Ik denk niet dat mr Karadzic dat e-mail nog nodig heeft...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de rechtszaak tegen Karadzic nog meer vertraging oploopt, ik heb namelijk zijn e-mail-adres opgegeven om te registreren.
Die tegen het plafond waren ook nat geworden?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Niet echt alleen alsido druk in de weer met kabeltjes
Wil je dat ik weg ga ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef SeSeSeS het volgende:
Ahh....dus hier zitten al die Vlemmix-die-hards?
Hahaha..nou éggnie.. maar ik ben vereerd met de reactie!quote:
Alert bevestigdquote:Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hahaha..nou éggnie.. maar ik ben vereerd met de reactie!
Geloof voor exstra camera,s maar pin me er niet op vast.Anders was het wel wat meer als 40 cm waterquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die tegen het plafond waren ook nat geworden?
Wie weet, ze kunnen die 40 centimeter ook van boven naar beneden hebben gemeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef bamby het volgende:
[..]
Geloof voor exstra camera,s maar pin me er niet op vast.Anders was het wel wat meer als 40 cm water
Gewoon wat geklets over ditjes en datjesquote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoelde trouwens, is er wat leuks op de chat
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie weet, ze kunnen die 40 centimeter ook van boven naar beneden hebben gemeten.![]()
Welke ken je?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef mazaru het volgende:
Welke linkjes zijn er nou allemaal voor studio Vlemmix?
Eventueel nog wat linkjes in deze openingspost.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |