quote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef gers het volgende:
voor 10 euro incl tax verwachten dat je ruimte en kwaliteit krijgt
Laat dat vee maar lekker klappen, piloten horen ze toch nietquote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashesquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijenquote:Op maandag 2 november 2009 01:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashes
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
En onur air om niet te vergeten.quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
[url][/url]quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
Dat zijn duitsers dus dat maakt niet uitquote:
waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?quote:Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er inderdaad laatst mee van Spanje terug gevlogen. Het is ronduit kut, maar het gaat snel en het kost niks. Maar, de vliegtuigen zijn inderdaad verschrikkelijk met die rampenbekleding en 4,32mm (ja, opgemeten), beenruimte. En die klote opdringerige reclame heel de tijd ook, als je met een muts over je heefd muziek ligt te luisteren kunnen ze het nog niet laten om je lastig te vallen met hun kutflyers, maargoed.
Je moet gewoon niet zeiken, en als je comfort wilt vlieg je maar met wat anders. Voor mij was de keuze snel gemaakt
30 euro: Ryanair, 2,5 uur als vee behandeld worden
230 euro: KLM, 3 uur (boarden etc duurt langer), als biologisch vee behandeld worden
Trouwens, die landing was geen applaus waard, leek alsof die kerel voorzin zich een meter vergist had. Heel mooie zachte schijnlanding, even rechtdoor, vliegtuig pleurt een meter naar benden en begint dan te remmen. Heerlijk. En dan toch nog klappen![]()
Nee, maar die stoel was wel berekend op kabouters, en daar wringt de schoen, of het hele been in dat geval.quote:Op maandag 2 november 2009 03:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?
Dat dus....quote:Op maandag 2 november 2009 07:52 schreef Metatron het volgende:
RA is op zich gewoon prima voor korte vluchten. Boekje mee, muziekje op je hoofd en je zit voor een paar tientjes binnen een paar uur aan de andere kant van Europa.
Dan zit je ook krap en kut, met hun 3-3-3 opstelling.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zit je ook krap en kut, met hun 3-3-3 opstelling.
3 x gedaan, op Pisa, Londen en Barcelona. Er is niet één keer geklapt bij die zes landingen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Ja jonge, daar hek tog gin geld veurquote:Op maandag 2 november 2009 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
Vliegen met een luchtvaartmaatschappij uberhaupt
Privévliegtuig FTW
Transavia is nauwelijks beter, is mijn ervaring. Ook daar moet je betalen voor je drankje en je hapje en wordt er geklapt na de landing.quote:Op maandag 2 november 2009 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air
klappen na de landing
Transavia
Had dat kind maar ouder moeten zijn, kiest ie zelf voorquote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Een uurtje of anderhalf naar Zweden met Ryan Air is prima te doen. Wat ik wel jammer vind aan Ryan Air is dat je geen stoel mag boeken voor een kind onder de twee, die moet verplicht op schoot.
Vind je?quote:Op maandag 2 november 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Een uurtje of anderhalf naar Zweden met Ryan Air is prima te doen. Wat ik wel jammer vind aan Ryan Air is dat je geen stoel mag boeken voor een kind onder de twee, die moet verplicht op schoot.
Andere maatschappijen maken er vaak geen probleem van.quote:Op maandag 2 november 2009 09:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Had dat kind maar ouder moeten zijn, kiest ie zelf voor
Ligt er misschien ook aan waar je naartoe moet, op Vaxjo vliegt er geen rechtstreekse vlucht verder dus dan is dat, als je alleen met 2 kleine kinderen reist, wel zo praktisch.quote:Op maandag 2 november 2009 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je?Ik probeer meestal KLM te boeken, maar als dat niet meer gaat, kies ik toch echt voor SAS. Liever in zo'n cityhopper dan in een bak van RyanAir.
ik vond dat ik meer beenruimte hadquote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Transavia is nauwelijks beter, is mijn ervaring. Ook daar moet je betalen voor je drankje en je hapje en wordt er geklapt na de landing.
Met de trein kom je volgens mij nog een niet tot de helftquote:Op maandag 2 november 2009 12:42 schreef Maikuuul het volgende:
Absurd hoge prijzen
Op en terug naar Barcelona voor 100 euro duur vinden
quote:Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Met de trein kom je volgens mij nog een niet tot de helft
Dat is niet helemaal waar: staanplaats tussen de andere haringen bij de deur is gegarandeerd.quote:Op maandag 2 november 2009 12:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]en een vliegtuig is vele malen sneller natuurlijk.
Als je naar het altijd lelijke Amsterdam wilt met de trein ben je zonder OV korting al ¤45 kwijt
En wat hebje dan ?
Niks!
Inderdaad. Als je eens een weekendje weg wil naar Ennis of Cork bijvoorbeeld, zitten er echt geen tokkies of paupervolk in een RyanAir vliegtuig. Maar de beenruimte blijft krap want ook met 188cm zit ik echt als gegoten en klem.quote:Op maandag 2 november 2009 07:52 schreef Metatron het volgende:
RA is op zich gewoon prima voor korte vluchten. Boekje mee, muziekje op je hoofd en je zit voor een paar tientjes binnen een paar uur aan de andere kant van Europa.
Tot de grens zul je bedoelenquote:Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Met de trein kom je volgens mij nog een niet tot de helft
Je vliegt liever over Schiphol?quote:Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef Heremeteit het volgende:
Maar hier in NL moet je eerst naar Eindhoven (![]()
![]()
), dat is op zich al een reden om geen RA te vliegen.
Hoeveel betaal je dan bij SAS?quote:Op maandag 2 november 2009 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je?Ik probeer meestal KLM te boeken, maar als dat niet meer gaat, kies ik toch echt voor SAS. Liever in zo'n cityhopper dan in een bak van RyanAir.
Ryanair hetzelfde vinden als KLMquote:Op maandag 2 november 2009 18:03 schreef D. het volgende:
Grappig om te zien dat mensen die meer betalen voor dezelfde kwaliteit dit goed proberen te praten
KLM is ongetwijfeld niet hetzelfde, maar is het het verschil waard? Voor mij als student niet.quote:Op maandag 2 november 2009 18:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ryanair hetzelfde vinden als KLM
Ik zei niet 'hetzelfde' maar 'dezelfde kwaliteit'quote:Op maandag 2 november 2009 18:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ryanair hetzelfde vinden als KLM
ik heb geen idee of het het verschil waard is, ligt helemaal aan waar je woont (woon je boven amsterdam ga je niet naar eindhoven voor RA) waar je heen vliegt (lange vluchten liever met KLM uiteraard imo) en vooral je budget. Maar KLM en ryanair kan je gewoon niet dezelfde kwaliteitquote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
KLM is ongetwijfeld niet hetzelfde, maar is het het verschil waard? Voor mij als student niet.
KLM is ook ruk hoorquote:Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb geen idee of het het verschil waard is, ligt helemaal aan waar je woont (woon je boven amsterdam ga je niet naar eindhoven voor RA) waar je heen vliegt (lange vluchten liever met KLM uiteraard imo) en vooral je budget. Maar KLM en ryanair kan je gewoon niet dezelfde kwaliteit
Ooit een vliegtuig van binnen gezien?quote:Op maandag 2 november 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei niet 'hetzelfde' maar 'dezelfde kwaliteit'
oneens, KLM is stukken fijner dan transavia, kenya airways en de tanzaniaanse vliegmaatschappijquote:
Je bedoelt dat de 737 van Ryanair in elkaar is gezet door de mensen die waren afgekeurd om de 737 van KLM in elkaar te mogen schroeven?quote:Op maandag 2 november 2009 18:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ooit een vliegtuig van binnen gezien?
Precies. Gewoon denken 'ik zit hier voor een paar tientjes' en de klachten over de krappe stoelen verdwijnen snel hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 18:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
klacht is totaal onterecht!
Ryan Air is gewoon een prijsvechter die de vluchten zo goedkoop mogelijk aanbied, dan kan je zelf op je klompen al wel aanvoelen wat voor publiek daar op af komt he!?
Verder doen ze exact wat ze beloven, krijg je gewoon waar voor je geld en gaat het inchecken en boarden een stuk sneller als bij menig andere vliegmaatschappij!
Ik vind dat ryan air verhoudingsgewijs (prijs/kwaliteit) een van de betere vliegmaatschappijen is
of discussieer normaal, of rot op, ga niet dom lopen lullen en proberen heel scherp over te komenquote:Op maandag 2 november 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de 737 van Ryanair in elkaar is gezet door de mensen die waren afgekeurd om de 737 van KLM in elkaar te mogen schroeven?
Mwah, klm heeft 31 inch stoel pitch en Ryan air 29 inch. Die 5 cm merk je echt wel hoorquote:Op maandag 2 november 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de 737 van Ryanair in elkaar is gezet door de mensen die waren afgekeurd om de 737 van KLM in elkaar te mogen schroeven?
Huiliequote:Op maandag 2 november 2009 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
of discussieer normaal, of rot op, ga niet dom lopen lullen en proberen heel scherp over te komen
Als dat 3 uur reistijd en een paar 100 euro scheelt merk je daar nauwelijks iets van.quote:Op maandag 2 november 2009 18:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mwah, klm heeft 31 inch stoel pitch en Ryan air 29 inch. Die 5 cm merk je echt wel hoor
Zoals ik al zeg. Als je voor een paar tientjes vliegt vergeet je dit snel.quote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat 3 uur reistijd en een paar 100 euro scheelt merk je daar nauwelijks iets van.
Echt waar joh?quote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef Leonidas82 het volgende:
toen ik met Ryanair naar Barcelona ging nog een hele rel meegemaakt bij de check in.
19-jarig gastje met stekeltjes en een mouwloze hempt kon ff 280 euro bijbetalen omdat zijn immens grote koffer veel te zwaar was. Begon ie ook nog grote bek tegen de grondstewardessen op te zetten.
Hoe triest![]()
Kijk dit soort fratsen zul je niet zo snel bij KLM etc meemaken
Waarom zit jij nog niet in de shredder?quote:Op maandag 2 november 2009 02:08 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
TS is een baas, voordat je in een Ryan air toestel past moet je 2 benen breken en vervolgens moet je de gehele vlucht luisteren naar reclame. Nee dan betaal ik liever wat meer.
quote:
Absoluut, alleen al vanwege de afstand. Verder is het aantal bestemmingen vanuit Eindhoven nogal beperkt.quote:
Gast, tuurlijk ga je over Schiphol als je naar een andere bestemming moet, het gaat er gewoon om dat je voor de helft van de prijs naar de meeste bestemmingen kan in Europa, niemand gaat met Ryanair/Transavia/Onur Air vanaf Eindhoven naar Chicago proberen te vliegenquote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Absoluut, alleen al vanwege de afstand. Verder is het aantal bestemmingen vanuit Eindhoven nogal beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |