Ik denk dat je het dan snel beu bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
Dat werd op de chat wel door ik meen studiovlemmix1 gezegd. Ziet er dus niet gunstig uit voor de kijkers die ook nog iets anders tussendoor willen doen.
Ik in elk geval wel, want ik heb streams vrijwel altijd slechts als achtergrond waar ik af en toe een blik op werp aan staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan snel beu bent.
Ik begrijp het ook niet. Ik maak screenshots, open mijn Outlook en ga zo maar door. Begrijp er echt niks van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Disana het volgende:
Wees blij. Maar voor naar ik zo inschat het merendeel van de users maakt dat niets uit want die zitten straks te switchen of als een dooie pier alleen naar de stream te loeren omdat meer niet mogelijk is.
Zeker weten, want dit kan natuurlijk niet zo. Heb er zelf ook last van idd, maar dacht ook dat het aan mijn beperkte werkgeheugen lag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik in elk geval wel, want ik heb streams vrijwel altijd slechts als achtergrond waar ik af en toe een blik op werp aan staan.
Overigens hoop ik dat Mera onze bevindingen doorgeeft.
OE en fora zijn textbased, dat heeft geen invloed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ik maak screenshots, open mijn Outlook en ga zo maar door. Begrijp er echt niks van.
Hoop toch dat ze het voor alle users gaan oplossen.
Als StudioVlemmix1 dat zegt zou ik daar maar van uit gaan dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef snetje het volgende:
gaat straks via kpn ed wordt er net doorgegeven in de chat...
Ik vind het juist fijn als je je er wel mee bemoeit want misschien is er dan nog iets te veranderen voor iedereen die hier last mee heeft en gaat krijgen. Anders zitten jullie straks met een enorme klachtenregen en dat lijkt me ook niet fijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker weten, want dit kan natuurlijk niet zo. Heb er zelf ook last van idd, maar dacht ook dat het aan mijn beperkte werkgeheugen lag.
Ik zit nu op mijn werk en straks moet ik nog even weg, maar vanavond ga ik in elk geval ff bellen om eea te vragen. Moet me er eigenlijk niet mee bemoeien ook, het is niet mijn gebied, maar ga de klachten iig wel melden en vragen hoe of wat, al is het maar uit nieuwsgierigheid ook.
Ik ben altijd bang dat ze denken dat ik me overal, ook de dingen waar ik geen verstand van heb zoals dit, mee wil bemoeien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn als je je er wel mee bemoeit want misschien is er dan nog iets te veranderen voor iedereen die hier last mee heeft en gaat krijgen. Anders zitten jullie straks met een enorme klachtenregen en dat lijkt me ook niet fijn.
Wie is StudioVlemmix1?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als StudioVlemmix1 dat zegt zou ik daar maar van uit gaan dan.![]()
Waarom nu dan niet? Als er geen waterschade was geweest hadden we de feestelijke opening en de eerste weken op Ustream moeten kijken en na een tijdje ergens anders? Vreemd hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef snetje het volgende:
gaat straks via kpn ed wordt er net doorgegeven in de chat...
Dat is de beheerder van de website & streams e.d.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie is StudioVlemmix1?
Of mag je dat niet schrijven?
Volgens Dottey (in de chat gisteren) was het ene Martin, maar dat zegt mij nog niets.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie is StudioVlemmix1?
Of mag je dat niet schrijven?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is de beheerder van de website & streams e.d.
Waarschijnlijk wel idd. Er waren eerst andere plannen met gratis streams, zoals via p2p, maar dat bleek niet geschikt wegens te weinig capaciteit (heb ik gehoord), en de kpn stream is HEEL erg duur dus ik denk dat ze de boel sowieso op Ustream gingen parkeren, terwijl er naar een beter betaalbare oplossing wordt gezocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom nu dan niet? Als er geen waterschade was geweest hadden we de feestelijke opening en de eerste weken op Ustream moeten kijken en na een tijdje ergens anders? Vreemd hoor.
Ja mera is makkelijker met de chat er naast.Met die stream met daar onder de chat scroll je je rotquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op johanvlemmix.tv staat dat zo vast, maar op de site van Ustream staat de chat ernaast.
Vindt iedereen het makkelijker dat de chat ernáást staat? Want dat is wel te regelen denk ik.
Even dit verhaaltje recht zetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel idd. Er waren eerst andere plannen met gratis streams, zoals via p2p, maar dat bleek niet geschikt wegens te weinig capaciteit (heb ik gehoord).
Dat is relatief, het mag gewoon niet teveel kosten anders moeten ze het gaan terugverdienen, tenzij Johan houd van geld dumpen in een bodemloze put.quote:en de kpn stream is HEEL erg duur
Hopelijk is het nu wel duidelijk.quote:dus ik denk dat ze de boel sowieso op Ustream gingen parkeren, terwijl er naar een beter betaalbare oplossing wordt gezocht.
Maar dat is slechts een vermoeden, ik heb me er niet mee bezig gehouden dus weet het niet precies.
Zit nog op m'n werk met XP en Firefox, niks geen lastquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:07 schreef versabommie het volgende:
Sinds die aanpassing ( chat naast ipv onder) is het kut! Voorop gesteld: onder windows 7 en ie8 stond de chat al naast het scherm. Vanmorgen moest ik f5 doen en sindsdien is het diepe kut!Ik krijg nu de ene na de andere foutmelding en gaan streams!
Nouja ze hadden ook gewoon overal vanaf kunnen blijvenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit nog op m'n werk met XP en Firefox, niks geen last
Ik heb op de link 'forgot password' geklikt. Dan krijg je een mailtje op dat e-mail adres, met een link waarmee je je password reset.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, mijn e-mail is al in gebruik bij ustream.. wat nou ook al weer @mazaru![]()
Graziequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb op de link 'forgot password' geklikt. Dan krijg je een mailtje op dat e-mail adres, met een link waarmee je je password reset.
Waarschijnlijk ben jij net als veel anderen hier twee jaar geleden bij dotcomboy naar de streams van BB UK wezen kijken en heb je je dus al geregistreerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, mijn e-mail is al in gebruik bij ustream.. wat nou ook al weer @mazaru![]()
Niets behalve dat je niet mee kunt chatten. En dat is geen gemis naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Mis ik iets nu ik daar niet geregistreerd ben?
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets behalve dat je niet mee kunt chatten. En dat is geen gemis naar mijn mening.
Jouw favoriet heeft vandaag al weer een hele tijd op een krukje gezeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.
Het heeft ook al echt de functie van stamkroeg voor sommigen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.
Soms is het een bijna een besloten kroeg voor Nowlivers. Momenteel zie ik alleen Stefan en een onbekende.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft ook al echt de functie van stamkroeg voor sommigen?
Ik ga toch eens even een kijkje nemen.
Ik vind, je moet de confrontatie niet opzoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw favoriet heeft vandaag al weer een hele tijd op een krukje gezeten.
Alsof gehandicapte hongernegertjes rolstoelen hebben. Die zijn al lang opgegeten door de familie. Of door sprinkhanen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind, je moet de confrontatie niet opzoeken
Bovendien is die persoon zieken vergelijkbaar met een klein gehandicapt hongernegertje uit zijn rolstoel duwen.
Oh God, dus dan zie je door de spelfouten de chat niet meer?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Disana het volgende:
Soms is het een bijna een besloten kroeg voor Nowlivers. Momenteel zie ik alleen Stefan en een onbekende.
Misschien word je juist heel vrolijk door de muziek van Johan. Al Sicco gaat helemaal uit z'n dak aan de barquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ben ik in een te vervelende stemming om me ook daar tegenaan te gaan bemoeien.
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijktquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, dus dan zie je door de spelfouten de chat niet meer?
Vandaag ben ik in een te vervelende stemming om me ook daar tegenaan te gaan bemoeien.
Maruzo, zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Of het is de drank, daarover gaat het ook nogal veel.
Dat was hem, ik kon er niet meer op komenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"
Ik ben erg benieuwd wat dat stuk piepschuim van jouw nick zou maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan-Nick? Nieuwe generatie palingsound?
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus je kan nu onder een "ustream****" meeposten als je geen zin hebt om je te reggen?
Dat betekend de ondergang voor dat prachtige stukje internet.
Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hebben ze daarmee die chat om zeep geholpen. Als iedereen at random kan gaan zitten schreeuwen zie je daar straks door de bomen het bos niet meer en komt het vol te zitten met idioten die typen om het typen.
Helemaal weg bij "ustream"?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar volgens mij kun je er niet posten zonder te reggen.
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden isquote:Op woensdag 4 november 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het was al niet veel. Gelukkig gaan de streams straks naar een betere plek.
Daar heb je een heel valide punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat die mensen vrijwillig "ustream3244" reggen.
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepastquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een heel valide punt.
Mij lukte het niet, maar ik ben digitaal gehandicapt.
Nou ja voor sommige fervente chatters zal dat ook wel zo voelenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden is
Drempels weg uit Studio Vlemmix!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepast
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dat dat is toegezegd. Dus dan is die chat ook weg.
Ja, en mij lijk je niet zo stevig hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan je gewoon met een niet bestaand mailadres opgeven.
Ik zit nu gezellig met BQ en Disana te communiceren over diëten.
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
Wie noemt mij daar zo?quote:
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.quote:
"dosje" ofzo, heet dat ding.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.
Zit wat in, maar ik heb haar twee keer op haar houding aangesproken en vond het achteraf gezien veel te makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffers
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.quote:
Rechts naast menu.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.Wand ze heeft een bord voor haar kop.
Das dan wel weer liev.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
Hoi moet ie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zei ook hoi Diana en Beegeen! Zo paste ik er een beetje tussen
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Disana het volgende:
Direct onder de stream staat rechts het woord MENU, en weer rechts daarvan zie je een speakertje.
Maar er waren in het begin nogal wat mensen die bijna niets hoorden.
Harder,zachter en UIT zettenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je.
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Oke.
Is het een beetje jouw genre fluitertje?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus om het geluid te kunnen horen moet je dat altijd instellen of aanklikken.
Muziek heb ik nog niet kunnen horen, twee dagen geleden heel zacht,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef beequeen het volgende:
Is het een beetje jouw genre fluitertje?
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog even mee te lezen op die chat. Dit gelof je tog nit.
krulebol gaat in de bukker een brotje eten en wei mogten het zien
Ben jij krulebol.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstandquote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat Marrije want haar toetsen doen het niet allemaal.
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh ik sag et...lagge vint je nie?
Neuhh ik speel alleen mee.....quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
Iek waas het niequote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke nerds van fok zitten daar de boel te stangen?
En ben jij Die bazige, hoe durven ze.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef mootie het volgende:
Hey hey hey, Marrije heeft geen N, niet een mentale achterstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |