hihi mij ook *brrr*quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef xpompompomx het volgende:![]()
Doe mij maar poezen!spinnen hebben 4 poten en 6 ogen teveel. bovendien miauwen ze niet.
spinnen zijn absoluut niet aaibaar, zijn geen dieren die enig denkvermogen hebben en gewoon puur uit instinkt alles doen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hihi mij ook *brrr*
maareh...kan je ze nog aaien ofzo? of kunnen ze alleen bekeken worden vanuit het glazen bakje
en hebben ze nog n naam? Jantje, Klaasje Pietje?quote:Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef dimage het volgende:
[..]
spinnen zijn absoluut niet aaibaar, zijn geen dieren die enig denkvermogen hebben en gewoon puur uit instinkt alles doen.
Ik zelf ben van menig dat je een spin nooit moet oppakken, bij mij leven ze zo natuurgetrouw mogelijk. de oudste spin van mij die ik had is 38 jaar jong geworden, helaas is die vorig jaar door ouderdom overleden.
Ja want wat is nou schattiger dan je huisdiertje in aanvalshouding?quote:Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef ursel het volgende:
Whehe.. spinnetjes..
Zal eens aan vrouwlief vragen of ze de foto van onze spin in aanvalshouding nog ergens online heeft staan..
een paar hebben namen jaquote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en hebben ze nog n naam? Jantje, Klaasje Pietje?
nee alleen hoe ze ongedierte moeten oppeuzelenquote:Op maandag 2 november 2009 11:14 schreef Stali het volgende:
Kun je ze ook leren aporteren? Of de krant uit de brievenbus halen?
Eten ze elkaar op?quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef dimage het volgende:
[..]
nee alleen hoe ze ongedierte moeten oppeuzelen
Laat je ze ook wel los in huis lopen? (Serieuze vraag dit keer.)quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef dimage het volgende:
[..]
nee alleen hoe ze ongedierte moeten oppeuzelen
Bij deze exemplaren kun je er beter 'n CD naastleggen, luciferdoosje valt een beetje in het nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
Heb je geen foto's waar je duidelijk op kan zien hoe groot ze zijn (bijvoorbeeld in verhouding tot een luciferdoosje).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |