Ik ken het spul ook al een hele tijd, heb er vroeger sieraden mee gemaakt, maar dit moet wel heel erg klein en fijn...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Offtopic, ik heb vandaag met vloeibaar glas in lood gespeeld.
En fimooen doe ik al sinds ik een jaartje of 15 was. Blijft leuk.
jammer, want het idee ziet er wel gaaaaaaf uit!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
Héél snel en ongeduldig en dus slordig(is er dan ook alweer af)
[ afbeelding ]
Ik had het met nagellijm vastgeplakt maar véél teveel, dus dat schoof alle kanten uit...
Ken je die hele kleine blanco houten doosjes?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het spul ook al een hele tijd, heb er vroeger sieraden mee gemaakt, maar dit moet wel heel erg klein en fijn...
Maar met die lange nagels wordt het zo lastig! Ik heb die embossing pen van de action gebruikt, daar zitten ook twee priknaalden bij. Die heb ik gebruikt in plaats van mijn vingers om bijvoorbeeld het strikje te draaien..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ken je die hele kleine blanco houten doosjes?
Die bekleden mijn moeder en ik altijd met friemel kleine roosjes en blaadjes...![]()
Zo lief en kwetsbaar!
Er is nog steeds een hele wereld van fimo daar buiten, ik was er verbaasd over.
Youtube FTW!
Cutequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
Héél snel en ongeduldig en dus slordig(is er dan ook alweer af)
[ afbeelding ]
Ik had het met nagellijm vastgeplakt maar véél teveel, dus dat schoof alle kanten uit...
I know! Met nagels is zwaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar met die lange nagels wordt het zo lastig! Ik heb die embossing pen van de action gebruikt, daar zitten ook twee priknaalden bij. Die heb ik gebruikt in plaats van mijn vingers om bijvoorbeeld het strikje te draaien..
Tof!! En schattig ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:08 schreef Oblivion het volgende:
Ik word morgen verwent!
Zoonlief wil nog een keer mijn nagels doen...![]()
En dan zal ik er mee rond lopen.
Ik heb die spray ook gekocht maar vind 'm toch eigenlijk wel in de categorie 'miskoop' vallenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Mayla het volgende:
Yes, ik heb de stempelsetjes ook eindelijk in het filiaal hier gevonden![]()
Allebei meegenomen, plus de grijszilveren lak van de Moonlight serie en de Quick Dry spray.
Ik zag aan het display dat de stempelsetjes ook echt in het vaste assortiment komen, althans zo zag het er hier uit.
Nu nog geen tijd en zo gehad om er al wat mee te doen, maar van de week ff doen![]()
Oh en Puckzzz wat onwijs leuk!
En Kleintje, zonde meid...
Dat geld natuurlijk niet voor nepkonad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook stempelsetjes!!!! En de nieuwe kleurtjes van Essence!!! Maar ik mag geen nagellak(dingen) meer kopen tot ik al mijn kleurtjes een keer op heb gehad...
Dat dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom niet open?![]()
Je moet toch kijken of alles klopt en heel is en dan op alle nagels een ander kleurtje lakken?
vloeibaar glas in lood kan ik me nou niets bij voorstellen...wat maak je daarmee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Offtopic, ik heb vandaag met vloeibaar glas in lood gespeeld.
En fimooen doe ik al sinds ik een jaartje of 15 was. Blijft leuk.
vind je echt ? ik vind van nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Heel, heel leuk, babyfeet!
Je hebt mooie nagels.
Dat is dit: http://www.kars.nl/nl/tips_ideeen.php?page=308&hoofdtitel=Tips&item_id_detail=000041quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vloeibaar glas in lood kan ik me nou niets bij voorstellen...wat maak je daarmee?
quote:
Heb je goed aan gedaan om te stoppen!quote:ik vind van nietze zijn bobbelig en de ene is breder als de andere .
maar ja wat wil ik heb denk ik toch wel zo lang ik me kan herrinneren nagels gebeten .
als ik 15 jaar zeg zal ik er niet ver naast zitten denk ik
Ja leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is dit: http://www.kars.nl/nl/tips_ideeen.php?page=308&hoofdtitel=Tips&item_id_detail=000041
En ik maak allemaal dingen voor de kerst, zal morgen wel een plaatje schieten dan is het droog, okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |