En wat is die oplossing?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Puala het volgende:
Ik heb de oplossing voor mijn ding gevonden
Je gaat naar ene vel en toetst = in, gaat naar ander blad en klikt het veld aan en klikt op + en dan staat het er als het goed is in.quote:
Dat zou mooi zijn DaFan! Volgensmij heb je me al een keer eerder goed geholpen in deze topic reeksquote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef DaFan het volgende:
Morgen heb ik tijd/zin Bill_E, mn hoofd zit een beetje vol na een dag werk
Stel het voorbeeld gaat van a t/m h. Zowel naar beneden als naar rechts.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Bill_E het volgende:
Vraagje..
Ik heb een tabel die er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
In de eerste instantie was dit voldoende om te hebben en heb ik vele grote tabellen gemaakt met deze opzet..
Nu komt er een collega die wil de uitvoer hebben en dat moet er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Is dit gemakkelijk te realiseren ?
Het zijn veel grote tabellen, dus als ik dit kan automatiseren zou het wel fijn zijn.
Iemand ideeën?
Yeah, mijn dank is wederom groot.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef DaFan het volgende:
Zet je criterium tussen aanhalingstekens;
=AANTAL.ALS(A1;"arj")
Werkt prima.
Dat is hem al bijna.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:10 schreef DaFan het volgende:
Ik heb wel dit:
[ afbeelding ]
Formule in M2 is:
=ALS(B2="x";INDIRECT(ADRES(1;KOLOM()-11));"")
en doorgetrokken naar T9.
Kweenie of je daar wat aan hebt
Is op mijn werk en daar kan ik geen dingen downloaden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:04 schreef DaFan het volgende:
Probeer m eens te printen als pdf met bv CutePDF.
Lijkt me niet en wordt vast een bendequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef sanger het volgende:
Ik heb juist een pdfje en die wil ik in Excel hebben. Zijn hier converters voor?
Ja het is ook een bestand dat door iemand anders gemaakt is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:28 schreef DaFan het volgende:
Ik vermoed dat je in Excel het printgebied hebt aangepast, en dat het groter is dan op een (normale) A4 past. Als je m dan als PDF opslaat, wordt waarschijnlijk het printgebied weer gereset en print ie de helft maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |