Ze is Idols nog wat schuldig.quote:
quote:
Ik dacht juist dat ze de zak van HenkJan mocht legenquote:Op maandag 2 november 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze is Idols nog wat schuldig.
Ik weet niet hoe het zit met talenten die meedoen aan een programma, maar vroegere Idols-finalisten mochten de zakken van Henkjan Smits mooi vullen.
quote:
Merkwaardige recyclage is dat dan: De ene zak legen en de andere zak vullen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de zak van HenkJan mocht legen
Don't bother.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie het is, dus ik ga ff googlen en kijken of ik wat rukbaars kan vinden
Aids?quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie het is, dus ik ga ff googlen en kijken of ik wat rukbaars kan vinden
[ afbeelding ]
Ik vind haar opzich wel iets hebben
Nee iets liefsquote:
Misschien een zak over dr kop.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar opzich wel iets hebben
Bovendien kan er nog een kilo of wat bij, lijkt net een anorexiapatiënte.quote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Misschien een zak over dr kop.
Ze is niet lelijk, maar dat gezicht dat ze trekt is een libidokiller
Ze kijkt een beetje moeilijk op de foto maar het was de enige foto die ik kon vinden waar ze een beetje goed te zien wasquote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Misschien een zak over dr kop.
Ze is niet lelijk, maar dat gezicht dat ze trekt is een libidokiller
Je hoort mij toch niet zeggen dat ze dat niet isquote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Kom op man, ze is toch hardstikke do'able.
Aids met een strikje?quote:
Ja dat miste ik nogquote:
Ik ken zangeressen die er beter uit zien.quote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja en er zijn zat die lelijker zijnquote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken zangeressen die er beter uit zien.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond haar wel goed, en mooi ook
Maar zal wel weer mislukken ja, zoals bijna alle idolskandidaten.
Dan ken je die maar. Ik had dr kapot gebanged.quote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken zangeressen die er beter uit zien.
Die ouwe bok?quote:
Dr figuur is juist et enige mooie aan drquote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien kan er nog een kilo of wat bij, lijkt net een anorexiapatiënte.
Maar jij neukt ook alles met een ademhaling.quote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou kunnen.quote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Demophon het volgende:
Cute, ziet er leuk uit! Ik ken haar totaal niet, maar ik val wel op dit type vrouwen![]()
Men ex-vriendin is indonesisch en gek genoeg vind ik die Charlene ook wel zoiets 'hebben'. Komt een van haar haar ouders of groot-ouders soms uit Indonesië?
quote:Charlène is al op zeer jonge leeftijd gek op Nederlandstalige muziek. Hoewel je van een meisje van haar leeftijd destijds verwachtte idool te zijn van bijvoorbeeld Britney Spears ging haar voorkeur toch uit naar Marianne Weber (die haar ontdekt heeft) en Frans Bauer. In het voorjaar van 2000 maakte het grote publiek kennis met Charlène in het televisieprogramma Your Big Break waar ze haar eerste single 'De laatste reis' uitbracht. In datzelfde jaar verzorgde zij een gastoptreden met Frans Bauer en Marianne Weber. In 2002 verscheen haar debuutalbum "Charlène", dat geproduceerd werd door Emile Hartkamp. In 2004 volgde het album "Zomer in mijn hart". In 2006 kwam de cd "Vandaag is mijn dag" uit, waarop de hitsingle "Boem, boem, boem" staat. Beide albums werden ook door Hartkamp geproduceerd.
2005 is voor haar een succesjaar, zeker op privégebied. Ze behaalde haar schooldiploma en slaagde in een keer voor haar rijbewijs. Ook mag ze graag in haar vrije uurtjes paardrijden. Charlène is spontaan en zeer geliefd bij haar fans. Ze is daarom een graag geziene gast bij menig optreden en vele studio's van regionale radiostations in Nederland, maar op de eerste plaats natuurlijk om haar stem.
Op 22 februari 2008 verscheen de eerste single van haar album, genaamd Twiedeliedie.
Haar vierde nieuwe album "He Hallo" verscheen eind maart.
bohh wat een geil dingquote:
Dit is essentiële informatie, mevrouw.quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
Zag al een aantal keer iets van haar in de Metro staan, had al geen idee wie het was. Bedankt dat ik het nu weet.
Maar toch niet zo essentieel om voor wereldnieuws door te gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is essentiële informatie, mevrouw.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar toch niet zo essentieel om voor wereldnieuws door te gaan.
Dat denk ik wel, dat gebeurt bij al die zangers van het Nederlandse liedquote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat verhaaltje erbij. Heeft d'r moeder dat geschreven ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |