abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2002 @ 00:23:23 #201
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3997954
quote:
Op zondag 28 april 2002 22:51 schreef Re het volgende:

[..]

inderdaad

Nope.
Maar ook geen tweede Arabie...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 29 april 2002 @ 00:35:51 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3998094
quote:
Op maandag 29 april 2002 00:23 schreef X-Ray het volgende:

Nope.

Waar ligt dat land
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3998192
quote:
Op maandag 29 april 2002 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar ligt dat land

X-Ray is in het bezit van een wel erg gedateerde atlas vemoed ik.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_3998674
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 18:37 schreef FROSTBITE het volgende:
Over het in eigen kring trouwen; nog een reden om te pleiten voor een Monoculturele samenleving. Anders krijg je van die enclaves (ghetto's) waarin inteelt hoogtij viert. Net als vroeger in die kleine christelijke dorpjes
quote:
Op zondag 28 april 2002 15:26 schreef FROSTBITE het volgende:Het trouwen binnen de familie zou dan een sneeuwbaleffect hebben. Overigens zijn er nog tal van andere genetische ziekten die onevenredig veel voorkomen onder allochtonen.

Maar ook hier verbied het 'multiculturele gedachtengoed' iedere discussie over. Ondertussen wordt wel iedereen geacht zijn belastingbijdrage aan de overbelaste zorg te geven (waarvan allochtonen 3 maal zoveel gebruik maken).

Hmmmmm, als ik even met jouw gedachtengang meega.., al die mensen van 'gemengd bloed', hoe zit het daar dan mee? 'Zorgen voor vers bloed' in je familie', zou je namelijk het tegenovergestelde van inteelt kunnen noemen. Genetisch gezien zijn de kindreren van deze mensen een stuk minder erfelijk belast dan de traditionele Oer-Nederlander, nogmaals ik neem jouw eigen ideeen dus gewoon even over, ik ga alleen even de andere kant op, if you don't mind.

Anyway, ook absoluut gezien zijn deze mensen in het algemeen vaak een stuk gezonder -dit is wetenschappelijk bewezen- en daardoor hoeven ze dus ook minder vaak een beroep te doen op die 'zorg' van jou. Nu dan, dit alles in aanmerking genomen, vind jij het dan eigenlijk terecht dat 'wij' net zoveel belasting moeten betalen als 'jullie'? En in vergelijking met de Marokkanen en Turken waarvan maar slechts een deel dus binnen de familie trouwt, vormen 'jullie' een risico groep die vele malen groter is.

Ik schat dat de groep mensen waar ik het over heb uit ongeveer zo'n een -a anderhalf miljoen mensen bestaat Ik heb het dus over de eerste en tweede generatie kinderen die uit dergelijke 'gemengde huwelijken (of verhoudingen) geboren zijn, daarna neemt het positieve effect weer af en zijn de nakomelingen genetisch weer net zo 'zwak' als de 'ordinaire boeren Hollander'.

Bovendien is er nog iets, jij hebt het dus over de last die dit alles legt op de 'zorg', maar aan de andere kant, veel allochtonen zorgen zelf voor hun ouders wanneer deze daar niet meer toe in staat zijn, deze worden niet -zoals jullie doen- in een bejaardenhuis gedumpt, en aangezien er ongeveer 14 a 15 keer zoveel autochtone Nederlanders zijn... Reken maar uit zou ik zeggen.

Kijk, jij wil het zonodig puur zakelijk benaderen, sans éthique, en als we de moraal dan ook even achterwege laten, dus dat we ook niet gaan zeuren over "wie hier eerst was" en "hoeveel generaties al", dan moet je het toch met me eens zijn dat vanuit mijn standpunt bekeken -als kind uit zo'n gemengd huwelijk'- ik het -al mag ik dat natuurlijk niet zeggen- belachelijk vind dat ik straks (samen met nog een aantal mensen) krom kan gaan liggen voor een stel inferieure lieden, die op de koop toe het fatsoen niet eens hebben om zelf de verantwoordelijheid voor hun ouders op zich te nemen.

Dus ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ik zo'n 50% lastenverlichting kreeg, alleen al vanwege het feit dat mijn genen dus verreweg -en ik mag het natuurlijk alweer niet zeggen- superieur zijn aan die van de oer-Nederlander. Zou mij prima uitkomen. En eigenlijk vind ik dat mijn ouders ook wel 25% minder belasting mogen gaan betalen, het is immers aan hen -en al die honderduizend andere ouders van 'gemengd bloedigen'- te danken dat minstens 10% van de bevolking over een boven gemiddelde gezondheid beschikt...

[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 29-04-2002 01:33]

maandag 29 april 2002 @ 03:06:24 #205
272 R@b
No-nonsens
pi_3999429
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:54 schreef Re het volgende:

[..]

hou eens op man met je westerse normen en waarden,

Waarom? De Westerse normen en waarden zijn mij heilig.
Dat jij een fan bent van fundamentalistische islam gewoonten is jouw zaak.
quote:
Amerika en Canada zitten vol met inteelt gemeenschappen
Kun je mij die percentages in procenten uitdrukken? Het zijn promillages namelijk, lelijke schreeuwerd!.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 29 april 2002 @ 03:10:09 #206
272 R@b
No-nonsens
pi_3999453
quote:
Op zondag 28 april 2002 17:22 schreef Re het volgende:

[..]

En migranten gaan natuuurlijk massaal niet naar school?

Jawel hoor.

Alleen worden een hoop van die migranten kennelijk min of meer gedwongen tot huwelijken met familieleden.

Maar dat is natuurlijk niet politiek-correct om dat aan de kaak te stellen!!.

maandag 29 april 2002 @ 03:22:37 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_3999517
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:54 schreef Re het volgende:

[..]

hou eens op man met je westerse normen en waarden, Amerika en Canada zitten vol met inteelt gemeenschappen

Dus????

Conclusie is dus, het is niet goed om met familieleden te neuken.

pi_3999815
quote:
Op maandag 29 april 2002 03:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus????

Conclusie is dus, het is niet goed om met familieleden te neuken.

Ik neem aan dat neuken geen probleem is, want wij Nederlandse jongeren weten allemaal dat het pas fout gaat wanneer je kinderen wil.
pi_3999826
quote:

[..]

Nope.

quote:
Op maandag 29 april 2002 05:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik neem aan dat neuken geen probleem is, want wij Nederlandse jongeren weten allemaal dat het pas fout gaat wanneer je kinderen wil.

Jammer genoeg heeft een deel van deze jongeren nooit Aardrijkskunde gehad.
Waarschijnlijk spijbelen en ondertussen bushokjes stukgooien ofzo
pi_3999848
quote:
Op maandag 29 april 2002 01:26 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Wil jij de discussie echt in de richting van 'superieure genen' drijven?

Mijn stelling: "Dan betalen ze zelf de gevolgen maar" is een reactie op de onwil die er blijkbaar bij sommigen is om kritisch naar 'het eigen' gedrag te kijken.

Waar de discussie om ging was:

A. Relatief veel Turken en Marokkanen binnen de familie trouwen.

B. Het is bekend dat dit meer kans op genetisch bepaalde aandoeningen geeft, zoals overdraagbare ziekten, doodgeboren kinderen en wiegendood.

C. De vraag waarom het in die culturen moreel niet afgekeurd wordt terwijl dit in de meeste andere culturen wel zo is.

Eerlijk gezegd vind ik alleen die laatste vraag nog interessant, de rest zijn gegevens.

Dus als jullie verder willen kibbelen over dat punt A. niet waar zou zijn en punt B. geen problemen oplevert, prima, maar dat station ben ik allang voorbij.

En dat daar bovenop de hele discussie ook nog eens in de richting van 'superieure genen' wordt geduwd, roept bij mij nogal wat vraagtekens op...

Thunder announces that the storm is coming
  † In Memoriam † maandag 29 april 2002 @ 07:30:42 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_3999855
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:13 schreef R@b het volgende:

[..]

Behalve dan dat er meer gehandicapten kinderen worden geboren waardoor de kosten voor de gezondheidszorg stijgen.

En: [b]Veel Turkse en Marokkaanse echtgenoten raken in psychische problemen als ze geconfronteerd worden met de zorg voor een (verstandelijk) gehandicapt kind.[b/] Dikwijls komen ze daardoor ook in grote geldzorgen. --> geeft ook weer problemen.

Grappig dat je dat schrijft, ik had het er laatst (na een paar bezoekjes aan bepaalde instellingen voor geestelijk gehandicapten) met een vriendin over dat het mij juist opviel dat er totaal geen sprake is van een "gemengde"instelling qua kleurtjes.Wat "onze allochtonen"met hun geestelijk en/of lichamelijke kinderen doen weet ik niet maar ze zijn in ieder geval zorgzamer dan de oorspronkelijke Nederlanders. De instellingen waar ik ben geweest zitten bomvol met kinderen die overduidelijk van Nederlandse afkomst zijn en de kids worden daar al zeer jong gedumpt . Zou die trend zich strax dan doorzetten naar de groep mensen waar we het nu over hebben?
  † In Memoriam † maandag 29 april 2002 @ 07:48:40 #212
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_3999874
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:38 schreef Jimmy het volgende:

[..]

In Nederland heerst al jaren het denkbeeld dat je 'gewoon' niet trouwt met je neef of nicht mede omdat je dan kans hebt op zieke of gehandicapte kinderen.
Ja dus, Nederlandse jongeren weten dat....

Behalve op de Veluwe.
misschien ligt er een missie voor je om zondags in een centrum van Elspeet of Uddel te gaan staan wachten met een megafoon om ook daar ter plaatse even je mening te verkondigen.
  maandag 29 april 2002 @ 08:54:43 #213
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3999965
quote:
Op maandag 29 april 2002 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar ligt dat land

Welk land is Amerika? Waar ligt dat land? .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4000192
quote:
Op maandag 29 april 2002 03:06 schreef R@b het volgende:
Westerse normen en waarden zijn mij heilig.
Die bestaan niet eens.

De normen en waarden van mensen verschillen al per stad. Per land is het al helemaal verschillend.

maandag 29 april 2002 @ 10:22:57 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_4000281
quote:
Op maandag 29 april 2002 03:06 schreef R@b het volgende:

[..]

Waarom? De Westerse normen en waarden zijn mij heilig.
Dat jij een fan bent van fundamentalistische islam gewoonten is jouw zaak.
[..]

Kun je mij die percentages in procenten uitdrukken? Het zijn promillages namelijk, lelijke schreeuwerd!.

tut tut tut, mijn westerse waarden zijn gelukkig iets anders dan due van jou en speel maar lekker op de man hoor, jij mag dat blijkbaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_4000584
quote:

[..]

Nope.

Of een tweede Israël...
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_4000626
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:22 schreef Re het volgende:

[..]

tut tut tut, mijn westerse waarden zijn gelukkig iets anders dan due van jou en speel maar lekker op de man hoor, jij mag dat blijkbaar

Nee, ook R@b mag dat niet. Het dringende verzoek dan ook aan alle participanten om weer inhoudelijk te reageren en persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 29 april 2002 @ 11:41:43 #218
272 R@b
No-nonsens
pi_4001007
quote:
Op maandag 29 april 2002 07:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Grappig dat je dat schrijft, ik had het er laatst (na een paar bezoekjes aan bepaalde instellingen voor geestelijk gehandicapten) met een vriendin over dat het mij juist opviel dat er totaal geen sprake is van een "gemengde"instelling qua kleurtjes.Wat "onze allochtonen"met hun geestelijk en/of lichamelijke kinderen doen weet ik niet maar ze zijn in ieder geval zorgzamer dan de oorspronkelijke Nederlanders.

Grappig ja. HA HA.

Daar is allang onderzoek naar gedaan. Allochtonen (moslims) houden geestelijk gehandicapten thuis (vertrouwen ze niet toe aan de goede zorg in instellingen) omdat ze daar niet islam genoeg onderwezen worden.

Op één punt moet ik je wel gelijk geven: In de Koran staat expliciet dat gehandicapten dezelfde rechten hebben als niet-gehandicapten.

maandag 29 april 2002 @ 11:52:18 #219
15288 _Beertje_
Heb JIJ je land al verraden ?
pi_4001119
quote:
Genetisch gezien zijn de kindreren van deze mensen een stuk minder erfelijk belast dan de traditionele Oer-Nederlander
Nuoro : Hoe kom je hierbij ?
If I swallow anything evil, put your finger down my throat
pi_4001166
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:41 schreef R@b het volgende:
Daar is allang onderzoek naar gedaan. Allochtonen (moslims) houden geestelijk gehandicapten thuis (vertrouwen ze niet toe aan de goede zorg in instellingen) omdat ze daar niet islam genoeg onderwezen worden.
Wat een crap.
  maandag 29 april 2002 @ 11:58:03 #221
2391 Jimmy
Door het bot
pi_4001196
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:52 schreef _Beertje_ het volgende:

[..]

Nuoro : Hoe kom je hierbij ?

Hij trekt de stelling enigszins door. Als je door met familie te trouwen meer kans hebt op genetische defecten, krijg je door trouwen met mensen waar je genetisch een stuk minder verwant aan bent (mensen uit andere landen dus) kinderen die er minder kans op zouden hebben.

Geen idee of dat waar is.

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 29 april 2002 @ 12:05:41 #222
272 R@b
No-nonsens
pi_4001293
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat een crap.

Wat is er ULX. Was het onderzoek niet politiek-correct genoeg.?

Of heb jij een beter onderzoek thuis liggen?

Er is onderzoek gedaan waarom islamieten in Nederland hun kroost niet toevertrouwen aan instellingen; Het feit dat ze daar te weinig islam-georiënteerd zijn is de voornaamste reden dat ze gehandicapten thuis zelf verzorgen. Dat kan positief zijn, maar het weerhoudt de gehandicapten ook de mogelijkheid om zich ten volle te kunnen ontplooien.

Overigens is de islamitische wereld zelf helemaal niet zo humaan tegenover gehandicapten.

In de christelijke landen wemelt het van ziekenhuizen, weeshuizen, krankzinnigengestichten, instituten en scholen voor gehandicapten, enz. welke allemaal uit naastenliefde door religieuze congregaties en andere christelijke zorginstellingen zijn gesticht, en langdurig door religieuzen werden gedreven.

Het is opvallend, dat dergelijke zorginstellingen in islamitische landen veel minder voorkomen, en als zij er al zijn, worden zij vaak door christenen opgezet. Zorg voor de misdeelde, totaal onbekende, naaste, op grond van de (verplichte) universele naastenliefde, is géén voornaam doel van de islam lijkt het. Daar kent men slechts de plicht tot hulp aan de familie en de stam of clan. Met name mentaal gehandicapten worden in die landen gewoonlijk met afschuw, en niet met liefde, behandeld.

maandag 29 april 2002 @ 12:12:43 #223
272 R@b
No-nonsens
pi_4001373
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat een crap.

QUOTE:

Op dit moment verblijven er in Nederland relatief gezien veel Islamitische
verstandelijke gehandicapten in verschillende vormen van speciaal
onderwijs en internaten. Bij het bereiken van de volwassen leeftijd verdwijnen
ze uit het zorg-circuit en worden weer naar huis gehaald, waardoor ze in
een isolement kunnen raken. De reden om iemand terug halen naar huis
ligt in het feit dat er zowel een angst leeft dat het kind vervreemd van de
eigen cultuur en 'verwesterdt, als het feit dat er binnen de zwakzinnige zorg
te weinig rekening wordt gehouden met de islamitische cultuur.

pi_4001459
Verwijderd. zie: !!! Nieuw modereer-beleid in AN&M !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 29-04-2002 12:27]

Dus ...
pi_4001637
quote:
Op maandag 29 april 2002 12:12 schreef R@b het volgende:

[..]

QUOTE:

Op dit moment verblijven er in Nederland relatief gezien veel Islamitische
verstandelijke gehandicapten in verschillende vormen van speciaal
onderwijs en internaten. Bij het bereiken van de volwassen leeftijd verdwijnen
ze uit het zorg-circuit en worden weer naar huis gehaald, waardoor ze in
een isolement kunnen raken. De reden om iemand terug halen naar huis
ligt in het feit dat er zowel een angst leeft dat het kind vervreemd van de
eigen cultuur en 'verwesterdt, als het feit dat er binnen de zwakzinnige zorg
te weinig rekening wordt gehouden met de islamitische cultuur.

En ik maar lezen in de volkskrant van gisteren dat zo een 80% van dit soort speciale instellingen gevuld is met allochtonen (met betrekking tot dit erfelijkheid topic)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')