quote:Op maandag 2 november 2009 03:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mensen die het gebruik van wc-papier niet begrijpen.
als je aast op de functie als buffer tussen het water en de vallende skud-raket om het geluid te dempen dan onderschat jij het netto-gewicht van mijn eindproducten!quote:Op maandag 2 november 2009 03:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
geloof me. Hitlers Eagle's nest had mijn bruine afgevaardigde niet van het water afgehouden. zo vastberaden was "het"quote:Op maandag 2 november 2009 03:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan heb jij gewoon pauper pleepapier.
Dit is dus een wederkerende ergernis die zijn continuïteit herbergt. ik zeg handtekeningen verzamelen en naar het dichtstbijzijnde woonconcept kantoor.quote:Op maandag 2 november 2009 03:32 schreef djkoelkast het volgende:
Liever een vlakspoeler dus.
In 2002 ook al iemand Plons WC
Hey, 2004 ook: plons-wc's
en 2005: poepen op een plons-wc
En het is het laagwatertoilet, al is er een officiëel woord voor, ik bedoel niet de diepspoeler maar een ander woord, kom er even niet op.
Wat werkt het beste? Proppen of vouwen?quote:Op maandag 2 november 2009 03:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zinniger of onzinniger klachten verzinnen, dit is klaagbaak onwaardig.quote:Op maandag 2 november 2009 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat werkt het beste? Proppen of vouwen?
Lezen?quote:Op maandag 2 november 2009 05:26 schreef Demon-X het volgende:
normaal zorg je er gewoon voor dat je niet hoeft te schijten op zo'n ranzig openbaar toilet, en met buikgriep uitgaan is zoiezo af te raden
en Brand is best te zuipen, of zijn jullie dat piswater gewent (heiniken en grolsch)
dat plee papier verhaal hoor k voor et eerst, ernstige verspilling van papier imo
quote:......meeting bij het huis van mijn allround stapmaatje......
Als gijsbert zin heeft in seks heet ie Geilbertquote:
BOHHHH GEK!!!11 WAT EIN GRAP!!11 BWAHAHAHAquote:Op maandag 2 november 2009 09:23 schreef najazeg het volgende:
[..]
Als gijsbert zin heeft in seks heet ie Geilbert
sorry kon het niet laten
quote:Op maandag 2 november 2009 09:30 schreef Tacobell het volgende:
[..]
BOHHHH GEK!!!11 WAT EIN GRAP!!11 BWAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kapot gaan mattie
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |