quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammergenoeg dat er steevast in zo'n testgroep een aantal "grappige druiloren" die precies doen wat de testgroep hoopt dat er gebeurd, de boel opzettelijk verdraaien om de gewenste uitslag te genereren..
Doe dat 2000 jaar lang met 2 miljard mensen, en iemand kon toen zómaar over water lopen en halfdooie genezen...
de reacties zijn niet fel genoeg, dus roept die persoon nog een keer ''iets'' en doet er nog effequote:
dan nog even wat voer voor speculaties erachteraan....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub ontslagen, de kroeg van Palma gesloten .... Houdt het dan nooit op?
en walla we hebben straks een heel topic dat gaat over ''het ontslag van Huub''quote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de vader van Esmé best iets met het ontslag van Huub kan hebben. Die Quote-500 jongens die kennen elkaar natuurlijk allemaal. Mirko zal wel niet zo blij zijn met z'n schoonzoon en denkt; als-ie geen geld meer heeft zoekt m'n dochter vast wel een ander.
je mag hier niet steuken...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie steken gewoon liever jullie kop in het zand dan dat jullie het onder ogen wil zien.
Ja en dat betekent ???quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huub van Ballegooy
Redacteur at Talpa
Amsterdam Area, Netherlands
Recommended 1 person has recommended Huub Connections
130 connections IndustryMedia Production
--------------------------------------------------------------------------------
Huub van Ballegooy’s Summary
Redacteur RTL4 1e serie "Ik Kom Bij Je Eten" mei/sep 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Lekker Slim" jan/april 2009
Research diverse formats en pilots dec 2008/jan 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Can't Buy Me Love" juli/dec 2008
Deelnemer Talpa/Tien/RTL5
1e serie Gouden Kooi 2006/2007/2008
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie sinds september niets meer gedaan heeft.
Niks. Dat jullie weer genoeg stof hebben om vannacht op voort te borduren. Borduren is een nobele bezigheid tijdens theekransjes.quote:
Da's logisch, een zelfverklaarde diva als Palma gaat niet gewoon failliet die is KAPOTgemaakt. Dat soort dingen gaan in haar scene gepaard met rellen, dreigementen, veel stront en moddergooien. Best voorspelbaar eigenlijk. Net zo voorspelbaar om te lezen dat het eigenlijk een geweldig succes was al die 10 maandenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Palma is gewoon falliet en mekkert nou ineens de Media weer vol?
Jaja, gewéldig, fantátsties. tópsucces, schitterend druk gezellliiii moord cafeetje.... failliet dus!!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's logisch, een zelfverklaarde diva als Palma gaat niet gewoon failliet die is KAPOTgemaakt. Dat soort dingen gaan in haar scene gepaard met rellen, dreigementen, veel stront en moddergooien. Best voorspelbaar eigenlijk. Net zo voorspelbaar om te lezen dat het eigenlijk een geweldig succes was al die 10 maanden
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, gewéldig, fantátsties. tópsucces, schitterend druk gezellliiii moord cafeetje.... failliet dus!!
+1quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.
Ja dat wel, maar het gaat om nu achteraf, bijvoorbeeld: "ze is supertrots op wat ze heeft weten neer te zetten de afgelopen 10 maanden" Wat dan een failliete tent ? Da's niet zo moeilijk toch ?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Tja, ze had ook al die tijd kunnen roepen, dat het kut was, maar ja. Dan had ze het nog geen maand volgehouden. Dus dat ze al die tijd positieve pr voor het café maakte, is toch niks meer dan normaal.
Een waarheid als een koe... maar het heeft blijbaar geen flikker geholpen, het succes tot nu toe kwam dus alleen van d'r Grote Gouwekooi-bek blijbaar....quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dan nog is het niet verstandig om je eigen tent af te breken, ook niet achteraf. Mocht je ooit nog iets zakelijk op willen zetten, zou dat het ongeloofwaardig maken. Haar zakelijk imago loopt hier al een flinke deuk mee op, laat staan als ze ook nu zou roepen, dat het concept kut was.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het gaat om nu achteraf, bijvoorbeeld: "ze is supertrots op wat ze heeft weten neer te zetten de afgelopen 10 maanden" Wat dan een failliete tent ? Da's niet zo moeilijk toch ?
Dat is aan te nemen. Maar ik als kroegtijger kijk niet naar wie de kroeg runt, maar meer naar of de kroeg de gezelligheid heeft die ik zoek. Uiteraard zijn er wellicht velen geweest, die alleen vanwege haar Goude Kooi verleden in haar kroeg zijn geweest. Meer uit nieuwsgierigheid of weet ik veel wat..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe... maar het heeft blijbaar geen flikker geholpen, het succes tot nu toe kwam dus alleen van d'r Grote Gouwekooi-bek blijbaar....
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 01:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dat is aan te nemen. Maar ik als kroegtijger kijk niet naar wie de kroeg runt, maar meer naar of de kroeg de gezelligheid heeft die ik zoek. Uiteraard zijn er wellicht velen geweest, die alleen vanwege haar Goude Kooi verleden in haar kroeg zijn geweest. Meer uit nieuwsgierigheid of weet ik veel wat..
Da's weer het andere uiterste, jij gaat ervan uit dat hij zijn baan nog heeft! Speculaasjes!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet ontslagen![]()
Breng de minder begaafden nou niet zo in de war!
Ja en als Huub ontslagen zou zijn dan zou hij dat dus op zijn LinkedIn gaan vermeldenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huub van Ballegooy
Redacteur at Talpa
Amsterdam Area, Netherlands
Recommended 1 person has recommended Huub Connections
130 connections IndustryMedia Production
--------------------------------------------------------------------------------
Huub van Ballegooy’s Summary
Redacteur RTL4 1e serie "Ik Kom Bij Je Eten" mei/sep 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Lekker Slim" jan/april 2009
Research diverse formats en pilots dec 2008/jan 2009
Redacteur RTL 5 1e serie "Can't Buy Me Love" juli/dec 2008
Deelnemer Talpa/Tien/RTL5
1e serie Gouden Kooi 2006/2007/2008
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Palma is gewoon falliet en mekkert nou ineens de Media weer vol?
Als ik het woord smeerpijp hoor moet ik altijd weer even aan Palma denkenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..
Kan me sowieso niet voorstellen dat iemand hem nog zou aannemen. Is toch slechte reklame voor een bedrijf/werkgever als je Huub in dienst hebt? Wat mij betreft mag hij fijn ww gaan aanvragen, nog beter: de bijstand in.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en als Huub ontslagen zou zijn dan zou hij dat dus op zijn LinkedIn gaan vermelden![]()
![]()
Ja dat gaat goede contacten opleveren: "Op staande voet ontslagen want ik sloeg m'n wijf"
Waarschijnlijk staan er nog wat bonnetjes van Huub open..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Wijnneus het volgende:
quote stukje van Palma Hyves:
Momenteel ben ik te moe om boos te zijn.
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Daar kwam ik achter nu een mnd. of 5 geleden.
Ik heb me tegen deze persoon verzet en er hard voor gevochten maar mijn batterij is leeg plus dat ik financieel hier niet meer tegen op kan.
Je mag in Nederland niet zelf de plaats uitkiezen waar je je taakstraf vervult, dus dit lijkt me niet van toepassing...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dan 1 speculaasje van mij.
zal wel weer commentaar op komen
Het zou me niets verbazen als Huub zelf ontslag zou nemen/hebben genomen om dichter mij die kleine te zijn.En dichter bij Tilburg om ander werk en huisvesting te zoeken.Alles ken zei de hen.
edit: zonder rijbewijs is het haast onmogelijk om z'n dochter op te halen enz.Lijkt mij..
+1quote:Op woensdag 4 november 2009 07:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang ze dat dan maar alleen in geschreven word doet en ik die kop niet meer hoef te zien of horen vinnik het best ..
Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toequote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha jij blij dat het weer woensdag is
hahahha hoe zou dat nou komen he???quote:Op woensdag 4 november 2009 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Normaal heb ik niks met woensdag, maar de laatste tijd leef ik er echt naar toe
Zegt Ollie. Nee maar als Ollie dat vindt, stuur er dan maar een doodseskader heen dan en gum Huub én Claire maar uit. Ollie! Wat een man, wat een held.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef peeet1 het volgende:
Preventief ruimen van Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire begonnen
Laten we geen vrede wensen. Jan Smit mag best beter worden. Geert Wilders, Jan Peter Balkenende en de handenweigerende zitsmurf Faizel Ali Enait zullen we vanaf nu als geloofwaardige wezens bestempelen. Maar alsjeblieft, please en bitte kan iemand deze twee Muppets even uitgummen?
[ afbeelding ]
Huub en Claire
bron http://bagagedragers.word(...)i-bewoners-begonnen/
De bron. Lijkt op een ex van me maar is een soort collega van jou. De cirkel is rond.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
Who the fuck is Ollie? B. Bommel?
En zo niet, wie dénkt Ollie wel niet dat ie is?
Eerst die muts af. Zit er dadelijk zo'n halve hippie met lang haar onder. Dat is zo midden 80ies.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Best een smakelijk hapje zo te zien.
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Gaat héén, wat ouderwetsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Ja maar daar moet je niet naar kijken. Hij wil vast geen lustobject zijn, hij heeft één mening!
Ja, dat hoorde ik ook. Heb ik zo weggelachen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook mensen met een mening moeten neuken. Heb ik van horen zeggen.
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Gert het volgende:
Of staat er gewoon helemaal NIETS over H&C in, deze week?
Nu al!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat ligt die shit in de winkel dan?
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn ontslag toch wel? Komt goed, dat kan niet anders want Nederland staat op scherp.
Met al die speculaasjes. (krijg het woord amper mijn toetsenbord uit, kweenie wat het is)
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet één keer gebruikt.
Flauwe woordspelingen zijn één ding, maar mensen die dat dan wekenlang blijven doen, die moeten eigenlijk gewoon dood. Met hun telkens-weer-even-binnenpretje, als ze het zeggen of opschrijven. Goeiemoggel.
Goed, wie doet de Bruna? Hoor ik daar een enthousiaste vrijwilliger? Of moeten we een corvee-rooster gaan maken?
Jij zette er meteen al vraagtekens bij, in plaats van zelfvoldaan te wezen over je swingende gebruik van dit populaire woordgrapje.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou there, ik heb het woord gebruikt en nu voel ik me vies.
Ik cover de Bruna wel.Dat komt me logistiek beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |