Momenteel kan ik bij de Luxemburgse club alleen amateurs aannemen en in Andorra ben ik semi-professioneel, maar natuurlijk een budget die waarschijnlijk kleiner is dan dat van de gemiddelde Nederlandse hoofdklasser..quote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef Reddiablo het volgende:
kan je met die Lux en And teams wel professional spelen dan?
ben ooit een game begonnen met een IJslandse club, maar al die homo's wilden alleen maar een amateur/semi pro contract - tsja, dan word je nooit de beste van europa
Ja, ik denk dat ik de tactiek sowieso eens ga aanpassen. Wat minder aanvallend zou wellicht een goed begin zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja en nee. Wat je ziet in de 3D versie is niet wat er daadwerkelijk gebeurt; op het sigames forum melden ze dit ook al. De fouten die gemaakt worden door de verdedigers zijn geen persoonlijke fouten, maar komen voort uit een verkeerde tactiek.
Zie: http://community.sigames.com/showthread.php?t=161229
Bij mij zijn de onderste twee posities wel rood, dus ik neem aan dat de degradatie er gewoon in zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Degraderen er al clubs uit de eerste divisie? En zo ja: Welke teams hebben jullie ervoor terug gekregen??
Bij mij degradeerden FC Omniworld en FC Dordrecht. Baronie en IJsselmeervogels promoveerden.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Degraderen er al clubs uit de eerste divisie? En zo ja: Welke teams hebben jullie ervoor terug gekregen??
Dat klopt dus niet helemaal dan in het spel, als er ook 2 clubs promoveren. Dit seizoen degraderen er alleen 2 teams, zodat de eerste divisie vanaf volgend seizoen weer uit 18 clubs bestaat. Vanaf volgend seizoen degradeert er dan jaarlijks een club uit de eerste divisie en promoveert er eentje vanuit de Topklasse.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij degradeerden FC Omniworld en FC Dordrecht. Baronie en IJsselmeervogels promoveerden.
Wat overigens wel grappig was dat FC Omniworld Amateurs werd kampioen van de Hoofdklasse A, maar door de degradatie van het 1e elftal van Omniworld moesten de amateurs als kampioen dus verplicht degraderen
Kan ook zijn dat ik dat zelf gedaan heb hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet helemaal dan in het spel, als er ook 2 clubs promoveren. Dit seizoen degraderen er alleen 2 teams, zodat de eerste divisie vanaf volgend seizoen weer uit 18 clubs bestaat. Vanaf volgend seizoen degradeert er dan jaarlijks een club uit de eerste divisie en promoveert er eentje vanuit de Topklasse.
Staat gewoon in je startmenu bij FM2010 > tools.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:01 schreef MB23 het volgende:
Ik heb het spel gedownload (studiefinanciering komt rond de 24e, dan sowieso kopen), ik heb geen editor en ook geen mapje "editor data"editor is niet ergens apart te downloaden?
Jawel.. je kan als database "Klein", "Normaal" en "Groot" kiezen, maar daarbij is nu ook de optie "Aangepast".quote:Op woensdag 4 november 2009 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, ik kon gisteren nergens de optie vinden om ''additional players'' uit verschillende landen erbij te laden, kan dat niet meer ?
Ah, die ''aangepast'' optie heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jawel.. je kan als database "Klein", "Normaal" en "Groot" kiezen, maar daarbij is nu ook de optie "Aangepast".
Hier kan je extra landen inladen... Dit is uitgebreider.. je kan nl alle spelers van 1 land of alleen de hoogste divisie spelers van dat lang, of alleen de internationals....
Dit kan je overigens nu ook in 1 klik van een heel continent kiezen
Ohja, klopt. Maar die MU Data Update moet ik in "editor data" plaatsen, maar die map heb ik niet. Even kijken of het werkt als ik hem zelf aanmaakquote:Op woensdag 4 november 2009 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Staat gewoon in je startmenu bij FM2010 > tools.
Kon de amateurs ook niet vindenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:19 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren geinstalleerd! Zag er allemaal verfrissend uit! (3D optie en aan de lijn management, tips van technische staf)Direct begonnen met een Game met FC Emmen (kon de amatoeterclubs niet vinden?)
In de voorbereiding loopt het nog niet zo, moet nog aan de tactiek werken.
3-1 m'n reserves verslagen, 2-1 verloren van Biaschesi(in de laatste minuut) en 0-3 verloren van St. Pauli.
Wel 2 free leuke free transfers opgepikt voor m'n elftal (Mitea en Ricksen).
Vanavond weer lekker verder uitzoeken!
Whehe lachen!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef MMUFC het volgende:
Bij mij degradeerden FC Omniworld en FC Dordrecht. Baronie en IJsselmeervogels promoveerden.
Wat overigens wel grappig was dat FC Omniworld Amateurs werd kampioen van de Hoofdklasse A, maar door de degradatie van het 1e elftal van Omniworld moesten de amateurs als kampioen dus verplicht degraderen
Weet niet of er een topklasse komt na seizoen 1.. heb ik niet op gelet...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Whehe lachen!
Dus je kan ook clubs uit de topklasse coachen in FM010?!?
En voor welke clubs heeft men gekozen om in die topklasses te plaatsen??
Akinfeev niet haalbaar?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef TTD het volgende:
Weet iemand nog een goede en betaalbare keepre voor Arsenal? Ik zit nu zo om me heen te kijken maar van de haalbare keepers zijn ze niet veel beter dan Almunia
Je kan landen die nu niet speelbaar zijn(Andorra, Luxemburg enzovoorts) en competities in landen(zoals de Hoofdklasses in Nederland en de "laag" onder de Blue Square South/North) heel eenvoudig speelbaar maken via de editor..quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kon de amateurs ook niet vindenZou dit een nieuwe functie zijn?
wel zag ik dat er op manutd.nl een update is waarin je wel met de hoofdklasse kan spelen en met nog een paar andere landen!
Zijn er ook mensen die met nieuwe graphics werken?
nieuwe logo's en shirts bevoorbeeld?
haat het altijd als sommige dingen niet kloppen!
[Misschien iets voor in de op te zetten?]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |