abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 2 november 2009 @ 18:46:03 #26
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_74323387
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Zou knap zijn als dat wél zo zou zijn, want volgens mij is dat ICK.
Klopt helemaal
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_74327194
Netjes Bork Dat moet Blauwkapel zijn toch
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 2 november 2009 @ 20:45:46 #28
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_74328341
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes Bork Dat moet Blauwkapel zijn toch
en thx!
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_74329841
En een belg die geen zin meer had in het leven

Tussen Essen (Belgie) en Roosendaal rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
pi_74330623
Het is wel absoluut springers-hoogseizoen de laatste weken he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_74331167
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel absoluut springers-hoogseizoen de laatste weken he
Is altijd een piek in de herfst en een dip in het voorjaar .
  maandag 2 november 2009 @ 21:47:28 #32
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_74331241
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel absoluut springers-hoogseizoen de laatste weken he
Gewoon een uit de hand gelopen winterdepressie.

Springers zouden verplicht op lichttherapie moeten gaan.
pi_74331273
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef Brembo het volgende:

[..]

Is altijd een piek in de herfst en een dip in het voorjaar .
In het voorjaar worden juist de meeste zelfmoorden gepleegd..
  maandag 2 november 2009 @ 21:49:48 #34
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_74331351
Ik zag laatst die nieuwe NS HiSpeed op Utrecht CS, welke klapidioot heeft dat ding getekend? Afschuwelijk wat een lelijk ding .
  maandag 2 november 2009 @ 21:57:50 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_74331736
De V250 is een design van Pininfarina, onder andere bekend van Ferrari-modellen. Kennelijk was dit zo'n ontzettende kutklus die zo weinig betaalde dat er ook een lelijk ontwerp voor terugkwam. Genoeg mooie treinen op de markt (Velaro, Venturio, Zefiro, AGV, enz) maar wij moesten weer het lelijkste eendje van de hele vijver krijgen.

Ben benieuwd wat eerder gebeurt: de laatste V250 afgeleverd en volledig in dienst, of NS Hispeed failliet.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 november 2009 @ 22:01:07 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74331880
ik hoop het laatste
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74331908
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
Genoeg mooie treinen op de markt (Velaro, Venturio, Zefiro, AGV, enz) maar wij moesten weer het lelijkste eendje van de hele vijver krijgen.
Nou nou nou zo kan die wel weer hoor.
hula
pi_74332422
Vanochtend van Leeuwarden naar Hilversum Sportpark:
Trein 12522 (Leeuwarden-Rotterdam) mocht vandaag in de ankers te Meppel aansluiting, aangezien trein 9122 (Groningen-Zwolle) te Meppel +10 had. Nadat trein 9122 de weg naar Zwolle gevonden heeft, mocht trein 12522 station Meppel binnenkomen voor een spitsstop. Voor Zwolle mocht trein 12522 alweer in de ankers, het spoor was nog bezet zei de omroep. Nee, aangezien trein 12522 in Leeuwarden slechts uit 7 in plaats van 10 bakken bestond, werd er een treinstel voorop bijgeplaatst. Schijnbaar was dat nog niet gebeurd... Afijn, vertrek van trein 12522 uit Zwolle is planmatig 7:41, maar dat werd vandaag dus 7:53. Stoptrein 5624 (Zwolle-Utrecht) werd door ProRail vooruit gestuurd en zodoende kwam trein 12522 achter stoptrein 5624 te kakken en mocht trein 12522 pas in Nunspeet de stoptrein 5624 voorbij. Helaas was het nogal druk op de stations Putten en Nijkerk, zodat trein 12522 als veegtrein mocht dienen op beide stations. Trein 12522 kwam uiteindelijk met +16 aan in Amersfoort, aansluitingen naar Hilversum, Schiphol en Amsterdam waren uiteraard weg.

Als goedmakertje maar een lekker plaatje in een mooie omgeving:


Vanuit de wijnbergen langs de Rechter Rheinstrecke is DB Regio bezig aan zijn laatste jaren van dienst, de aanbesteding is gewonnen door VIAS GmbH, welke daar vanaf december 2010 met Stadler Flirts gaat rijden. Regionalbahn 15525 is op weg van Koblenz naar Wiesbaden Hauptbahnhof, hier ter hoogte van Braubach. Vrijdag 24 april 2009
  maandag 2 november 2009 @ 22:14:28 #39
136283 knars
Teethgrinder
pi_74332549
vanwege de week van de dialoog wordt er morgen in de ochtendspits met elkaar gesproken in de trein. Op Utrecht CS worden zelfs dialoogkaartjes uitgedeeld
pi_74332772
TVP
pi_74332808
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Nou nou nou zo kan die wel weer hoor.
Nou nee, het is gewoon waar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_74333628
Ik wil nog wel even kwijt dat ik bijna onpasselijk werd van al die 143s met N-wagen in de S-Bahnen in het Ruhrgebiet. Ik dacht toch dat ze daar vanaf wilden?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_74333778
S-Bahn Ruhrgebiet heeft geen n-Wagen (voormalige Silberlingen), maar x-Wagen met dus ook ander interieur.
pi_74333961
Auch proficiat ging mij meer om het al-of-niet Lokbespanntes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_74334096
Maar inderdaad, men wil er van af en dat gebeurt ook steeds meer. Het wordt vervangen door de bekende BR 423 en sinds kort ook de BR 422. Maar vergelijk het met mat64 in NL. Daar wil men ook van af, de spirinters en de SLT's moeten dat overnemen, maar dat duurt ook ff
pi_74334155
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

In het voorjaar worden juist de meeste zelfmoorden gepleegd..
Maar ook op het spoor Mijn ervaring is juist in het najaar het spoor niet fijn is om mee te reizen, winter, lente en zomer zijn uitstekend. Waarbij de zomer goed is met de ICRMm.
pi_74334260
Tja zelfmoorden... Ik zeg het nog maar eens, jaarlijks gemiddeld zo'n 60.000 treinkilometers, maar nog nooit zulks direct meegemaakt, gelukkig.
pi_74334313
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja zelfmoorden... Ik zeg het nog maar eens, jaarlijks gemiddeld zo'n 60.000 treinkilometers, maar nog nooit zulks direct meegemaakt, gelukkig.
Nee ik ook niet. Wel op allerli manieren indirect, maar nooit zelf
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 2 november 2009 @ 23:16:19 #49
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74335291
quote:
Tilburg-s-Hertogenbosch
Maandag 2 November 20:30Oorzaak Tussen s-Hertogenbosch en Tilburg rijden minder treinen door een defect aan het spoor.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting 03 november rond 2:00 uur verholpen.
Reisadvies
Het word steeds gekker bij de NS. Nu is het ineens een defect aan het spoor
Het komt toch echt door die ingestorte bouwput..
Het spoor is toch niet defect geraakt zoals ik begrepen heb?
pi_74335322
vanmiddag waren ze nog aan het kijken wat de gevolgen waren voor de bestaande infra, dus het zou zomaar kunnen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')