Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.Wand ze heeft een bord voor haar kop.
Das dan wel weer liev.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
Hoi moet ie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Disana het volgende:
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.
Maar er waren in het begin nogal wat mensen die bijna niets hoorden.
Harder,zachter en UIT zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je.
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Oke.
Is het een beetje jouw genre fluitertje?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Muziek heb ik nog niet kunnen horen, twee dagen geleden heel zacht,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef beequeen het volgende:
Is het een beetje jouw genre fluitertje?
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Ben jij krulebol.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstandquote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Neuhh ik speel alleen mee.....quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
Iek waas het niequote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
En ben jij Die bazige, hoe durven ze.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef mootie het volgende:
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |