quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe noem je die 5th en 4th in muzikale termen eigenlijk?
of terwijl waar 3 frets tussen zitten is een terts?quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
as-b is een secunde
gis-b is een terts.
van een letter naar de vierde letter heet een kwart.
van een letter naar de vijfde letter heet een kwint.
van een letter naar de zesde letter heet een sext.
van een letter naar de zevende letter heet een septime.
van een letter naar de achtste letter heet een oktaaf.
zo verder none, decime, undecime, duodecime.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
of terwijl waar 3 frets tussen zitten is een terts?
en waar 2 frets tussen zitten is een secunde? etc.?
niet dat ik er goed in ben maa rik had ook zoiets vanquote:Op maandag 2 november 2009 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een kwintencirkel, biatch.
Nou, ik vind deze ook een beetje moeilijke lezen. Maar in een kwintencirkel kun je relaties van tonen t.o.v. elkaar spieken (intervallen). De ene ring is mineur, de andere ring is majeur. Wat de rest is zie ik ff nietquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
niet dat ik er goed in ben maa rik had ook zoiets van![]()
Zit daar maar niet over inquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, die van Dean is beter en (kuch) goedkoper. Volgens mij is eibert er veel te blij mee en ik hoop dat dat nog even aanhoudt!
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef TeleluvR het volgende:
En vergeet de kopvorm niet. De jouwe is correct, deze heeft absoluut geen Gibson-kop!
Zo mooi:
[ afbeelding ]
Ik denk het ook. OpenOffice.org Writer is echt geweldig met Navigator. Je kunt zó makkelijk door de opmaak van je document heen surfenquote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef TeleluvR het volgende:
Heeft vast iets te maken met styles...
Hehe, was het ritje wel waard als ik het zo hoor... fijn hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Hangt zo mooi aan de muur naast de V, kan er uren naar kijken
Eigenlijk wil ik ook nog een '56 Goldtop met P90'squote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hehe, was het ritje wel waard als ik het zo hoor... fijn hoor!
Nu nog de Gibson eruit en dan ga ik aan de 62RI strat...![]()
In grunn gelijk mijn oude Epi opgehaald, blijft ook een fijn ding!
[ afbeelding ]
Precies... ooitquote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ook... maar dan wel een echte Gibson... tot die tijd verdoe ik mijn tijd met
[ afbeelding ]
Welk merk is dat?quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ook... maar dan wel een echte Gibson... tot die tijd verdoe ik mijn tijd met
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat OpenOffice nooit goed kon zijn, omdat het gratis is..quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk het ook. OpenOffice.org Writer is echt geweldig met Navigator. Je kunt zó makkelijk door de opmaak van je document heen surfen.
Ik vind het geweldig. Ik gebruikte het alleen eerst onder Linux, maar nu ook onder Windows. Ben er zelfs een cursus in aan het ontwikkelen voor den baaschquote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat OpenOffice nooit goed kon zijn, omdat het gratis is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |