heeh true .. maar bij mij was het zo verdoofd dat het bloed gewoon uit me bek liep en ik niets voeldequote:Op woensdag 4 november 2009 01:50 schreef blablaa het volgende:
gewoon verdoving vragen.. dan lig je tenminste niet zo te spartelen als een vis in de stoel..
Lang leve het perfecte gebit?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Nosh het volgende:
Ik mag 'm wel, hij maakt grapjes, vraagt hoe het met mijn studie gaat en na vijf minuten sta ik weer buiten.
Wat een leven heb ik toch.
en ondertussen niet kunnen antwoordenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Nosh het volgende:
Ik mag 'm wel, hij maakt grapjes, vraagt hoe het met mijn studie gaat en na vijf minuten sta ik weer buiten.
hahhah ! ja .. " hoo hoo niet bewegen " stellen ze je een vraag WTFquote:Op woensdag 4 november 2009 01:53 schreef L-IS het volgende:
[..]
en ondertussen niet kunnen antwoordendat vind ik altijd zo gigantisch kut
Of als je moet slikken met zo'n martelwerktuig in je bakkes. Werkt ook goed, ghehe!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:54 schreef Cappy het volgende:
[..]
hahhah ! ja .. " hoo hoo niet bewegen " stellen ze je een vraag WTF
Nogal ..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef ko_On het volgende:
[..]
Of als je moet slikken met zo'n martelwerktuig in je bakkes. Werkt ook goed, ghehe!
Sorry, kon het niet laten!quote:
5 minuten is lang voor me heb nooit nergens last vanquote:Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Nosh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft een slechte tandarts *aai*
Wtf sinds wanneer gaan die er niet meer vanzelf uit / lossen ze niet meer op dan ?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Cappy het volgende:
maandag geweest 08:30 bij de tandarts ... om 11:30 stond ik schuimbekkend buiten omdat heel me smoelwerk verdoofd was...
samenvatting.
Schoonmaken...
1 vulling ....
8 verdovingspuiten
3 verstandkiezen minder ..
"de verdoving duurt nog een uur of 2 ... " om 17:30 was me kaak nog aan het tintelen![]()
Nu zijn we 2 dagen verder en alles is nog steeds pijnlijk .. and guess what 16-11 08:30 moet ik er weer zijn .. hechtingen gaan eruit. What a beautiful thing.
Guttegut, nee, wat maak je toch meequote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef ko_On het volgende:
Het ergste, fluoride happen onder je 18e..
'Welke smaak wil je?'
Ze zijn allemaal goor..
Of als die kerel het niet dichtkrijgt, niet kan hechten.. en dan het dicht brandquote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef JarnoF het volgende:
Achja, ben er niet bang voor, heb er geen hekel aan, of wat dan ook.
Verdoving werkt amper bij me, dus meestal voel ik ook nog wat van de behandeling.
Overigens ook een keer zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Als je het over pijn hebt... dan is dit een understatement.
Verder bij verstandskies trekken niet genoeg verdoofd waarna ik ook dat behoorlijk voelde. Heb toen ook met mn elleboog de tandarts op zn kaak geraakt, omdat die sul eens moet luisteren wanneer iemand AAAH PIJN schreeuwt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |