Waarschijnlijk ben jij net als veel anderen hier twee jaar geleden bij dotcomboy naar de streams van BB UK wezen kijken en heb je je dus al geregistreerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, mijn e-mail is al in gebruik bij ustream.. wat nou ook al weer @mazaru![]()
Niets behalve dat je niet mee kunt chatten. En dat is geen gemis naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Mis ik iets nu ik daar niet geregistreerd ben?
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets behalve dat je niet mee kunt chatten. En dat is geen gemis naar mijn mening.
Jouw favoriet heeft vandaag al weer een hele tijd op een krukje gezeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.
Het heeft ook al echt de functie van stamkroeg voor sommigen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je zin hebt om een random persoon te irriteren is het vrij handig.
Soms is het een bijna een besloten kroeg voor Nowlivers. Momenteel zie ik alleen Stefan en een onbekende.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft ook al echt de functie van stamkroeg voor sommigen?
Ik ga toch eens even een kijkje nemen.
Ik vind, je moet de confrontatie niet opzoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw favoriet heeft vandaag al weer een hele tijd op een krukje gezeten.
Alsof gehandicapte hongernegertjes rolstoelen hebben. Die zijn al lang opgegeten door de familie. Of door sprinkhanen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind, je moet de confrontatie niet opzoeken
Bovendien is die persoon zieken vergelijkbaar met een klein gehandicapt hongernegertje uit zijn rolstoel duwen.
Oh God, dus dan zie je door de spelfouten de chat niet meer?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Disana het volgende:
Soms is het een bijna een besloten kroeg voor Nowlivers. Momenteel zie ik alleen Stefan en een onbekende.
Misschien word je juist heel vrolijk door de muziek van Johan. Al Sicco gaat helemaal uit z'n dak aan de barquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ben ik in een te vervelende stemming om me ook daar tegenaan te gaan bemoeien.
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijktquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, dus dan zie je door de spelfouten de chat niet meer?
Vandaag ben ik in een te vervelende stemming om me ook daar tegenaan te gaan bemoeien.
Maruzo, zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit een heel dominante dame tussen die onze namen zo consequent verkeerd spelt dat het opzet lijkt
Of het is de drank, daarover gaat het ook nogal veel.
Dat was hem, ik kon er niet meer op komenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel wij dan als duo wel beter klinken: "Diana en Jan-Nick"
Ik ben erg benieuwd wat dat stuk piepschuim van jouw nick zou maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan-Nick? Nieuwe generatie palingsound?
Blijkbaar wel, de eerste dagen kon het niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus je kan nu onder een "ustream****" meeposten als je geen zin hebt om je te reggen?
Dat betekend de ondergang voor dat prachtige stukje internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |