag 2 november 2009 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werken en het jaar erop zou ik een nieuwe opleiding beginnen, nooit gedaan natuurlijk want dat zou slim zijn en dat ben ik niet echt
Ik zeg al 7jaar lang dat ik weer een opleiding ga beginnen maar kan me er gewoon niet toe zetten op 1 of andere manierquote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige dom oor. Nee ik ga vavo doen, maar overal zitten ze vol, en tot die tijd moet ik ik het maar uit houden op het MBO.
Maar wel lekker scheuren over de Autobahn he! Profiteur!quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb sowieso al een pesthekel aan Duitsers. En die taal is an sich () wel makkelijk om te praten en schrijven, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Kan je 'je' veranderen in 'jij', schrijf dan nooit een -t erbij!quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fokkers wat zeggen jullie? Heeft onze cowboy het goed of fout?
Misschien zou je beter de PC kunnen uitschakelen en aan je Duits te gaan zitten, misschien valt het toch allemaal reuze mee.quote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kut taal, lastig te leren, onzin grammatica, ik moet het voor morgen kennen, snap er momenteel nog geen laars van, zelfstandig naamwoorden dienen met een hoofdletter geschreven te worden.
Idee: Laten we een universele taal ontwikkelen.
Klacht Duits.
Uh hoezo? Behalve dan dat ze bierbuikerig zijn en schreeuwers.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb sowieso al een pesthekel aan Duitsers. En die taal is an sich () wel makkelijk om te praten en schrijven, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Das muss nicht sein!quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Biogarde het volgende:
He, ik pas altijd hetquote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Kan je 'je' veranderen in 'jij', schrijf dan nooit een -t erbij!
Maar dat kan nietde cowboy heeft het goed.
Vind het kutvolk. Gevoelsding.quote:Op maandag 2 november 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh hoezo? Behalve dan dat ze bierbuikerig zijn en schreeuwers.
Nee niet voor alles dusquote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
He, ik pas altijd het
Loop je
Je loopt
tructje toe, of geldt dat niet voor alles dan?
Ik begin er zo langzamerhand wel schijt aan te krijgen, dan weer wel, dan weer niet.quote:
Bij is het gewoon de taal waarom ik iets tegen duitsers heb maar daarintegen hebben ze wel weer goed bierquote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat me raden; je "Tweede Wereldoorlog haat gevoel" speelt weer op?
Mwah, de meeste Duitsers die ik tegenkom zijn toch erg sociaal en aardig. Ze klieken wel een beetje samen, waarna ze vervolgens dat homoseksuele taaltje van hun gaan spreken, dat is wel jammer.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Biogarde het volgende:
Ja dat doen Nederlanders nou nooit als ze in Spanje of Griekenland zijn in het hof van Hollandquote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, de meeste Duitsers die ik tegenkom zijn toch erg sociaal en aardig. Ze klieken wel een beetje samen, waarna ze vervolgens dat homoseksuele taaltje van hun gaan spreken, dat is wel jammer.
Nee, vind het gewoon lomp volk. Punt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het over Duitsers van mijn studie. Daar is het wel zo sociaal als je gewoon Engels spreekt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat doen Nederlanders nou nooit als ze in Spanje of Griekenland zijn in het hof van Holland
Ja of jij leert duits, beetje intregreren is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het over Duitsers van mijn studie. Daar is het wel zo sociaal als je gewoon Engels spreekt.
Integreren in eigen land door een vreemde taal te leren is inderdaad dé oplossing denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of jij leert duits, beetje intregreren is niet zo moeilijk hoor
Toch met ik het met je eens.quote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon lomp volk. Punt.
Zo moeilijk is het niet hoor...quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin er zo langzamerhand wel schijt aan te krijgen, dan weer wel, dan weer niet.
Dat speelt bij meerdere mensen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
So true.quote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kut taal, lastig te leren, onzin grammatica, ik moet het voor morgen kennen, snap er momenteel nog geen laars van, zelfstandig naamwoorden dienen met een hoofdletter geschreven te worden.
Idee: Laten we een universele taal ontwikkelen.
Klacht Duits.
Gruss Gott en dan in oostenrijk op vakantie. Jahoor spreken ze een dialect en je verstaat er geen woord van. Nou dan ga je dan met je Duits. (Leek een beetje op Hongaars gebrouwel)quote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef T_Lord het volgende:
[..]
So true.. Vooral die naamvallen zijn
en bovendien helemaal nergens voor nodig.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |