Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.
Helemaal weg bij "ustream"?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar volgens mij kun je er niet posten zonder te reggen.
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden isquote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Daar heb je een heel valide punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepastquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een heel valide punt.
Mij lukte het niet, maar ik ben digitaal gehandicapt.
Nou ja voor sommige fervente chatters zal dat ook wel zo voelenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden is
Drempels weg uit Studio Vlemmix!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepast
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dat dat is toegezegd. Dus dan is die chat ook weg.
Ja, en mij lijk je niet zo stevig hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan je gewoon met een niet bestaand mailadres opgeven.
Ik zit nu gezellig met BQ en Disana te communiceren over diëten.
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
Wie noemt mij daar zo?quote:
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.quote:
"dosje" ofzo, heet dat ding.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.
Zit wat in, maar ik heb haar twee keer op haar houding aangesproken en vond het achteraf gezien veel te makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffers
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.quote:
Rechts naast menu.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.Wand ze heeft een bord voor haar kop.
Das dan wel weer liev.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
Hoi moet ie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Disana het volgende:
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.
Maar er waren in het begin nogal wat mensen die bijna niets hoorden.
Harder,zachter en UIT zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je.
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Oke.
Is het een beetje jouw genre fluitertje?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Muziek heb ik nog niet kunnen horen, twee dagen geleden heel zacht,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef beequeen het volgende:
Is het een beetje jouw genre fluitertje?
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Ben jij krulebol.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstandquote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Neuhh ik speel alleen mee.....quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
Iek waas het niequote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
En ben jij Die bazige, hoe durven ze.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef mootie het volgende:
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstand
Ik kom er nog wel achter.quote:
Hehehe. De bazige is present, ik lees meequote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ben jij die bazige, hoe durven ze.
Ik ben er helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ben jij Die bazige, hoe durven ze.
Is Die bazige jouw U-usernaam , nou ik kom daar ook naar toe,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Disana het volgende:
Hehehe. De bazige is present, ik lees mee
Sukses tuinfluiter, moet lukken (uiteindelijk).quote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is Die bazige jouw U-usernaam nou ik kom daar ook naar toe,
eerst nog door het inloggen komen.
nee is niet marrije die zag ik gisteren nog hier op fox. en ze had de toetsen die het niet deden weer terugquote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.
Ja, is gelukt.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Sukses tuinfluiter, moet lukken (uiteindelijk).
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:48 schreef bamby het volgende:
nee is niet marrije die zag ik gisteren nog hier op fok. en ze had de toetsen die het niet deden weer terug
Vanavond wordt het vast drukker als de grote baas meechatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, is gelukt.
Af en toe best even leuk, niet te lang, echt een chatbox, doet me toch een beetje denken
aan de site van Huub toen hij nog geen verplicht inloggen had.
[..]
Oke , bedankt voor het melden.![]()
quote:6PK? 112 hep een devekte teotsenboard!!! hoe faak mot dat nau gesegt?
Mar ik ben myn wagtwoord kwytquote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vanavond wordt het vast drukker als de grote baas meechat
Die kun je resetten als je nog weet welk e-mail adres je hebt gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mar ik ben myn wagtwoord kwyt
Dat is zo nep als het maar kan zijn. Gewoon iemand die aandacht zoekt.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er net op gewezen dat iemand die vrij veel spelfouten maakt, dyslectisch is.
Vandaar een stukje tolerantie mijnerzijds tov dergelijke teksten:
[..]
Nahquote:Op woensdag 4 november 2009 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kun je resetten als je nog weet welk e-mail adres je hebt gebruikt.
Jahh, er zijn gelukkig nogveel mensen met begrip tov anderen met hun tekortkomingen...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er net op gewezen dat iemand die vrij veel spelfouten maakt, dyslectisch is.
Vandaar een stukje tolerantie mijnerzijds tov dergelijke teksten:
[..]
Sjahh, hoefeel verkkerde teotsen ken je in een regel anslaan? nie sofeel tensei je et met opset doed ...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog best lastig om zoveel spelfouten te maken.
Het gaat erom dat je het een beetje consequent moet doen anders trapt er niemand in.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, hoefeel verkkerde teotsen ken je in een regel anslaan? nie sofeel tensei je et met opset doed ...
Nou ja, mensen met een hazelip of ex-mondkankerpatienten, geandicapten, kleine kinderen en weet ik veel wat voor afwijkingen worden taalfouten moeiteloos geaccepteerd... maar een "devekte teotstenboard" owee....quote:Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het een beetje consequent moet doen anders trapt er niemand in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |