Op teletekst staat dat het toch doorgaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Daarvan werd vorige week nog gezegd dat hij niet te restaureren viel overigens, zou mooi zijn als het nu toch blijkt te lukken.
Ja, ik las het inmiddels ook in de link van RB, mooi nieuwsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef steekbal het volgende:
[..]
Op teletekst staat dat het toch doorgaat
Heb je alsnog een puntquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
uitgifte van aandelen
die kale bedoel ik inderdaad MJ +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nieuwe vraag:
Noem de 4 instrumentale nummers die Metallica op een album heeft staan. De bass solo op Kill 'em All telt niet mee.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Stand AKQ #1782quote:
tomtomaat +1quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef tomtomaat het volgende:
sesamstraat?
dat is het antwoord wat ik voor ogen had.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
voor de volledigheid: union cycliste internationale
PhysicsRules +1quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
New York, LA en Chicago
niet of zoietsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Moskou, Sint-Petersburg en Novobisirik of zoiets
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Novobisirik
+1 tomtomaatquote:
quote:
quote:Griekse yoghurt, knoflook, komkommer, olijfolie en kruiden, zoals dille en een beetje peterselie
DeeBee +1quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Tzatziki.
Ik nochtans wel hoorquote:
Toch te moeilijk ook denk...maar iets anders dan, wel gerelateerd, want hoopte dat iemand hem dus gelezen had en het antwoord zou weten:quote:
Dat is inderdaad goed. Boven op het Washington monument (idd een obelisk) staan de woorden 'Laus Deo' en 'The lost symbol' speelt zich dus in Washington D.C. af.quote:
Maar natuurlijk! DeeBee +1quote:
Ik vrees ervoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |