Ze is Idols nog wat schuldig.quote:
quote:
Ik dacht juist dat ze de zak van HenkJan mocht legenquote:Op maandag 2 november 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze is Idols nog wat schuldig.
Ik weet niet hoe het zit met talenten die meedoen aan een programma, maar vroegere Idols-finalisten mochten de zakken van Henkjan Smits mooi vullen.
quote:
Merkwaardige recyclage is dat dan: De ene zak legen en de andere zak vullen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de zak van HenkJan mocht legen
Don't bother.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie het is, dus ik ga ff googlen en kijken of ik wat rukbaars kan vinden
Aids?quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie het is, dus ik ga ff googlen en kijken of ik wat rukbaars kan vinden
[ afbeelding ]
Ik vind haar opzich wel iets hebben
Nee iets liefsquote:
Misschien een zak over dr kop.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar opzich wel iets hebben
Bovendien kan er nog een kilo of wat bij, lijkt net een anorexiapatiënte.quote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Misschien een zak over dr kop.
Ze is niet lelijk, maar dat gezicht dat ze trekt is een libidokiller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |