Langharig werkloos tuigquote:Op maandag 2 november 2009 02:16 schreef JJH het volgende:
Ik hoef morgenavond om 20u pas weer wat te doen.
quote:Op maandag 2 november 2009 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet morgenavond om 20u aan het werk.
Hmm dat is wel chill jaquote:Op maandag 2 november 2009 02:21 schreef Seam het volgende:
Ik ook, maar gelukkig hoef ik er pas om negen uur weer uit
Daar heb je drank en pillen voor.quote:Op maandag 2 november 2009 02:20 schreef Plums het volgende:
Ik wil wel slapen, maar ik denk teveel na.
quote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar heb je drank en pillen voor.
Negen uur is voor mij het vroegstquote:Op maandag 2 november 2009 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm dat is wel chill jaIk woensdag en donderdag 11 uur
Anders lag ik nu al in bedIk verdeel het over de week
![]()
Oh, dan wel.quote:Op maandag 2 november 2009 02:35 schreef Plums het volgende:
[..]
Om nog voor 6 in slaap te komen.
Ik ga maar een disneyfilm kijken.
Ik denk sneeuwwitje, want ik vind die liedjes zo leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, dan wel.
Welke ga je kijken trouwens?
Dan blijf je uren wakker door die 7 dwergen met hun hé hoquote:Op maandag 2 november 2009 02:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik denk sneeuwwitje, want ik vind die liedjes zo leuk.
Aaw, gevoeligquote:Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan blijf je uren wakker door die 7 dwergen met hun hé ho
Bambi doet het voor mij.Snikkend val ik in slaap tijdens die film
Nee, onze musical compatibility is very low.quote:Op maandag 2 november 2009 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij is nog vrij, jij bent nog vrij.
Ga msnen ofzo.
Jij lijkt me perfect voor Juicyquote:Op maandag 2 november 2009 02:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, onze musical compatibility is very low.
Juicyquote:Op maandag 2 november 2009 02:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij lijkt me perfect voor Juicy
Ofc, iedereen die miley tof vind, is een vriendje van mij.quote:Op maandag 2 november 2009 03:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen en hun vriendschappen met homo's
Heb je ook dezelfde smaak qua mannen als Juicy?quote:Op maandag 2 november 2009 03:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Ofc, iedereen die miley tof vind, is een vriendje van mij.
Dno, post eens een foto van een lekker ding.quote:Op maandag 2 november 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je ook dezelfde smaak qua mannen als Juicy?
Lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 03:49 schreef Wackyduck het volgende:
Ik zit lekker de World Series te kijken!![]()
Maar ik hoef ook pas over 10 uur op.
Like! omg. Inderdaad. Ik heb 6 uur geslapen. Of iets meer. Misschien 7. Maar ik was niet kapot. Maar nu wel. En ik wil gewoon kerstvakantie. 6 weken ofzo ipv 2 weken.quote:Op maandag 2 november 2009 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
...maar over 5 uurtjes al weer op moeten staanVooral na de vakantie...
Kennen jullie dat?
Klacht: 1 uur slapen is niet genoeg
Haha, deze lamme kut student gaat het nog moeilijk krijgen in het echte leven.quote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Like! omg. Inderdaad. Ik heb 6 uur geslapen. Of iets meer. Misschien 7. Maar ik was niet kapot. Maar nu wel. En ik wil gewoon kerstvakantie. 6 weken ofzo ipv 2 weken.
quote:Op maandag 2 november 2009 09:22 schreef Tacobell het volgende:
TS moet niet zo zeiken, er zijn ook nog mensen die helemaal geen vakantie hebben gehad en ook nog eens elke dag om 6 uur hun bed uit moeten.
Ik maar 1quote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Like! omg. Inderdaad. Ik heb 6 uur geslapen. Of iets meer. Misschien 7. Maar ik was niet kapot. Maar nu wel. En ik wil gewoon kerstvakantie. 6 weken ofzo ipv 2 weken.
Ben het al een paar dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:44 schreef Cappy het volgende:
Ik heb maar besloten dat ik morgen nog een dag ziek ben ..
Join the clubquote:
Ja je maakt er niet snel vriendenquote:
Tja .. 2 mensen kunnen ook een club zijnquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:07 schreef Plums het volgende:
Ik heb mn 3jarig Fok!-jubileum gemist!! !1 OMG!
Wat een kutavond!
NOUquote:Op woensdag 4 november 2009 02:08 schreef Cappy het volgende:
[..]
is er nog iets waar je vrolijk van wordt ?
Wordt een lange nacht hoor ik alquote:Op woensdag 4 november 2009 02:09 schreef Plums het volgende:
[..]
NOUIk heb net de nieuwste Gossip Girl binnen, dat is wel een lichtpuntje.
Denk dat ik zo maar een glaasje wijn pak voor erbij.
Ik zag je wel lurken.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je maakt er niet snel vrienden
Iets waar je veel alcohol bij nodig hebt om te kijkenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
wtf is de gossip girl?
wil altijd graag weten tegen wie ik het heb aangezien ik autistisch benquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:13 schreef Cappy het volgende:
[..]
Iets waar je veel alcohol bij nodig hebt om te kijken
waarom overal dequote:
Want?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:14 schreef FCZwolleZuid het volgende:
WFT man... jullie mogen tenminste slapen. Ik moet wakker blijven (hoe erg dat ook is)
Limburg is ook een beetjequote:
Tis elke dag gossip girl op het werk, dan zou ik er thuis ook nog eens naar kijken dan grijp ik helemaal naar de flesquote:Op woensdag 4 november 2009 02:14 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
En ik hoop toch niet dat t n lange nacht wordt.
GMTAquote:Op woensdag 4 november 2009 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Limburg is ook een beetje![]()
Al ga ik zondag wel voor een paar dagen naar Maastricht
en dan ook nog eens onafhankelijk van elkaarquote:
Nou je kan me niet vertellen dat je er echt vrolijk van word, alhoewel ik misschien na volgende week dinsdag anders denkquote:
Ja, niet leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:18 schreef Cappy het volgende:
[..]
en dan ook nog eens onafhankelijk van elkaar
Flink zuipen en hopen dat je een paar verdwaalde Brabanders tegenkomtquote:Op woensdag 4 november 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou je kan me niet vertellen dat je er echt vrolijk van word, alhoewel ik misschien na volgende week dinsdag anders denk
Ik ben een rasechte Limburgster man, tuurlijk word ik er vrolijk van.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou je kan me niet vertellen dat je er echt vrolijk van word, alhoewel ik misschien na volgende week dinsdag anders denk
accentje is opzich wel een turn on maar voor de rest is het altijd zo bedroevend daarzoquote:Op woensdag 4 november 2009 02:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, niet leuk.![]()
Limburg is mooi en geweldig en t accent al helemaal.
Brabanders zijn nep-limbo's.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:20 schreef Cappy het volgende:
[..]
Flink zuipen en hopen dat je een paar verdwaalde Brabanders tegenkomt
bedroevend?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
accentje is opzich wel een turn on maar voor de rest is het altijd zo bedroevend daarzo
Nou uitzondering was een limbo dame met een beetje vlaams accent erinquote:Op woensdag 4 november 2009 02:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, niet leuk.![]()
Limburg is mooi en geweldig en t accent al helemaal.
Bij de grens?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:23 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou uitzondering was een limbo dame met een beetje vlaams accent erinmaarja waar vind je die combo
Ben er een paar x geweest met uitwedstrijden van Ajax en de mensen kijken altijd zo zielig daarzo maar nogmaals limburgse accentjes zijn bij vrouwen lief maar bij mannen vind ik het echt gayquote:
Jammerquote:
Haha daar kan je toch niet je mening over heel limburg op baseren.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben er een paar x geweest met uitwedstrijden van Ajax en de mensen kijken altijd zo zielig daarzo maar nogmaals limburgse accentjes zijn bij vrouwen lief maar bij mannen vind ik het echt gay
Eerste indruk is het belangrijkste he zeggen zequote:Op woensdag 4 november 2009 02:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Haha daar kan je toch niet je mening over heel limburg op baseren.
En wat dat accent bij mannen betreft, als ik t op tv hoor.. omg..T klinkt idd nogal gay.
Wordt gemiddeld 1 keer in de week uitgescholden door een limbo.Altijd geinig "moonnngoooool " gat mich nie helpen of wa ? "mooonnngooool" . "als u nu eens Nederlands sprak dan wist ik ook wat u bedoelde "quote:Op woensdag 4 november 2009 02:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Haha daar kan je toch niet je mening over heel limburg op baseren.
En wat dat accent bij mannen betreft, als ik t op tv hoor.. omg..T klinkt idd nogal gay.
Nah, ga eens een weekje op vakantie hier.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerste indruk is het belangrijkste he zeggen ze![]()
En misschien zijn alle limburgse mannen ook wel gewoon gay
Ja zondag kom ik dus voor een paar dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Nah, ga eens een weekje op vakantie hier.![]()
Ik weet wel zeker van niet.
Dat klinkt meer brabants dan limburgs, lol.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:30 schreef Cappy het volgende:
[..]
Wordt gemiddeld 1 keer in de week uitgescholden door een limbo.Altijd geinig "moonnngoooool " gat mich nie helpen of wa ? "mooonnngooool" . "als u nu eens Nederlands sprak dan wist ik ook wat u bedoelde "
and so on and so on
Ik hoop dat de limburgers die je ontmoet wat minder 'bedroevend' zijn, haha.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zondag kom ik dus voor een paar dagen
Nou dat is meestal omgeving Helden, Beesel, Roermond wat ik aan de lijn krijg.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat klinkt meer brabants dan limburgs, lol.
Ja ik ga niet met Ajax heen dus dat zal wel goedkomen, en ik ben er met me ex dus kan normale gesprekken voeren en hoezo landverraad?? Of vinden jullie echt dat Limboland appart isquote:Op woensdag 4 november 2009 02:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik hoop dat de limburgers die je ontmoet wat minder 'bedroevend' zijn, haha.![]()
Maar ik moet toegeven trouwens, ik ga zelf meer voor hollandse jongens dan voor limburgse.Is dat landverraad?
Nou dat valt toch wel mee wij zeggen toch ook dat het bij de dames wel gaatquote:Op woensdag 4 november 2009 02:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik hoop dat de limburgers die je ontmoet wat minder 'bedroevend' zijn, haha.![]()
Maar ik moet toegeven trouwens, ik ga zelf meer voor hollandse jongens dan voor limburgse.Is dat landverraad?
Alles boven Sittard vind ik al geen Limburg meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:34 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou dat is meestal omgeving Helden, Beesel, Roermond wat ik aan de lijn krijg.
Och jee, ex'en. Dat is vanavond de reden dat ik niet kan slapen.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga niet met Ajax heen dus dat zal wel goedkomen, en ik ben er met me ex dus kan normale gesprekken voeren en hoezo landverraad?? Of vinden jullie echt dat Limboland appart is
Ach we zijn goede vrienden en kunne goed zuipen met elkaar en volgend jaar gaan we ook samen op vakantie naar Amerika voor paar weken, mensen vinden het raar maar zolang er geen ruzie is en af en toe sex vind ik alles bestquote:Op woensdag 4 november 2009 02:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Alles boven Sittard vind ik al geen Limburg meer.![]()
![]()
[..]
Och jee, ex'en. Dat is vanavond de reden dat ik niet kan slapen.![]()
En natuurlijk is limburg apart.Er is toch niks tzelfde.
Hahah ik krijg altijd de opmerking: EEN HOLLANDER?! je date EEN HOLLANDER?!quote:Op woensdag 4 november 2009 02:35 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee wij zeggen toch ook dat het bij de dames wel gaat
Nou zij zichzelf nogal wel .. al lijken het meer duitsers somsquote:Op woensdag 4 november 2009 02:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Alles boven Sittard vind ik al geen Limburg meer.![]()
![]()
[..]
Och jee, ex'en. Dat is vanavond de reden dat ik niet kan slapen.![]()
En natuurlijk is limburg apart.Er is toch niks tzelfde.
Soo GGGAAT er eentje helemaal los hierquote:Op woensdag 4 november 2009 02:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahah ik krijg altijd de opmerking: EEN HOLLANDER?! je date EEN HOLLANDER?!![]()
![]()
![]()
maar ja, hollands accent
![]()
harde G bij dudes
(bij vrouwen vind ik de harde g weer ontzettend mannelijk klinken
)
Heb een jaar in Roermond gewoond. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:39 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou zij zichzelf nogal wel .. al lijken het meer duitsers soms
ik ben jaloers op het feit dat we hier geen vrouwen met een limburgs accent hebben en jij wel ookal ben je er zelf 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |