quote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef gers het volgende:
voor 10 euro incl tax verwachten dat je ruimte en kwaliteit krijgt
Laat dat vee maar lekker klappen, piloten horen ze toch nietquote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashesquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijenquote:Op maandag 2 november 2009 01:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashes
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
En onur air om niet te vergeten.quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
[url][/url]quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
Dat zijn duitsers dus dat maakt niet uitquote:
waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?quote:Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er inderdaad laatst mee van Spanje terug gevlogen. Het is ronduit kut, maar het gaat snel en het kost niks. Maar, de vliegtuigen zijn inderdaad verschrikkelijk met die rampenbekleding en 4,32mm (ja, opgemeten), beenruimte. En die klote opdringerige reclame heel de tijd ook, als je met een muts over je heefd muziek ligt te luisteren kunnen ze het nog niet laten om je lastig te vallen met hun kutflyers, maargoed.
Je moet gewoon niet zeiken, en als je comfort wilt vlieg je maar met wat anders. Voor mij was de keuze snel gemaakt
30 euro: Ryanair, 2,5 uur als vee behandeld worden
230 euro: KLM, 3 uur (boarden etc duurt langer), als biologisch vee behandeld worden
Trouwens, die landing was geen applaus waard, leek alsof die kerel voorzin zich een meter vergist had. Heel mooie zachte schijnlanding, even rechtdoor, vliegtuig pleurt een meter naar benden en begint dan te remmen. Heerlijk. En dan toch nog klappen![]()
Nee, maar die stoel was wel berekend op kabouters, en daar wringt de schoen, of het hele been in dat geval.quote:Op maandag 2 november 2009 03:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?
Dat dus....quote:Op maandag 2 november 2009 07:52 schreef Metatron het volgende:
RA is op zich gewoon prima voor korte vluchten. Boekje mee, muziekje op je hoofd en je zit voor een paar tientjes binnen een paar uur aan de andere kant van Europa.
Dan zit je ook krap en kut, met hun 3-3-3 opstelling.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zit je ook krap en kut, met hun 3-3-3 opstelling.
3 x gedaan, op Pisa, Londen en Barcelona. Er is niet één keer geklapt bij die zes landingen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Ja jonge, daar hek tog gin geld veurquote:Op maandag 2 november 2009 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
Vliegen met een luchtvaartmaatschappij uberhaupt
Privévliegtuig FTW
Transavia is nauwelijks beter, is mijn ervaring. Ook daar moet je betalen voor je drankje en je hapje en wordt er geklapt na de landing.quote:Op maandag 2 november 2009 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air
klappen na de landing
Transavia
Had dat kind maar ouder moeten zijn, kiest ie zelf voorquote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Een uurtje of anderhalf naar Zweden met Ryan Air is prima te doen. Wat ik wel jammer vind aan Ryan Air is dat je geen stoel mag boeken voor een kind onder de twee, die moet verplicht op schoot.
Vind je?quote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Een uurtje of anderhalf naar Zweden met Ryan Air is prima te doen. Wat ik wel jammer vind aan Ryan Air is dat je geen stoel mag boeken voor een kind onder de twee, die moet verplicht op schoot.
Andere maatschappijen maken er vaak geen probleem van.quote:Op maandag 2 november 2009 09:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Had dat kind maar ouder moeten zijn, kiest ie zelf voor
Ligt er misschien ook aan waar je naartoe moet, op Vaxjo vliegt er geen rechtstreekse vlucht verder dus dan is dat, als je alleen met 2 kleine kinderen reist, wel zo praktisch.quote:Op maandag 2 november 2009 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je?Ik probeer meestal KLM te boeken, maar als dat niet meer gaat, kies ik toch echt voor SAS. Liever in zo'n cityhopper dan in een bak van RyanAir.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |