abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74372776
Holy shit, ik moest dus vanmiddag naar de tandarts voor een vervolg afspraak, een complete schoonmaakbeurt stond op het wachtlijstje.

M'n ouders gooiden me er bij de tandarts uit met het bericht, bel maaR als je klaar bent. Ik zat in de wachtkamer eb hoorde van die afschuwelijke geluiden van krijsende peuters en idioot veel lawaai makende apparatuur. na een kwartier werd ik opgehaald door een stereotype tandarts assistente. 'perfect gebit, en een witte jas'

Ik was niet op de hoogte van wat er ging gebeuren, dus voor de zekerheid vroeg ik het aan haar. Een totale schoonmaak, en poets-les. Ze vroeg aan me of ik vaak poetste, nouja met een vriendin vaak genoeg dacht ik zo.

De behandeling begon en het was een grote TERROR! Ik heb nu, rond half twee het gevoel alsof men beknee scheef aan hangt, twaalf gebroken kaken heb en ik geen speeksel meer kan opwekken voor de eerst komende acht maand. De tandarts vond het maar mooi en bleef maar door gaan, mafkees..

Mijn vraag, hebben jullie ook zo'n onwijze hekel aan de tandarts?
  woensdag 4 november 2009 @ 01:44:02 #2
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_74372821
Breek je bek nog verder open. Op een gegeven moment kan je lichaam de pijn niet meer aan.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  woensdag 4 november 2009 @ 01:49:27 #3
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372866
maandag geweest 08:30 bij de tandarts ... om 11:30 stond ik schuimbekkend buiten omdat heel me smoelwerk verdoofd was...

samenvatting.

Schoonmaken...
1 vulling ....
8 verdovingspuiten
3 verstandkiezen minder ..

"de verdoving duurt nog een uur of 2 ... " om 17:30 was me kaak nog aan het tintelen

Nu zijn we 2 dagen verder en alles is nog steeds pijnlijk .. and guess what 16-11 08:30 moet ik er weer zijn .. hechtingen gaan eruit. What a beautiful thing.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74372867
Ik mag 'm wel, hij maakt grapjes, vraagt hoe het met mijn studie gaat en na vijf minuten sta ik weer buiten.

Wat een leven heb ik toch.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74372873
gewoon verdoving vragen.. dan lig je tenminste niet zo te spartelen als een vis in de stoel..
  woensdag 4 november 2009 @ 01:52:56 #6
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372888
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:50 schreef blablaa het volgende:
gewoon verdoving vragen.. dan lig je tenminste niet zo te spartelen als een vis in de stoel..
heeh true .. maar bij mij was het zo verdoofd dat het bloed gewoon uit me bek liep en ik niets voelde
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_74372893
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Nosh het volgende:
Ik mag 'm wel, hij maakt grapjes, vraagt hoe het met mijn studie gaat en na vijf minuten sta ik weer buiten.

Lang leve het perfecte gebit?
  woensdag 4 november 2009 @ 01:53:39 #8
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_74372894
quote:

en ondertussen niet kunnen antwoorden dat vind ik altijd zo gigantisch kut
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  woensdag 4 november 2009 @ 01:54:46 #9
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372905
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:53 schreef L-IS het volgende:

[..]

en ondertussen niet kunnen antwoorden dat vind ik altijd zo gigantisch kut
hahhah ! ja .. " hoo hoo niet bewegen " stellen ze je een vraag WTF
pi_74372918
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:54 schreef Cappy het volgende:

[..]

hahhah ! ja .. " hoo hoo niet bewegen " stellen ze je een vraag WTF
Of als je moet slikken met zo'n martelwerktuig in je bakkes. Werkt ook goed, ghehe!
  woensdag 4 november 2009 @ 02:00:48 #11
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372954
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef ko_On het volgende:

[..]

Of als je moet slikken met zo'n martelwerktuig in je bakkes. Werkt ook goed, ghehe!
Nogal ..

"hier 2 gaasjes.. goed de kiezen op elkaar drukken"
Zat me tong ertussen :S die was namelijk ook verdoofd ... zij in paniek... maar het viel mee schijnbaar.
pi_74372980
Het ergste, fluoride happen onder je 18e..
'Welke smaak wil je?'

Ze zijn allemaal goor..
pi_74373011
Hihi, TS krijgt poetsles
pi_74373019
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:09 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Hihi, TS krijgt poetsles
pi_74373058
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:10 schreef ko_On het volgende:

[..]

Sorry, kon het niet laten! Vrij apart though!

Anyway, mijn tandarts is wel chill. Ik had eerst een lompe boer die 3 apparaten in je bek stak en totaal niet zei wat 'ie allemaal van plan was. Ben overgestapt naar een andere, en sindsdien ga ik niet meer met tegenzin naar de tandarts. Dat is vooral te danken aan het feit dat ik geen fluor meer hoef
  woensdag 4 november 2009 @ 08:26:47 #16
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74374487
nee man de tandarts is rlx...

Muil opentrekken...
Tandsteen weg halen...
Gebit laten polijsten...
Tandpasta meejatten...
Flirten met het meisje achter de pc...

15 minuten en ik ben buiten hoor!
Stand for something or fall for anything
  woensdag 4 november 2009 @ 08:54:31 #17
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_74374871
quote:

5 minuten is lang voor me heb nooit nergens last van
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_74377354
Anders kijk je even bij deze tandartsen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS heeft een slechte tandarts *aai*
pi_74377425
Ik heb in April een behandeling om me tanden 'schoon te maken'

Hij vind dat ik teveel koffie / wijn drink, en rook.. terwijl ik niet eens rook

Het is wel een perfectionist! Levert altijd goed werk af, ook toen mijn tand eraf was gebroken, netjes er weer op gezet
pi_74380726
De mondhygiëniste zegt altijd dat ik weer een mooi gebit heb.

Klopt, niet de tandarts. Die is er alleen voor het ruige werk.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74381048
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:49 schreef Cappy het volgende:
maandag geweest 08:30 bij de tandarts ... om 11:30 stond ik schuimbekkend buiten omdat heel me smoelwerk verdoofd was...

samenvatting.

Schoonmaken...
1 vulling ....
8 verdovingspuiten
3 verstandkiezen minder ..

"de verdoving duurt nog een uur of 2 ... " om 17:30 was me kaak nog aan het tintelen

Nu zijn we 2 dagen verder en alles is nog steeds pijnlijk .. and guess what 16-11 08:30 moet ik er weer zijn .. hechtingen gaan eruit. What a beautiful thing.
Wtf sinds wanneer gaan die er niet meer vanzelf uit / lossen ze niet meer op dan ?
Ik moest ook 2x heen. Beide keren 2 verstandskiezen. Ben nu een jaar later er wat denk je??

ER KOMT NOG EEN VERSTANDSKIES AAN gvd
Wel cool, heb dus meer verstand dan de meesten (maar dat wist ik natuurlijk al )
  woensdag 4 november 2009 @ 12:44:20 #22
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74381654
quote:
Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef ko_On het volgende:
Het ergste, fluoride happen onder je 18e..
'Welke smaak wil je?'

Ze zijn allemaal goor..
Guttegut, nee, wat maak je toch mee

Serieus, als je dat al erg vindt...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_74382394
ts is bang voor de tandarts
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_74383568
Ik heb in totaal 4 kiezen laten trekken, dat is wel iets anders.
Eerste keer (2 links) geen last van gehad, ervaren oudere man die goed zijn werk deed

De 2e keer, werd ik 'bewerkt' door een of andere jonge kaakchirurg, die zoch nog geen assistent had mogen noemen
Wat een hel
  woensdag 4 november 2009 @ 13:59:42 #25
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74384191
Achja, ben er niet bang voor, heb er geen hekel aan, of wat dan ook.

Verdoving werkt amper bij me, dus meestal voel ik ook nog wat van de behandeling.
Overigens ook een keer zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Als je het over pijn hebt... dan is dit een understatement.

Verder bij verstandskies trekken niet genoeg verdoofd waarna ik ook dat behoorlijk voelde. Heb toen ook met mn elleboog de tandarts op zn kaak geraakt, omdat die sul eens moet luisteren wanneer iemand AAAH PIJN schreeuwt.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_74384318
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef JarnoF het volgende:
Achja, ben er niet bang voor, heb er geen hekel aan, of wat dan ook.

Verdoving werkt amper bij me, dus meestal voel ik ook nog wat van de behandeling.
Overigens ook een keer zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Als je het over pijn hebt... dan is dit een understatement.

Verder bij verstandskies trekken niet genoeg verdoofd waarna ik ook dat behoorlijk voelde. Heb toen ook met mn elleboog de tandarts op zn kaak geraakt, omdat die sul eens moet luisteren wanneer iemand AAAH PIJN schreeuwt.
Of als die kerel het niet dichtkrijgt, niet kan hechten.. en dan het dicht brand zie je de rook uit je mond omhoog komen
  woensdag 4 november 2009 @ 14:05:24 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74384382
Mijn tandarts is een schatje!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74387051
Ik heb nooit ergens last van. Met 5 minuten sta ik weer lachend buiten. Alles wat er ooit gedaan is, is zonder verdoving gebeurd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')