Jij bent zo'n iemand die altijd opgeeft als iets niet lukt/leuk is? Ik wil gewoon een KLB zonder 10000 verzonnen topics. Een topic overslaan helpt niet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
Ten eerste (ook door een soortgelijk eerder topic) krijg ik de indruk dat je fok en dan met name KLB gewoon niet meer zo leuk vind. Dingen veranderen, de mensen om je heen veranderen, je smaak verandert. Dat geeft verder niks, maar probeer niet krampachtig vast te houden en hoe de dingen ooit waren.
Laat KLB gewoon een tijdje links liggen en geef het over een paar maanden weer eens een kans.
Ten tweede: als je een topic niet leuk vind dan stop je toch met lezen?
Vind je een user niet leuk, open z'n topics dan niet.
Ehm, ja, meestal wel. Ik ga niet door met zoiets vrijbljvens als een forumpje lezen als ik het niet leuk vind.quote:Op maandag 2 november 2009 10:24 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die altijd opgeeft als iets niet lukt/leuk is?
KLB is niet meer wat het geweest is voor je.quote:Ik wil gewoon een KLB zonder 10000 verzonnen topics. Een topic overslaan helpt niet.
Ik lig er geen moment wakker van, maar vind het wel leuk om jou te zien reageren. Lijkt erop dat je je eraan ergert.quote:Op maandag 2 november 2009 10:28 schreef griekjeee het volgende:
Oh oh ik hou je wel bezig hè. Doe voortaan je huiswerk en kijk eerst alles eens na wat ik heb geopend. Wel triest om zo duidelijk te laten doorschemeren dat je met mijn persoon in je maag zit.
Dat heb je dan fout.quote:Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ik lig er geen moment wakker van, maar vind het wel leuk om jou te zien reageren. Lijkt erop dat je je eraan ergert.
Oh, waarom maak je dan een nieuw topic aan en blijf je er maar op hameren dat ik 'triest' ben?quote:
Me dunkt. Dit is wel erg typisch van griekje ja.quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Oh, waarom maak je dan een nieuw topic aan en blijf je er maar op hameren dat ik 'triest' ben?
Kun je nagaan wat een onzin je uitbraakt.quote:Op maandag 2 november 2009 10:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee want ik meen dat ik mezelf niet hoef te bewijzen, dat ga ik dan ook niet doen. Je kunt hier nog tien reply's op geven en waarin je meent dat ik dat wel moet doen maar dan zal niets veranderen aan de stand van zaken. Ik krijg genoeg complimenten van vooraanstaande users over mijn post gedrag.
Het is een kloon, hallo.quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een onzin je uitbraakt.
Echt vooraanstaande users zullen nooit, maar dan ook nooit een n00b zoals jij complimenteren.
Als jequote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb geen idee wie je bent overigens. Vraag me af in hoeverre je mij dan ook volgt.
Ik kan het hier niet meer mee eens zijn, vandaar mijn topic.quote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef Zapato het volgende:
Gasten, het is een INTERNETforum. Dat gaat sowieso nergens over, en je er aan ergeren getuigt meer van een probleem dat jullie hebben, dan aan een probleem wat het forum zou hebben.
Jézus.![]()
En ik heb al een paar keer aangegeven dat het wel relevant is, en ik ga niet met je in discussie voor je namen hebt gegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou het in mijn straatje moeten passen, ik kies zelf voor wat ik wel en niet wens te beantwoorden niet waar? En ik heb al meerdere malen aangegeven dat het niet uitmaakt voor de discussie en daarom ook totaal irrelevant is.
Lastig hè een post doorlezen?
Het internet is volgens jou per definitie iets dat nergens over gaatquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef Zapato het volgende:
Gasten, het is een INTERNETforum. Dat gaat sowieso nergens over, en je er aan ergeren getuigt meer van een probleem dat jullie hebben, dan aan een probleem wat het forum zou hebben.
Jézus.![]()
Wil jij het tegendeel bewijzen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Het internet is volgens jou per definitie iets dat nergens over gaat?
Je meent niet in discussie te gaan maar gaat wel iedere keer op me in, nogal zinloos.quote:Op maandag 2 november 2009 11:06 schreef zovty het volgende:
[..]
En ik heb al een paar keer aangegeven dat het wel relevant is, en ik ga niet met je in discussie voor je namen hebt gegeven.
Jij loopt te klagen dat niemand inhoudelijk op je OP ingaat, ik geef daarvoor een mogelijke oplossing.
De bal ligt bij jou.
Het zijn verschillende dingen he, en ze hoeven elkaar zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je meent niet in discussie te gaan maar gaat wel iedere keer op me in, nogal zinloos.
Nee hoor, hoezo vraag je dat?quote:
Om vandaag in de top100 te komenquote:
hoiii ick ben griekjeehquote:
Welke top?quote:
Juist! Ik zit hier om een beetje te chillen, maar ga me echt geen druk maken om identiteit van users in relatie tot die van mezelf, hoe ik word beoordeeld en of ik wel genoeg respect heb voor vooraanstaande users. Jij wel?quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Het internet is volgens jou per definitie iets dat nergens over gaat?
top100 mongolen postersquote:
Nee, maar dat is een specifieks iets. Wat zich beperkt tot een paar topics. Daarnaast zijn er best andere dingen op het internet die als serieus beschouwd kunnen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Zapato het volgende:
[..]
Juist! Ik zit hier om een beetje te chillen, maar ga me echt geen druk maken om identiteit van users in relatie tot die van mezelf, hoe ik word beoordeeld en of ik wel genoeg respect heb voor vooraanstaande users. Jij wel?
Linkje?quote:
Alleen toegankelijk voor insidersquote:
PM me dan maar.quote:
Hehe, ik dacht al, ben ik nou de enige die dat vindt?quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Je gaat je echt serieus druk lopen maken om andere users op Fok?
Waarom niet? Als ze het fok!plezier van TS vergallen mag hij zich daar toch druk om maken?quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, maar ik open liever geen kuttopics die nergens over gaan.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
TS staat zelf toe dat anderen zijn fok!plezier vergallen. Het is maar tekst op je scherm, immers. Je laat je de kop dol maken door tekst op je scherm!quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef zovty het volgende:
Waarom niet? Als ze het fok!plezier van TS vergallen mag hij zich daar toch druk om maken?
Ook al is het maar een spelletje, er moet wel leuk gespeeld worden.
Mijn plezier wordt er niet minder op hoor, het is echt niet zo dat ik met een rood hoofd achter mijn laptop zit.quote:Op maandag 2 november 2009 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS staat zelf toe dat anderen zijn fok!plezier vergallen. Het is maar tekst op je scherm, immers. Je laat je de kop dol maken door tekst op je scherm!
Wie ben jij om te bepalen welke topics ergens over gaan en welke niet?quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef Airlocker het volgende:
Nee, maar ik open liever geen kuttopics die nergens over gaan.
Op- en aanmerkingen gaan in het feedback-topic.quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Airlocker het volgende:
Mijn plezier wordt er niet minder op hoor, het is echt niet zo dat ik met een rood hoofd achter mijn laptop zit.Ik vind het alleen een beetje suf, die topics die steeds in een nieuw jasje gestoken worden maar toch vrijwel dezelfde inhoud hebben.
Lach *hier* griekjee en xebrozius uit!quote:Op maandag 2 november 2009 10:28 schreef griekjeee het volgende:
Oh oh ik hou je wel bezig hè. Doe voortaan je huiswerk en kijk eerst alles eens na wat ik heb geopend. Wel triest om zo duidelijk te laten doorschemeren dat je met mijn persoon in je maag zit.
Jij valt dus onder de categorie die nog steeds denkt dat antiklachten leuk zijn, paints in topics het beste is wat FOK! is overkomen, en er geen probleem mee heeft dat een aantal users hun OP steeds weer opnieuw in een ander jasje steken om zo een goedkope troll neer te zetten?quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen welke topics ergens over gaan en welke niet?
Het is een openbaar forum, iedereen heeft die reageer-knopjens tot zijn beschikking, alsmede de 'nieuw topic'-knop. Iedereen is even vrij die te gebruiken, en de mods halen wel weg wat zij weg willen hebben. Accepteer dat andere users er anders over denken dan jij.
Dat 'dus' vind ik altijd het mooiste in zo'n nergens op gestoelde reactie.quote:Op maandag 2 november 2009 12:05 schreef Airlocker het volgende:
Jij valt dus onder de categorie die nog steeds denkt dat antiklachten leuk zijn, paints in topics het beste is wat FOK! is overkomen, en er geen probleem mee heeft dat een aantal users hun OP steeds weer opnieuw in een ander jasje steken om zo een goedkope troll neer te zetten?
Tuurlijk bepaal ik niet wat er gepost wordt, maar ik mag best een (redelijke) mening hebben over de bagger in voornamelijk KLB.
Onzin, dan zouden bijv. tubgirl reacties ook toegestaan moeten worden? Daar kom je niet voor op FOK!, en ik denk ook niet voor al die trolltopics.quote:Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat 'dus' vind ik altijd het mooiste in zo'n nergens op gestoelde reactie.
Mijn punt is dat iedereen kan reageren zoals die wil op een internetforum, en dat jij dat uiteindelijk, wát je ook probeert, gewoon dient te accepteren. Ténzij je natuurlijk je eigen forum opzet, dan kan je iedereen naar jouw pijpen laten dansen.
Het Fok!beleid staat de tubgirls en lemonparties van deze wereld niet toe. Dat heb je ook nog hè, het beleid. Net als in de echte wereld, waar je een heel eind kunt gaan in je interactie met andere mensen tot je tegen de limieten van het beleid aan loopt.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Airlocker het volgende:
Onzin, dan zouden bijv. tubgirl reacties ook toegestaan moeten worden? Daar kom je niet voor op FOK!, en ik denk ook niet voor al die trolltopics.
Ik weet niet hoe je tot deze conclusie komt. Wel mooi hoor, dat je dat doet, daar niet van. Zie je? Dat bedoel ik: jij wauwelt iets wat je uit het luchtledige grist, en ik vind dat mooi. Live and let live.quote:Jij lijkt die trolltopics wel te waarderen, of zie ik dat verkeerd. Zo ja; erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |