abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:52:16 #154
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74354822
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Okee. Ik heb een striper en hij deed het toen ik hem net binnen had. Nu doet ie het niet - dwz er komt niks uit het pennetje. Iemand een tip? Ik heb het pennetje al tig keer opnieuw doorgeprikt, maar het komt maar niet
Ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe ziet dat eruit?
Ik ken alleen die met een heel dun puntig kwastje en zo'n pen met een kwastje aan het eind waardoor je achterop de pen te drukken er lak uit krijgt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74355039
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef mmascha het volgende:

[..]

Ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe ziet dat eruit?
Ik ken alleen die met een heel dun puntig kwastje en zo'n pen met een kwastje aan het eind waardoor je achterop de pen te drukken er lak uit krijgt.
Ja je moet erin knijpen om er lak uit te krijgen, maar dat gebeurt dus niet?

Het is gewoon zo'n striper:

Ik heb hem alleen eventjes geprobeerd om te kijken of hij het deed toen ik heb binnen had (vorige week), maar nu doet hij het dus niet meer Ik wil dus met het bovenste dingetje 'lakken'

dinsdag 3 november 2009 @ 17:03:18 #156
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74355208
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja je moet erin knijpen om er lak uit te krijgen, maar dat gebeurt dus niet?

Het is gewoon zo'n striper:
[ afbeelding ]

Ik heb hem alleen eventjes geprobeerd om te kijken of hij het deed toen ik heb binnen had (vorige week), maar nu doet hij het dus niet meer Ik wil dus met het bovenste dingetje 'lakken'

[ afbeelding ]
Waarmee heb je 'm doorgeprikt?
De mijne deed 't niet toen ik 'm binnenkreeg maar na doorprikken wel. Je moet alleen vrij diep doorprikken, alleen 't bovenste stukje is niet genoeg .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:04:36 #157
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74355245
Aha. Maar je kan het dopje eraf halen en daar zit een kwastje? En dat is niet uitgedroogd?
Dopje in nagellakremover leggen? Kweenie of dat kan met plastic eigenlijk. Kom je wel ver genoeg met doorprikken? Doorblazen lijkt me ook niet lekker met die lak.
Ik kan je niet echt helpen denk ik
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74355335
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:03 schreef es70 het volgende:

[..]

Waarmee heb je 'm doorgeprikt?
De mijne deed 't niet toen ik 'm binnenkreeg maar na doorprikken wel. Je moet alleen vrij diep doorprikken, alleen 't bovenste stukje is niet genoeg .
Met het pinnetje dat ik erbij kreeg.. Hoe diep ik ook prik en hoe vaak, het werkt gewoon niet
pi_74355390
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef mmascha het volgende:
Aha. Maar je kan het dopje eraf halen en daar zit een kwastje? En dat is niet uitgedroogd?
Dopje in nagellakremover leggen? Kweenie of dat kan met plastic eigenlijk. Kom je wel ver genoeg met doorprikken? Doorblazen lijkt me ook niet lekker met die lak.
Ik kan je niet echt helpen denk ik
Kwastje is niet uitgedroogd.. Die kan ik op zich ook wel gebruiken, maar vind het pennetje makkelijker werken. Mits ie het doet natuurlijk
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:11:18 #160
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74355499
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Kwastje is niet uitgedroogd.. Die kan ik op zich ook wel gebruiken, maar vind het pennetje makkelijker werken. Mits ie het doet natuurlijk
Logisch.

Zie je het naaldje wel aan de onderkant van het dopje als je um doorprikt? Of komt dat uit in het kwastje? Anders zou je het vanaf de andere kant door moeten prikken.
Ik zie een onwijze kliederboel voor me
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74355812
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:11 schreef mmascha het volgende:

[..]

Logisch.

Zie je het naaldje wel aan de onderkant van het dopje als je um doorprikt? Of komt dat uit in het kwastje? Anders zou je het vanaf de andere kant door moeten prikken.
Ik zie een onwijze kliederboel voor me
Dat komt uit in het kwastje

Kliederboel valt wel mee, ik heb de overtollige glitterlak aan het kwastje eerst even weggehaald En uit het pennetje komt toch geen lak..
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:20:11 #162
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74355815
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Met het pinnetje dat ik erbij kreeg.. Hoe diep ik ook prik en hoe vaak, het werkt gewoon niet
Oh, ik had er geen pinnetje bij en heb een (heel) dun ijzerdraadje gebruikt, maar dat ging er wel een cm. of 4/5 in...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74355881
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef es70 het volgende:

[..]

Oh, ik had er geen pinnetje bij en heb een (heel) dun ijzerdraadje gebruikt, maar dat ging er wel een cm. of 4/5 in...
Oh, dat is veel verder dan mijn pinnetje is.. Alleen heb ik geen ijzerdraadjes hier verder
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:38:58 #164
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_74356473
Ik had even een 'ik wil knutselen'moment, maar ik heb gisteren ng maar net mijn nagels gedaan, dus heb ik het op een stel neppers gedaan... Er is er eentje die ik wl mooi vond dus die ga ik even delen

ps: hoe doen die stripers met pennetje het eig? heb ze zien staan op veelsieraden.nl ...
Get mad, then get over it...
pi_74356660
@ Fijie ik heb er vorige week drie besteld bij veelsieraden, ze werken prima (behalve dan dat mijn pennetje het niet doet ) Ik had ze binnen een dag ook
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:55:54 #166
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74357073
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh, dat is veel verder dan mijn pinnetje is.. Alleen heb ik geen ijzerdraadjes hier verder
Ook geen vuilniszakkendichtbindertje dat je van 't plastic kan ontdoen?
pi_74357165
Oh misschien wel! *lampje* zal zo even kijken, ben nu al met het kwastje bezig.. Duurde me te lang
pi_74358050
Fotootje van mijn 'bewerkte nagels'

Jammer dat mijn duim mislukt is, de plate is gewoon niet groot genoeg..
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:38:54 #169
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74358271
OMG ik heb mn bestelling en ik HOU van Essies Matte about you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ff foto's uppen!
Whatever I want.
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:39:20 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74358285
Mooooi Daph!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_74358565
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

Oooooooh! Leuk!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74358712
Zenkjoe Ik ben echt trots op m'n nagels, is dat normaal?
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:55:15 #173
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74358783
Kleine bestelling, 5 flesjes maar. Eventjes getest .

van links naar rechts:
Cina Glaze - Visit me in prism - shiny !
China Glaze - Salsa, had 'm ietsjes rozer verwacht
OPI Holiday Glow, had 'm wat paarsiger verwacht en dekkender, hij is erg licht.

OPI Night in Moscow, is precies zoals ik verwachtte.
Essie - Matte about you

Dit is Visit me in prism met en zonder Matte coat:

En Salsa met matte

Kreeg de foto's niet helemaal scherp, irl is de matte veel mooier en echt zo mat! OMG! Eerst zie je niks en denk je 'wtf hier is niks aan, dit is gewone topcoat ' en dan ineens *poef* is het mat! And I loves it!! !

Midnight in Moscow ga ik straks opdoen, maak ik straks foto's van .
Whatever I want.
pi_74358905
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
Zenkjoe Ik ben echt trots op m'n nagels, is dat normaal?
Wear them with pride, dear!

En Peri gaat even los hier..
pi_74359161
Nice Peri! Ben benieuwd naar die topcoat! Hij bevalt jou dus erg goed? Ik wil niet speciale matte lakjes aanschaffen, maar zo'n matte topcoat is wel handig for the occasional matte!
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wear them with pride, dear!

En Peri gaat even los hier..

I will Morgen met mijn konadsetje naar kantoor, collega's van me willen zien hoe ik mijn nagels doen
pi_74359204
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:52 schreef Linnie20v het volgende:
Die groene wil ik ook maar zelfs dát was niet gevuld bij ons filiaal tssssss
t was hier een puinzooooooi alles stond nog in dozen...tsssk dacht ik eens ff lekker essence lakjes etc te halen... maar alles was ingepakt en stond voor de stelling
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik ben gewoon nooit zo opvallend op mn werk qua kleding en accessoires . Vorige weken had ik op de maandagen nog donkerrood (ook een geliefde van me, Rimmel Pro Celebrity Bash !) en zwart met een lichte glitter op, omdat ze nog mooi waren, en toen kreeg ik (positief!) commentaar van mn collega's. Maar ik hou er gewoon niet zo van als de aandacht op me gevestigd wordt. Klinkt heel overdreven, maar wij zijn maar met weinig en het galmt dan het hele kantoor door "Hey Peri jij hebt nooit opvallende nagellak!!! Wat leuk!!!!" En in het weekend ben ik dan een heel ander mens met fleurige kleding en rokjes enzo .
ik ben de enige met nagellak, want ik ben de enige dame op kantoor, maar wanneer ik niets opheb dan weten ze dat er iets aan de hand is, zoals in dit geval... nu heb ik stompies
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft iemand de nieuwe collecties al zien liggen in de essence schappen?
Moonlight collection & Secrets of the past
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
moonlight half, maar zoals ik al zei alle dozen stonden voor de stelling, maar waren leuke dingetjes in mooie verpakkingen
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

oeh sexy!

zo dikke bijleesactie maar meeeeen wat gaan jullie snel

ik heb zaterdag al mn nagels afgekloven van de stress... ohoh zo stom maar op dat moment hou je het niet tegen...

Ik heb nog binnen gekregen plates:

ff een snel testje, cherry met daarover heen konad zwart (nog lange nagels)

don't teal my heart met witte konad, stond echt heel erg leuk op lange nagels, sorry daar heb ik geen foto meer van dit was na mijn knaagfestijn

máár ook goed nieuws, nadat de nagelstylistes via mail het elke keer lieten afweten dacht ik weetje ik ga eens kijken bij die nieuwe zaak, gisteravond langsgereden en naar de prijzen gekeken, die bevielen me wel, vandaag gebeld en ik heb dan eindelijk een afspraak voor morgen half 5, weg met de stompiess

oh en naast mn transdesign ben ik nog even los gegaan op ebay
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg dus ruim 12 lakjes binnen
pi_74359404
Nagelvreter...

Mooie spulletjes hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 19:15:37 #178
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74359499
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:55 schreef PeRi het volgende:
Kleine bestelling, 5 flesjes maar. Eventjes getest .

[ afbeelding ]
van links naar rechts:
Cina Glaze - Visit me in prism - shiny !
China Glaze - Salsa, had 'm ietsjes rozer verwacht
OPI Holiday Glow, had 'm wat paarsiger verwacht en dekkender, hij is erg licht.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OPI Night in Moscow, is precies zoals ik verwachtte.
Essie - Matte about you

Dit is Visit me in prism met en zonder Matte coat:
[ afbeelding ]

En Salsa met matte
[ afbeelding ]

Kreeg de foto's niet helemaal scherp, irl is de matte veel mooier en echt zo mat! OMG! Eerst zie je niks en denk je 'wtf hier is niks aan, dit is gewone topcoat ' en dan ineens *poef* is het mat! And I loves it!! !

Midnight in Moscow ga ik straks opdoen, maak ik straks foto's van .
Oooh ik neem het weekend mijn nagellakjes mee, jij ooook
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74359542
Kleintje leuke plates! Zonde van je stompjes, maar nagels groeien gelukkig! Waarvoor was je zo gestressed als ik vragen mag? Als je het niet wilt vertellen is dat niet erg!

Dat Cherry met zwarte Konad En je bestellingen Wanneer heb je besteld?

Ik zit me onwijs in te houden om niet bij Transdesign te bestellen aangezien ze nu ook een Seche Vite aanbieding hebben met oa basecoat, rode nagellak, fastdry topcoat voor $ 7.50.. Topcoat enzo gewoon in flesjes van 15 ml dus geen mini's.
pi_74359570
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje leuke platjes!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74359609
oeh leuk iedereen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74359617
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

omg
pi_74359624
so good
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74359892
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje leuke plates! Zonde van je stompjes, maar nagels groeien gelukkig! Waarvoor was je zo gestressed als ik vragen mag? Als je het niet wilt vertellen is dat niet erg!

Dat Cherry met zwarte Konad En je bestellingen Wanneer heb je besteld?

Ik zit me onwijs in te houden om niet bij Transdesign te bestellen aangezien ze nu ook een Seche Vite aanbieding hebben met oa basecoat, rode nagellak, fastdry topcoat voor $ 7.50.. Topcoat enzo gewoon in flesjes van 15 ml dus geen mini's.
stage... ik kan het niet loslaten in het weekend zeg maar, normaal op vrijdag moet je werk loslaten maar ik kan dat niet, ik zie alweer tegen de maandag op... het gaat nu al wat beter, maar het komt erop neer dat ik gewoon een hele goedkope werknemer ben, ik werk me de ****** voor een miezerig zakcentje en zo is er wel nog meer aan de hand maar dat post ik niet allemaal online

k heb transdesign 26 oktober besteld en die is donderdag 29 verstuurd en uhm ebay heb ik... zondag oid besteld en die is ook verstuurd sinds gisteren al
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:26:46 #185
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74359918
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:

[..]

Oooh ik neem het weekend mijn nagellakjes mee, jij ooook
!!!!!!! Jaaaahahahahaha dat zou ik al doen! Met zn allen lekker tutten!!!! .

Oh en daph, ik vind je nagels tof.
Whatever I want.
pi_74359990
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Oblivion het volgende:
Nagelvreter...

Mooie spulletjes hoor!
ik vreet nooit nagels ik doe dit pas sinds anderhalve maand, mn moeder heeft nu stukjes hout gehaald, van dat zoethout ofzo, om daar op te kluiven
pi_74360242
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

stage... ik kan het niet loslaten in het weekend zeg maar, normaal op vrijdag moet je werk loslaten maar ik kan dat niet, ik zie alweer tegen de maandag op... het gaat nu al wat beter, maar het komt erop neer dat ik gewoon een hele goedkope werknemer ben, ik werk me de ****** voor een miezerig zakcentje en zo is er wel nog meer aan de hand maar dat post ik niet allemaal online

k heb transdesign 26 oktober besteld en die is donderdag 29 verstuurd en uhm ebay heb ik... zondag oid besteld en die is ook verstuurd sinds gisteren al
Oh balen.. Hoe lang moet je nog? *geeft virtuele knuffel* Komt goed!

Ik ben benieuwd naar je bestellingen
pi_74360639
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik vreet nooit nagels ik doe dit pas sinds anderhalve maand, mn moeder heeft nu stukjes hout gehaald, van dat zoethout ofzo, om daar op te kluiven
Jawel, jij bent nagelvreter! Ik zie het toch!
NIET meer doen!

Anders...anders...pik ik al je mooie lakjes en plates in...
pi_74360961
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh balen.. Hoe lang moet je nog? *geeft virtuele knuffel* Komt goed!

Ik ben benieuwd naar je bestellingen
tjah het is ook niet echt een korte tijd maar bijna een heel jaar... moet nog tot eind juni 2010
maar veel lakjes bestellen en alles komt goed
ik heb alleen wel een nieuwe opbergruimte nodig
pi_74361021
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jawel, jij bent nagelvreter! Ik zie het toch!
NIET meer doen!

Anders...anders...pik ik al je mooie lakjes en plates in...
ohhh nohhh

*stopt braaf stukje hout in mond*

heb net de boel ff mooi schoongemaakt en nagelriemen gedaan en ben nu lekker aan het masseren met herome, nouja nu nog niet nu zitten de kwakjes nog op mn nagelriemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:59:17 #191
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74361122
Hier nagels gepulkt.... Ik was een beetje (veel) zenuwachtig... nu is mijn linker wijsvingernagel overleden, en ik had ze al zo'n eind af moeten knippen, maar die is nu echt tot op het roze van mijn nagel afgepeld...
voor mezelf
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:59:30 #192
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74361129
mooie creaties weer damens
kon het niet laten en heb toch 03sparkling dawn gekocht van de moonlight collectie 1,25 ook daar zit dus 30% korting op straks even lakken
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:10:48 #193
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74361580
Ik heb ge-fimood

nu eerst ff lak laten drogen dus bijlezen dan maar

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:13:59 #194
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74361720

OPI Midnight in Moscow
Whatever I want.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:18:57 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74361926
Bijgelezen

PeRi!!!

Kleintje

Lindytje

Andere dames
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74361938

OMG met Konad is tof!
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:23:59 #197
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_74362155
Hoeveel kost OPI nagellak ongeveer in de winkel ( en dan bedoel ik niet de Designer Series want die kosten iets meer toch?) Gewoon om een ideetje te hebben....

Als het erreug veel verschilt bestel ik bij transdesign
Get mad, then get over it...
pi_74362178
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef FijieStar het volgende:
Hoeveel kost OPI nagellak ongeveer in de winkel ( en dan bedoel ik niet de Designer Series want die kosten iets meer toch?) Gewoon om een ideetje te hebben....

Als het erreug veel verschilt bestel ik bij transdesign
geloof tussen de 13,95 en 15,95 kei duur in iedergeval
pi_74362493
Fijie ik denk dat ze niet goedkoper worden dan via Transdesign, misschien via eBay maar in NL in ieder geval niet.. Via Transdesign betaal je omgerekend ¤ 3,33 ex verzenden per flesje
pi_74362865
Oeh Puckzzz, ga je plakken?
pi_74362946
Offtopic, ik heb vandaag met vloeibaar glas in lood gespeeld.
En fimooen doe ik al sinds ik een jaartje of 15 was. Blijft leuk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:45:24 #202
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74362997
Héél snel en ongeduldig en dus slordig (is er dan ook alweer af)

Ik had het met nagellijm vastgeplakt maar véél teveel, dus dat schoof alle kanten uit...
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:46:27 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74363039
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Offtopic, ik heb vandaag met vloeibaar glas in lood gespeeld.
En fimooen doe ik al sinds ik een jaartje of 15 was. Blijft leuk.
Ik ken het spul ook al een hele tijd, heb er vroeger sieraden mee gemaakt, maar dit moet wel heel erg klein en fijn...
pi_74363044
Oh, wat schattig!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')